poniedziałek, 6 maja 2013

TAG Moja Metamorfoza





Witajcie po długim weekendzie!

Postraszę Was dzisiaj!;) Mam nadzieję, że nie uciekniecie ode mnie!;)


Już dawno zostałam otagowana przez Klaudię Leweak-point, która wymyśliła TAG
" Moja metamorfoza".

Przyznaję, ciężko jest się przełamać i pokazać siebie w stanie  surowym.



Zasady:
"Stworzenie kobiecego makijażu, w którym czujecie się najlepiej oraz dodanie zdjęcia "przed", czyli bez makijażu :)
Dodanie baneru do notki oraz poinformowanie o zasadach, osobie, która Was otagowała oraz o założycielu tagu :)
Otagowanie kilku osób :)
Dodatkowo możecie pod założycielską notką wklejać Wasze metamorfozy, które ukażą się w podsumowaniu tagu :)"

Tak oto wygląda moja facjata przed i po!;)


Cały czas walczę z moimi brwiami, próbuję je zapuścić. 
Oprawę oczu mam  dosyć jasną, rzęsy niestety nie są długie i podkręcone.
Podkreślenie brwi i oczu jest u mnie konieczne! 







 Taguję:



To tyle na dziś! 
Błagam nie uciekajcie!;)
Miłego dnia życzę!


39 komentarzy:

  1. Jak do, tak i po jest pięknie. Makijaż śliczny, bardzo ładne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać jak makijaz oczu zmienia całą twarz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać wielką różnicę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet bez makijażu wyglądasz bardzo ładnie ;) i mówię to bardzo szczerze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nono ekstra:) ale bez makijażu też bardzo ładnie, naturalnie!:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna metamorfoza i to oko super wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bez makijażu wyglądasz jak 16-latka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ha, ale mnie rozbawiłaś!!!:D 16 lat dawne dzieje.:)

      Usuń
  8. Rewelacyjnie wypracowałaś sobie malowanie brwi! Brawo!
    No tak makijaz ocprawy oczu świetnie odmienia i nadaje twarzy wyrazu i świeżości :)
    Dziekuje za nominacje, podejme wyzwanie bo już nie raz pokazywałam sie bez makijazu :)
    Teraz troszke mam problemów z czasem bo wyjeżdzam na tydzień ale coś wrzucę napewno :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkreślenie brwi, rzęs, kreska na górnej powiece, tak aby zagęścić linię rzęs to u mnie podstawa.:) Milomanio spokojnie, jak będziesz mieć czas to zapraszam!:)

      Usuń
  9. Bez makijażu wyglądasz młodo, naturalnie. Nie potrzeba Ci dużo poprawek, ażeby zyskać. Troche podkreslic oczy, brwi, delikatnie policzki i super.

    OdpowiedzUsuń
  10. ale wygladasz super bez makijazu <3

    OdpowiedzUsuń
  11. przepięknie :) i w make upie i bez ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialna metamorfoza :) Przepiękne kolory na powiekach <3 Zazdroszczę ,że tak pięknie wyglądasz bez makijażu :>


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  13. I tak ślicznie ^^ Skóra bez skazy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam małe niedoskonałości Klaudia.Borykam się z rozszerzonymi porami, tu na zdjęciu było odpowiednie światło i tak tego nie widać,poza tym mam tendencję do wysuszania się skóry w okolicach oczu i ust.Tam często mam zaczerwienienia. Na co dzień nie muszę używać w prawdzie podkładów kryjących, wystarczy mi kremik a la BB, aby po prostu wyrównać koloryt skóry.:)

      Usuń
    2. Znaczy cera prawie idealna ;D Mam podobnie, przesuszenia tu i tam, zaczerwienienia na całej twarzy ;D Ale małymi niedoskonałościami nie ma co się przejmować. Gorzej jest z krostkami, które są widoczne mimo warstwy podkładu ;P

      Usuń
    3. A i zostałaś oTAGowana ;D znowu ;D

      http://artbyklauu.blogspot.com/2013/05/klaudia-bawi-sie-w-fotografapicture-tag.html

      Usuń
  14. Zdecydowanie nie ma powodu do ucieczki:) wiadomo, że każda z nas w makijażu wygląda bardziej wyraziście, ale to nie znaczy, że bez niego wyglądamy źle!! :)
    Podsumowując bez makijażu również wyglądasz świetnie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zupełnie bez czuję się jakbym była naga. He he ;)

      Usuń
  15. Wyglądasz bardzo młodo bez makijażu :)
    No i kolejny dowód na to, jak brwi zmieniają całą twarz! Ale jedno tu się rzuca w oczy- masz piękną cerę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brwi zdecydowanie zmieniają twarz.:) Zapuszczę, hennę zrobię i będzie lepiej.;)

      Usuń
    2. E tam, przecież teraz jest dobrze :) Jakbyś poszła kupić alkohol do sklepu bez makijażu, to przypuszczam, że spytano by o dowód :D

      Usuń
  16. Bez makijażu wyglądasz ślicznie, naturalnie i bardzo młodo:) W makijażu wyglądasz poważniej, wyraziściej i kobieco. Oby dwa oblicza cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie :) bardzo ładnie wyglądasz bez makijażu !!!!
    ale makijażyk sam w sobie wykonałaś perfekcyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie po prostu! Metamorfoza jak najbardziej pozytywna, super! :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie! Cieszę się, że wzięłaś udział w tym tagu :)
    Pięknie wyglądasz bez makijażu! Same brwi i rzęsy umalowane byłyby idealne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!:)Miało być kobieco, to trochę mocniej podkreśliłam oko.:)

      Usuń
  20. Mnie też otagowano, ale jeszcze się nie zabrałam za makijaż :) bardzo ładnie wyglądasz zarówno w makijażu jak i bez :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ochh proszę Cie ! :) Ty jesteś piękna i bez makijażu !! Ja to dopiero straszę.. W życiu się nie pokażę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ha i Ty mnie rozbawiłaś, bez makijażu jestem jakaś taka blada i bez wyrazu. Idzie lato to trzeba nabrać kolorków, brwi zapuszczę, hennę zrobię i wtedy będzie ok.:)

      Usuń
  22. piękny makijaż

    http://exploremystoryx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bajeczny.
    Bardzo podoba mi się jak piszesz notki :)
    Pokazujesz siebie i nikogo nie udajesz :)
    Obserwuje i licze na to samo : P

    OdpowiedzUsuń
  24. Jezu, kochana, Ty jesteś taka piękna!!! <3 E, bzdury gadałaś, cud miód malina dziewczyna :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)