czwartek, 9 maja 2013

"Słoneczne Marzenia"




Witajcie Kochani!
Ostatnio na stronie e-makeupowania na Facebooku zorganizowany był konkurs "Słoneczne Marzenia" KLIK.
Postanowiłam wziąć w nim udział, temat wydał mi się niezwykle interesujący.
Wprawdzie nie udało mi się wygrać, ale nie to jest najważniejsze! Poprzez konkursy ćwiczymy swoją kreatywność, wyobraźnię, zawsze to jakieś dodatkowe doświadczenie i radość z samego tworzenia.:)
Jeśli chodzi o moją interpretację tematu 
" Słoneczne Marzenia" , to przede wszystkim kierowałam się swoimi marzeniami. Bardzo chciałabym wyjechać  gdzieś w ciepłe, słoneczne miejsca. Marzy mi się Grecja, Indie, może Egipt. 
Starałam się, aby makijaż nawiązywał do orientu i egzotyki. Kolorystyka makijażu utrzymana jest  w kolorze słońca, czyli żółtym i złotym.  Ponieważ słońce sprawia, że nasza skóra staje się opalona, dlatego też zastosowałam  różne odcienie brązu. Oczywiście te z Was, które mnie już znają, wiedzą, że lubię artystyczne makijaże, często udziwnione, dlatego znowu nieco zaszalałam. Na czole postanowiłam stworzyć taki obraz, który kojarzyłby się z promieniami słońca. Marzenia tworzą się w naszej głowie, dlatego nakleiłam na czole migoczące, złote aplikacje, które miały symbolizować rodzące się słoneczne marzenia. 










 Jeśli będziecie chciały, to mogę dodać jeszcze listę kosmetyków jakie użyłam do tego makijażu. ( Piszcie w komentarzach)


Przypominam o konkursie urodzinowym na moim blogu.
KLIK 
Zapraszam!:)


Od przyszłego tygodnia zacznę  realizować tematy, które mi zadałyście.
Wiele z Was chce zobaczyć kolorowe, wiosenne, letnie makijaże i stylizacje paznokci. 
 Julita  P. Chciałaby zobaczyć zarówno makijaż, jak i pasującą do niego stylizację paznokci, którą mogłaby wykorzystać na ślub kuzyna do zwiewnej, delikatnej pudrowo-różowej sukienki :) 
 Artystyczne makijaże odłożę na później.


Buziaki dla Was!

  
 



31 komentarzy:

  1. Natknęłam się wczoraj na ten makijaż i bardzo mi się spodobał. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przecudny makijaż! strasznie zaskakujący :)

    OdpowiedzUsuń
  3. powiem Ci, że ja byłam pewna, że wygrasz tym makijażem. Dla mnie on wręcz idealnie oddawał temat konkursu i był przepięknie wykonany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten makijaż jest przepiękny !

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny! Jesteś trochę podobna do Justyny Steczkowskiej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zdnaia że powinnaś wygrać tą paletę bo juz dawno na nią zasłużyłaś :)
    szkoda że ja nie jestem w jury :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze co zobaczyłam to królowa słońca, patrzę na wois nie pomyliłamm sie . VCudny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, ja tak żałuję, że nie wygrałaś :(( normalnie przykro mi się zrobiło, jak, cóż, ale niestety gorszy mejkap wygrał, a Twój mega cudowny i piękny i zapierający dech w piersi nie. NIE FAIR! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co się przejmować, byle do przodu. ;)

      Usuń
  9. Piękne, dla mnie byłaś zwycięzcą!

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam wcześniej i się zachwycałam :)
    Wyglądasz jak Bogini <3

    OdpowiedzUsuń
  11. wow :) pierwszy raz cos takiego widzę :) genialne !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. coś pięknego- co za precyzja! Jestem pod wrażeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładnie! Chciałam napisać jak bogini, to było moje pierwsze skojarzenie, ale widze koleżanka z góry mnie ubiegła :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Super! ^^ Jak zwykle z resztą ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. A tam nagroda... masz rzeszą fanek które podziwiają całokształt twórczości, a ta praca to kwintesencja artyzmu i Twojej kreatywności... Jak ja Ci tego zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Picola nie masz co zazdrościć, bo sama jesteś bardzo kreatywna i artystycznie uzdolniona!:)

      Usuń
  16. Ta praca to absolutne dzieło! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. najlepszy! mega szkoda że nie wygrałaś, uważam że zasłużyłaś...

    OdpowiedzUsuń
  18. jJeku jakie Ty masz pomysly o talent to brak słow

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, świetnie! Masz niesamowity talent!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. jesteś niesamowita !!! :) to już chyba jest artyzm :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Baaardzo się cieszę, że makijaż przypadł Wam do gustu!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)