środa, 29 maja 2013

SIGMA BEAUTY


Jakiś czas temu otrzymałam wiadomość od Vincy z Sigma Beauty z propozycją współpracy, która miała polegać na dołączeniu do ich programu partnerskiego. Zanim przystąpiłam do programu miałam kilka pytań, na które otrzymywałam błyskawiczną odpowiedź. W podziękowaniu za dołączenie do programu Affiliate dostałam prezent w postaci pędzla i cienia do powiek. Pędzel Sigma Blending E25 i cień EYE SHADOW NOTRE DAME przyszły do mnie w bardzo szybkim tempie.  Wszystko pięknie zapakowane, dołączona była również powitalna kartka. :)


Bardzo dziękuję Vincy i Sigma Affiliate Team!

Oczywiście wkrótce pojawi się recenzja tych produktów na moim blogu!:)


Pozdrawiam!

19 komentarzy:

  1. Czekam na recenzje ;) cień ma super kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przyszłym tygodniu postaram się zamieścić.:)

      Usuń
  2. Cień jest śliczny :)
    także czekam na przesyłkę od Sigmy :) i nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja się na ten pędzelek Sigmy czaje od tylu miesięcy! Zazdroszcze i również czekam na recenzje i pędzelka i cienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku! świetny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cień wygląda super, pędzelek zresztą tez :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale świetny pędzelek ♥ cień ma boski kolor

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten pędzel ale nie z programu partnerskiego do którego dołączyłam , ale sam w sobie pedzel jest wspaniały :).....ja akurat nic nie dostałam..hehe mam pecha chyba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie poczytam o pędzlach, jak się sprawują! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo piękny jest ten cień :) uwielbiam takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny cień, ciekawe produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostałaś oTAGowana :) zapraszam
    http://mjsmakeup.blogspot.com/2013/05/kolorowe-lato-na-paznokciach-cz-1_30.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę mocno :D Pędzel cacy, oby się dobrze spisywał. I cień też bardzo ładny :) Czekam na Twoje opinie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cień przepiękny, jestem ciekawa jak się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cień super , bardzo lubie takie kolory ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)