piątek, 10 maja 2013

Rzut oka raz jeszcze na lakiery z Pierwszego Wibo - Boxa




Postanowiłam pokazać Wam jeszcze raz wszystkie lakiery z Pierwszego Wibo-Boxa, będzie to dokładniejsza prezentacja. Wprawdzie typowych wzorników nie mam, ale do tego posłużyły mi tipsy, które używam do ćwiczenia wzorów.:)


GLOSS LIKE GEL - LOVELY




CLASSIC NAIL POLISH - LOVELY 
lakiery dostępne w 26 kolorach )





NAIL OBSESSION - WIBO
lakiery z kolekcji przygotowanej przez blogerki



W następnym poście zobaczycie jak prezentuje się  lakier z serii 
Classic Nail Polish Lovely nr 271  
na naturalnych paznokciach!:)

Który kolorek wpadł Wam w oko?

Pozdrawiam!

Ps. Zmieniłam znowu baner główny na blogu, wróciłam do wersji poprzedniej, ale nieco odmienionej i zmieniłam jeszcze  układ. Może być?

26 komentarzy:

  1. CLASSIC NAIL POLISH mają najładniejsze jak dla mnie ^^ Pewnie, że banerek fajny :))!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam lakiery WIBO, zazdroszcze takich dobroci :) ja juz mam sporo bo okolo 10 i w wiekszosci sa to Express Growth, ta kolekcja. Poki co nie kupuję bo szkoda mi zasiłkowych pieniedzy :)
    Podobaja mi sie wszystkie kolory lakierow Gel Like.. sa super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak kolory niezwykle energetyczne i soczyste!:)

      Usuń
  3. Blogerska kolekcja zdecydowanie wygrywa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely 128 i 101 mocno mi w oko wpadły :)

    Piękny jest kochana, przepraszam Cię najmocniej za to że tak zwlekam z banerkiem dla Ciebie, ostatnio przez tą małą kocią sierotkę nie mam czasu :*

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie pomalowałam sobie paznokcie lakierem z serii gloss o nr 128, i póki co to mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi sie 402 i 101, ostatnio lubie te kolory w makijażu więc i lakiery mi sie podbają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no ten 271 już gdzieś widziałam i fajnie wygląda :) Z blogerskiej kolekcji mi się Flirt najbardziej podoba a z tych nowych to 369 i 101

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny pomysł na pokazanie lakierów justyś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie tak będę robić, oprócz tego każdy kolor pokażę na swoich pazurach.:)

      Usuń
    2. Potwierdzam! Bardzo przyjemnie się ogląda tak lakiery :) nie dość że nie tylko słoiczek to jeszcze seriami. I teraz mogę powiedzieć, że najbardziej spasowałaby mi kolekcja z pierwszej serii :)
      a Wibo bardzo lubię, właśnie za lakiery.

      Usuń
  9. Jakie ładne...ten 101 i 128 cud :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne wszystkie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio kupiłam 128 i jest to świetny kolor. Śni mi się jeszcze po nocach 404. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. te gel like sa calkiem ok , trzymaja się calkiem , calkiem na mojej plytce ;))
    w swojej kolekcji aktualnie mam 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kilka z nich bym sobie wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajne, letnie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kilka wpadło mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. kurczę, wszystkie są śliczne! pokaźny zbiór lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. a i zapomniałam dodać, że układ bloga jest bardzo czytelny i przejrzysty :)

      Usuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)