poniedziałek, 27 maja 2013

Makijaż i paznokcie na ślub/ wesele/komunię i nie tylko ;)



Witajcie Kochani!

Konkurs urodzinowy jest już zamknięty, wyniki ogłoszę najprawdopodobniej w Dzień Dziecka! :) 
Zadaniem Waszym było między innymi odpowiedzenie na pytanie: Jaki makijaż, bądź stylizację paznokci chciałabyś/chciałbyś bym przygotowała w najbliższym czasie na blogu?
Podsunęłyście mi mnóstwo  pomysłów i propozycji. Postaram się kilka tematów wykonać.:)

Julita Przeradzka pisze : "Chciałabym zobaczyć zarówno makijaż, jak i pasującą do niego stylizację paznokci, którą mogłabym wykorzystać na ślub kuzyna do zwiewnej, delikatnej pudrowo-różowej sukienki"

Magdalen: "Chciałabym zobaczyć jakąś bardzo elegancką stylizację paznokci w jasnej kolorystyce dobrą na wyjście z kolegami jak i na wesele itp."

ktosnaciebiepatrzy: "ja bym z chęcią zobaczyła makijaż wieczorowy, lub ślubny czy komunijnych teraz jest dużo takich okazji "

Połączyłam te 3 propozycje: będzie stylizacja paznokci i makijaż pasujący do pudrowo- różowej sukienki na wesele, bądź też na inną okazję ;)

Oto moja interpretacja tematów:
Jeśli chodzi o stylizację paznokci na ślub/wesele/komunię, to często Panie wybierają klasyczny french. Jednak to jest zbyt oklepane i dlatego przygotowałam mani w pastelowych, naturalnych kolorach.  Specjalnych wariacji z wzorkami nie robiłam, skupiłam się na kolorystyce. Makijaż jest bardzo prosty, nie stosowałam żadnych udziwnień, miało być naturalnie, ale z wyrazem.    Zwiewna pudrowo - różowa sukienka jest na pewno bardzo delikatna, dlatego cały look wg mnie powinien być romantyczny i dziewczęcy.


Do wykonania stylizacji paznokci użyłam:
KOBO colour Trends 12 LISBOA, mySecret 113, Lovely Gloss LIKE GEL 128
Lovely Classic NAIL POLISH nr 23



Pierwsza stylizacja:
Pomalowałam każdy paznokieć innym kolorem ( zaczynając od małego palca KOBO colour Trends 12 LISBOA, serdeczny Lovely Gloss LIKE GEL 128, środkowy mySecret 113, wskazujący Lovely Gloss LIKE GEL 128, kciuk   mySecret 113 )  następnie pokryłam paznokcie lakierem Lovely Classic Nail Polish nr 23, uzyskaliśmy więc błyszczące wykończenie.




Druga stylizacja : Kremowe wykończenie z akcentem na kciuku i serdecznym



Do tego zdobienia potrzebujemy cieniutką taśmę do  paznokci





Kciuk i serdeczny palec najpierw pomalowałam dwoma warstwami mySecret 113, następnie naniosłam jedną warstwę Lovely Classic NAIL POLISH nr 23.
Kolejnym krokiem jest przyklejenie taśmy i pokrycie płytki lakierem Lovely Gloss LIKE GEL 128, nie czekamy aż lakier wyschnie!!!! Od razu ściągamy taśmę!!!!!
 
Na koniec zdobienie zabezpieczamy top coatem

GOTOWE!


MAKIJAŻ:
  • baza rozświetlająca PAESE 
  • Kryolan ultra foundation WU
  • korektor stay all day 16h long lasting 10 natural beige
  • transparentny puder Ben Nye Fair
  • Giordani Gold Oriflame Natural Peach Bronzing Pearls
  • kredka do brwi essence, cień do brwi
  • baza  pod cienie ArtDeco
  • paletka Rimmel London GLAM'EYES 720 DREAMY
  • biały cień z paletki wibo
  • cień Sigma Notre Dame
  • czarny cień  Kobo 128 deep black
  • biała kredka Pierre Rene
  • gel eyeliner  Manhattan Long-Lasting
  • tusz do rzęs wibo Dollslash
  • usta wibo LIP SENSATION nr2 

1 - ruchomą  górną powiekę malujemy perłowym  pudrowo- różowym cieniem Rimmel, 2 -  następnie w załamanie i nieco nad nanosimy najciemniejszy cień z paletki Rimmel

























3 - mniejszym stożkowym pędzlem nanosimy cień Notre Dame Sigma w załamanie powieki  ( rozcieramy i łączymy cieni)

4 -dodajemy czerń, łączymy kolory 


6 - na dolną powiekę, skośnym pędzelkiem nanosimy cień Sigma Notre Dame, biały matowy cień nanosimy pod łuk brwiowy i w wewnętrzny kącik oka 
7 -  na górnej powiece rysujemy kreskę żelowym eyelinerem, brzeg dolnej powieki delikatnie podkreślamy również żelowym eyelinerem, linię wodną malujemy białą kredką

Jeśli chcecie możecie dokleić kępki rzęs!:)

Tak prezentuje się makijaż w całości!



Mam nadzieję, że makijaż i stylizacja paznokci przypadnie Wam do gustu!:)



Miłego dnia Wam życzę!


30 komentarzy:

  1. Muszę przyznać, że świetny makijaż i manicure :) Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  2. naprawdę śliczny makijaż i pazurki.
    to jest inspirujące, lecę po lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż bardzo ładny ale bardzo mi się spodobały paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Delikatności na takie specjalne okazje wskazane. Wspaniałe propozycje :*

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak pięknie! Chciałabym taki makijaz w dniu swojego ślubu - delikatnie, subtelnie, a jednak troszkę z pazurem dzięki czarnej kresce, która na moich powiekach widnieje prawie co dziennie:) A paznokcie na wesele moim zdaniem lepiej w wersji perłowej, w całości. Kremową zostawiam sobie na wszystkie inne okazje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba!:) Tak kreska dodaje pazurka, ale perełki na paznokciach nie każdy lubi.:)

      Usuń
  6. rewelacyjne paznokcie !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Paznokcie piękne :) A makijaż jeszcze lepszy :) świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie, delikatnie, idealnie dobrane do okazji ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. post mistrzostwo świata :)i mani i makijaż i propozycja stylizacji. wszystko w jednym. super! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. druga stylizacja podoba mi się najbardziej
    makijaż pierwsza klasa, i cudowna kreska pasuje na ślub jak ulał

    OdpowiedzUsuń
  11. idealne zarówno make up jak i pazurki ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny makijazyk...wow jaka delikatność ..typowo ślubny... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. patent z pazurkami już gdzieś widziałam i cały czas zapominam żeby tak zrobić (pewnie dlatego, że nie mam takiej taśmy, a wycinanie cieniutkich paseczków z normalnej to już jednak trochę dodatkowego zachodu!) :)
    ogólnie - super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie :) Subtelność w najlepszym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudny makijaż i paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny makijaż i pomysł na mani (miłe odbicie od frenchy i czerwieni)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję dziewczyny za komentarze!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale ślicznie naprawdę, a paznokcie niemożliwie pomysłowe, chyba zrobię tak sobie na wzór:D

    OdpowiedzUsuń
  19. super sprawa z tym zdobieniem paznokci :) muszę wypróbować :) i śliczny delikatny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak trafiam na takie posty, to później się muszę grubo zastanawiać nad sobą.. Makijaż, manicure- idealny, piękny, delikatny, kobiecy.. (mogę tak długo!). No po prostu jestem oczarowana *,*

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne te delikatności:) a ostatnie zdjęcie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. cudo ... jakie Ty masz piękne paznokcie achh pozazdrościć... a makijaż jeszcze fantastyczniejszy ... Buzia piękna nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)