poniedziałek, 20 maja 2013

Lovely GLOSS LIKE GEL nr 404



Lovely GLOSS LIKE GEL
Nr 404


Wykończenie: imitujące efekt lakieru żelowego
z bardzo drobnym shimmerem
Cena: ok.6zł
Czas schnięcia: pierwsza warstwa schnie bardzo szybko, druga ok.10minut
Pojemność: 8ml
Konsystencja: średnio - gęsta
Opakowanie:szklana buteleczka
Pędzelek:długi, ścięty na prosto
Dostępność: Rossmann
Trwałość: 2 dni







Lovely GLOSS LIKE GEL nr 404 to jasny błękit, w którym zanurzony jest bardzo drobny żółty shimmer. Kolor  kojarzy mi się z bezchmurnym, błękitnym niebem  z rozproszonymi promieniami słońca . Do całkowitego pokrycia płytki potrzebujemy dwóch warstw. Lakier trochę smuży, dlatego radzę pokryć lakier   top coatem, aby wygładzić powierzchnię, jak również przedłużyć jego trwałość, gdyż odpryski mogą  pojawić się już na drugi dzień.











Miłego dnia życzę!:)





Aha! Zupełnie zapomniałam dodać zdjęcie! Nosiłam też ten kolor z topperem z essence. :) Zabezpieczyłam tak końcówki przed odpryskiwaniem.








16 komentarzy:

  1. całkiem niezły:) mroźny taki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. W następnym poście pokażę Wam zdobienie w połączeniu z tym kolorem i wcale nie będzie mroźno.;)

      Usuń
  3. 10 minut to strasznie dużo ;oo
    co do koloru, to baardzo delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwszy konkurs na moim blogu.
    zapraszam tylko do jutra !!!
    http://exploremystoryx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kolor, tylko szkoda, że nie trwały ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. kurczę, czy ten lakier nie wygląda jak Blue Lake z Wibo? o.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat koloru Blue Lake z blogerskiej serii nie mam i nie miałam okazji testować, ale widziałam go na zdjęciach u innych i nie ma on tego złotego shimmera, a ten z Lovely ma.:)

      Usuń
  7. prześliczny mani ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  8. kolorek śliczny a z tym topperem bajecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny kolor! i cudowny mani :)) kurcze to rzeczywiście jest dobre zabezpieczenie przed odpryskami.. nigdy o tym nie pomyślałam! :))) Zaczne tak czasami robić... !

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjna ta propozycja z topperem:) sam lakier jest również baaardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. i tak się zakochałam w tym lakierze, że muszę go kupić! a nie ważne, że to będzie lakier nr milion pięćset dwa dziewiećset, ale poczekam do 23 maja na promocję rossmanowską :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)