wtorek, 28 maja 2013

Lovely Gloss LIKE GEL nr 128 z pierwszego WIBO - BOXA




Lovely GLOSS LIKE GEL
Nr 128


Wykończenie: kremowe
Cena: ok.6zł
Czas schnięcia:dosyć długi
Pojemność: 8ml
Konsystencja: niezbyt gęsta
Opakowanie:szklana buteleczka
Pędzelek:długi, dosyć szeroki, ścięty na prosto
Dostępność: Rossmann
Trwałość: 2 -3 dni









Gdy zobaczyłam ten kolor po otwarciu 1 Wibo - Boxa, od razu skradł  mi serce. 
Będzie idealny na wiosnę, pomyślałam. :) To taki przybrudzony fiolet, wg wykazu nazw kolorów niebieskofioletowy. Pasuje do pastelowych bluzek, sukienek.:) Wykorzystałam go do tej stylizacji KLIK
Wykończenie ma kremowe  bez drobinek. Niestety trochę smuży, najlepiej pokryć go na końcu top coatem, aby zminimalizować smugi. Wtedy też wytrzymuje na paznokciach dłużej niż 2-3 dni.
Schnie dosyć długo, dlatego zastosujcie lepiej wysuszacz. Ideałem wprawdzie nie jest, ale warto mieć taki kolor w swoich zbiorach. Łącząc go  z innymi lakierami, można wyczarować fajną stylizację na paznokciach.:)






Lakier bez top coat-u

Lakier bez top coat-u

Lakier bez top coat-u

Lakier bez top coat-u


Pa pa!

22 komentarze:

  1. uwielbiam takie liliowe kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam Cie do TAGU co znajduje sie w mojej torebce.
    Po szczegoly zapraszam tutaj http://tesiamaluje.blogspot.de/2013/05/tag-cco-znajduje-sie-w-mojej-torebce.html
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny i masz piękne pazurki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz tak piekne paznokcie ze az chce sie je malowac:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny kolor, ale nie dla mnie jak dość długo schnie, bo nie mam za dużo cierpliwość. Masz piękne paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czemu ja nie mam takich paznokci :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny kolorek;) Lubię takie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny kolor ;D Dzisiaj kupiłam sobie także lakier tej firmy ale kolor pomarańczowy ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo delikatny, ale urzekający kolor, taki... kwiatowy. piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny, mam kilka takich kolorków i bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna lawenda. ostatnio mam chorobę na takie pastelowe fiolety *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja się zaopatrzyłam w prawie identyczny z rimmela :) Z nowych lakierów lovely kupiłam 4 i na tym chyba koniec, reszta kolorów jest niestety u mnie powtarzalna :(

    OdpowiedzUsuń
  13. przecudowny kolorek !

    zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania jesli masz ochote ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. No prosze a brzoskwiniowy brat wysycha dość sprawnie :) kusił mnie ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)