piątek, 31 maja 2013

Lovely GLOSS Like Gel nr 101




Lovely GLOSS LIKE GEL
Nr 101


Wykończenie: brokatowe
Cena: ok.6zł
Czas schnięcia: normalny
Pojemność: 8ml
Konsystencja: niezbyt gęsta
Opakowanie:szklana buteleczka
Pędzelek:długi, dosyć szeroki, ścięty na prosto
Dostępność: Rossmann
Trwałość: 2 -3 dni









Lovely GLOSS Like Gel nr 101


Nr 101 - elegancki, kobiecy! Tak bym go określiła.
Jeśli chodzi o kolor, to mieszanka łososiowego koloru z koralowym. Smaczku dodają mu złote drobinki.
Aplikacja bardzo przyjemna, nie tworzy smug, 2 warstwy wystarczą do pokrycia płytki. 
Zauważyłam , że seria Gloss wytrzymuje na paznokciach ok.2 - 3 dni. 
Lakiery dla lubiących często malować paznokcie i zmieniać kolory!;)












Lovely GLOSS Like Gel nr 101
Lovely GLOSS Like Gel nr 101
Lovely GLOSS Like Gel nr 101

Lovely GLOSS Like Gel nr 101

Kolor bardzo przyjemny, jak myślicie?


W następnych postach zobaczycie Lovely Gloss Like Gel nr 402 i 332.



10 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolorek, faktycznie przyjemny!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny. Mam podobny ale z Golden Rose

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor ślicznie wychodzi na paznokciach, żałuję że nie zdecydowałam się na ten odcień podczas rossmanowej promocji.

    OdpowiedzUsuń
  4. O, a to chyba mój faworyt jeśli chodzi o kolory :D takie właśnie uwielbiam i podobnie jak z tym zielonkawo-niebieskim - na pewno będzie bosko wyglądać w słoneczne dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz piękne paznokcie i super zadbane skórki :) pisalas kiedys o ich pielegnacji?
    mam ten lakier, jutro go pierwszy raz uzyje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny, świetnie by mi pasował do cienia z Inglota:D

    OdpowiedzUsuń
  7. masz bardzo śliczne paznokcie :)
    zapraszam do mnie http://maxeffect97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)