poniedziałek, 13 maja 2013

Lovely CLASSIC NAIL POLISH nr 271


Lovely CLASSIC NAIL POLISH
Nr 271


Wykończenie: duochromatyczne
Cena: ok.6zł
Czas schnięcia:dosyć długi
Pojemność: 8ml
Konsystencja: niezbyt gęsta
Opakowanie:szklana buteleczka
Pędzelek:długi, ścięty na prosto
Dostępność: Rossmann
Trwałość: 3-4 dni











Lovely Classic nail polish nr 271 przypadł mi do gustu przede wszystkim ze względu  na kolor i efekt jaki daje na paznokciach. W świetle przybiera on różne barwy. Kolorem bazowym jest fiolet, w którym zatopiony  jest pył w kolorze chabrowym. 
Plusem jest to, że nie musimy nakładać bazy pod lakier, ani nabłyszczaczy.
Nie ma problemów też ze zmywaniem.

Niestety lakier jest słabo na pigmentowany, ma też dosyć lejącą konsystencję. Potrzebujemy trzech warstw, aby dokładnie pokryć płytkę. Pierwsza warstwa schnie bardzo szybko, druga ok. 10.min., no i trzecia też tyle samo. Najlepiej zastosować na koniec krople przyspieszające wysychanie.
Przy malowaniu, nie smuży, nie bąbelkuje, jedynie musimy uważać, aby nie rozlał się na skórki. Po trzech dniach powoli zaczynają  ścierać się  końcówki.
Wszystko byłoby ok, gdyby nie ta słaba pigmentacja i długi czas schnięcia, bo efekt jaki daje na paznokciach jest niezwykle ciekawy.
 


Na koniec stylizacja z motywem roślinnym.
Użyłam: Lovely Classic Nail nr 271i Gel LIKE WIBO 3 Zielona Fantazja + ozdoby

 




 Miłego Dnia!



25 komentarzy:

  1. motyw roślinny wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne są te lakiery, muszę się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolorek ładny, ale szkoda, że długo schnie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. wow ten Lovely jest bombowy! totalnie moj kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt na pazurkach jest fajny, ale czas schnięcia mnie odstrasza :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dzisiaj lustrowałam lakiery z lovely, niestety żadnych nowych ciekawych kolorów dojrzeć nie mogłam, wszystkie by się u mnie powtarzały :( Fiolecik bardzo ładny, mam bardzo podobny z bell :)
    Co do zdobienia, jest świetne, ciekawe połączenie kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. szał na te lakiery Lovely, ale zdecydowanie podobają mi się te mniej perłowe

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja właśnie zauważyłam malując po próbniku, że większość tych lakierów Lovely kryje po 1-2 warstwach, a ten po 3 wydaje się jeszcze za słaby, niedługo poleci na paznokcie, bo kolor też mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kolorek <3 A zdobienie na paznokciach bardzo efektowne! *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny odcień fioletu, a zdobienie rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak Ty zrobiłaś to zdobienie ? wygląda przepięknie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakier bazowy to Lovely Classic Nail nr 271, na nim namalowałam pędzelkiem do zdobień zaczynając od góry takie falujące linie coś na wzór trawy - Gel LIKE WIBO 3 Zielona Fantazja i przykleiłam na to ozdoby. Wszystko pokryłam top coatem.

      Usuń
  12. Wow świetna stylizacja z tym lakierem od Wibo!
    A wczoraj stałam nad szafą Lovely i się zastanawiałam nad tymi lakierami... Jednak nic nie wzięłam i dobrze... Nie cierpię lakierów które schną długo, pigmentację jakoś przeżyje ~~

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ja lubię takie mieniące się lakiery ;D
    A ze zdobieniem jeszcze fajniejszy :) takiego wiosennego charakteru mu nadałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mogłabym taki nosić! :D lubię takie kolorki na swoich paznokciach. a to zdobienie jest mega precyzyjne i bardzo ładne. lubię połączenie fioletu z zielenią :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zalamuje sie jak patrze na Twoje paznocie i zdobienie! no jestes The best!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)