poniedziałek, 27 maja 2013

II WIBO - BOX




Dotarł dzisiaj II WIBO BOX!!!:)

Nie było mnie w domu przez cały dzień, mnóstwo spraw na głowie, ale na szczęście kurier zostawił paczuchę u mojej sąsiadki. Ufff....
Teraz pstryknęłam na szybko fotki i już pędzę do Was z prezentacją!:) 
Zobaczmy co my tu mamy! Same dobroci widzę!:)

Lakiery, lakiery, lakiery!!!!!  

 

PEARL BASE I PEARL NAILS LOVELY

 
Zestaw lakierów z kolekcji Under the Sea do przygotowania manicure perełkowego.
NR 6 
Daje efekt 3D.
Fajny bajer!:)
 

LAKIER BALTIC SAND LOVELY 
 
Od prawej nr 1, nr 2 , nr 3
 3 niezwykle letnie kolory : intensywny żółty, kojący morski, uwodząca czerwień, wszystko o konsystencji PIASKU
ISTNE SZALEŃSTWO!:)


MATCHING FOUNDATION WIBO 


Podkład dopasowujący się do koloru skóry, nadaje jednolitą barwę skórze i matowi ją na wiele godzin. Dzięki zawartości witaminy A,C,E i B3 fluid pielęgnuje i odżywia cerę, a prowitamina B5 zapewnia odpowiednie nawilżenie.



LONG LASTING PRIMER base  WIBO  


Baza silikonowa, tworzy na powierzchni naskórka cieniutką siateczkę, która napina i wygładza niedoskonałości skóry, dodatkowo matuje, dzięki czemu cera po nałożeniu podkładu wygląda na idealnie gładką. 


LIFT LASH WIBO XXL Volume 
  

Tusz, który unosi i pogrubia rzęsy sprawiając, że oczy wydają się większe i bardziej wyraźne.Pozwala uzyskać efekt zmysłowego i zniewalającego spojrzenia, dzięki zwiększeniu objętości rzęs i podniesieniu ich na cały dzień!:)

Preparat do usuwania skórek WIBO 
Eliksir z jedwabiem WIBO

Mały prezencik od firmy AP Edukacja, który jest sponsorem nagrody głównej otwartego voucheru na kurs, brelok/latarka.






Co przykuło Waszą uwagę najbardziej?
Ja jestem bardzo ciekawa tych lakierów piaskowych!:)

Dobranoc!!!!


PS. Ostatnio jestem strasznie zabiegana, przepraszam, że tak mało zaglądam do Was na blogi! Jak tylko uporam się z różnymi sprawami, to obiecuję nadrobić zaległości w czytaniu i oglądaniu!:) 

14 komentarzy:

  1. lakiery są przecudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory lakoerow obledne !!! Ale i reszta zawartosci pudeleczka mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Juz sie nie moge doczekac az będą w sprzedaży te lakiery piaskowe i kawiorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lakiery są najlepsze :) cudeńka

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie najbardziej kawior kusi! :) ale nie widziałam tego jeszcze w rossmannie, jeszcze tego nie wprowadzili do sprzedaży?

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie ciekawi podkład. :)

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. te piaski tak chodzą za mną:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę tych piaskowych:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też chcę taki Wibo Box ;) piękne te lakiery!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest czego pozazdrościć heh, najfajniejsze to chyba te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)