czwartek, 23 maja 2013

Błyszczyki LIP SENSATION wibo




Lip Sensation

Błyszczyk do ust z kwasem hialuronowym

  • powiększa usta do rozmiaru XXL
  • zmysłowy efekt dzięki zawartości kwasu hialuronowego
  • nawilżone i powiększone usta

Błyszczyk Lip Sensation nadaje natychmiastowy efekt gładkich i jedwabistych ust. Zawiera odżywczą formułę kwasu hialuronowego, który wypełnia nierówności naskórka. Stonowana kolorystyka dostępna w kolekcji idealnie dopasuje się do codziennego makijażu. Przy regularnym stosowaniu kwas hialuronowy poprawi kondycje ust powiększając ich objętość. Dzięki formule XXL usta stają się zmysłowe i sprężyste. Aplikator wykonany jest z delikatnego włosia, który miękko i jednolicie nakłada błyszczyk.



Dostępny w 6 kolorach.

Cena: 8zł / 5ml



Błyszczyki Lip Sensation wibo dają bardzo naturalny efekt na ustach. Takie błyszczyki są idealne do stosowania na co dzień, w każdej chwili możemy pomalować sobie usta, nie potrzebujemy do tego lusterka. Po aplikacji nasze usta wyglądają świeżo i zmysłowo.  Powiększenia aż do rozmiaru XXL nie zauważyłam ;), ale sam błyszczyk sprawia, że nasze usta wyglądają  jakby  były mokre , światło odbija się i daje złudzenie  nieco pełniejszych ust.
Błyszczyki te mają dosyć gęstą konsystencję, na ustach nie mamy jednak uczucia lepkości, nie zbierają się w kącikach ust. Pięknie pachną jak ciasto z kremem. Po nałożeniu nasze usta stają się mocno nawilżone. Bez picia i jedzeni wytrzymują ok.3 godz., mamy przez ten czas uczucie  nawilżonych ust, jednak pigment zupełnie ginie.

 Patrząc z boku, aplikator jest lekko ścięty, równomiernie rozprowadza kosmetyk.




NR 1






















Nr 1 jest najbardziej napigmentowany, ma w sobie złote drobinki, które na ustach są minimalnie widoczne. 












NR 2


























Nr 2 - blady róż, w opakowaniu wygląda trochę jak koktajl mleczno - truskawkowy, jednak na ustach mamy bardzo delikatny naturalny róż, bez drobinek.












NR 5



























Nr 5 - z tych trzech najbardziej naturalny kolor, typowy nude.












Jest to fajny produkt w przystępnej cenie.:)


Który podoba Wam się najbardziej?


Miłego dnia życzę!

PS -40% w Rossmannie na produkty marki Lovely i wibo






21 komentarzy:

  1. bardzo mi się podoba...ale u mnie napewno ich nie ma w sprzedaży, wogóle wibo nie ma...żal :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne błyszczyki muszę sobie sprawic

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno kupię bo bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie mi sie bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne odcienie, takie na co dzień

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie 3 ślicznie wyglądają na ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie 3 są prześliczne ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. prześliczne! mam problem z wyłonieniem faworyta.. wszystkie wyglądają na ustach cudownie *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam, w chwili obecnej trwa u mnie rozdanie, a do wygrania 4 paletki sleek-a.
    Względem zainteresowania sponsor (Cocolita.pl) jest w stanie powiększyć ilość wygranych paletek,o kolejne, tak więc zapraszam Cię serdecznie. Jest o co walczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nr 2 jest piękny niestety nie lubię za bardzo błyszczyków bo zawsze moje niesforne włosy się przyklejają do nich haha ale może przy okazji promocji w rosie dam jednemu z nich szansę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja taka niebłyszczykowa ostatnio ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ostatnio przerzuciłam się na pomadki, ale jak już wybieram błyszczyk to gustuję w Twoich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. AAACH chyba pójde na zakupy :D Wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. brr ja nie lubię błyszczyków więc na pewno nie kupię :P

    OdpowiedzUsuń
  15. oo nie wiedzialam ze takie promocje sa..jutro lece do rossmana

    OdpowiedzUsuń
  16. Informacja o promocjach bardzo przydatna:D Nie potrafię się zdecydować, który odcień podoba mi się najbardziej ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Podobają mi te błyszczyki, ale nie moje kolory... Lubię wyraziste usta, nude i takie róże niekoniecznie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)