piątek, 26 kwietnia 2013

W rolach głównych dzisiaj Golden Rose RICH COLOR nr 16 i nr 20




Cześć!

Dzisiaj szybki pościk prezentujący ostatni mój mani, do którego użyłam lakierów Golden Rose Rich Color nr 16 i nr 20.


Nr 16
Krycie: 2 warstwy
Wykończenie: kremowe
Cena: ok.6,90zł w sklepie internetowym goldenrose-styl.pl
Czas schnięcia: w miarę szybko wysycha
Pojemność: 10,5ml
Konsystencja: dobra, nie jest za gęsta, ani za rzadka 
Opakowanie:szklana buteleczka, nakrętkę trochę ciężko się odkręca
Pędzelek:szeroki
Dostępność: sklepy internetowe, wysepki w galeriach handlowych
Trwałość: 3-4 dni

Nr 20
Krycie: 2 warstwy
Wykończenie: mataliczne
Czas schnięcia: w miarę szybko wysycha
Konsystencja: niezbyt gęsta
Reszta taka sama jak wyżej:)






RICH COLOR nr 16 to jeden z wygranych lakierów w konkursie Golden Rose, w którym kiedyś tam brałam udział. :)




Jolly Jewels nr 115 i Rich Color nr15 z GR prezentowałam Wam już TUTAJ.

Przypominam o trwającym konkursie na moim blogu.

ZAPRASZAM!:)
KLIK 



Buziaki!

42 komentarze:

  1. bardzo ładne zestawienie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  2. o jejku! świetne kolory, razem wyglądają wspaniale!
    zdobienie super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podoba mi się ten granatowy lakier, jest cudowny...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie perełki wygrałaś :D Bardzo ładne zdobienie, a granatowy.. cudo <3
    Tylko pierwszy raz się spotkałam z hmmm co właśnie co to jest, co użyłaś do zdobienia? (jest już na drugim zdjęciu) :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest naklejka, posłużyła mi za szablon.:)

      Usuń
    2. Też właśnie myślałam co to jest - czy jakiś drucik? :D

      Usuń
    3. He wiedziałam, że będziecie się zastanawiać co to.;)

      Usuń
  5. wow jaki śliczny Mani :) ten metalic jest boski ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. strasznie fajnie wygląda to zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszło tak po marynarsku :) uwielbiam takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow very very good!!!!!!!!!!! BEAUTIFUL POST.......

    NEW POST ON MY BLOG:
    http://ilaria-cardia.blogspot.it
    FACEBOOK:
    https://www.facebook.com/ilariacardia86

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie prezentują się Twoje paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne połączenie :) nie wiedziałam że z tych lakierów można takie cuda wyczarować :)
    Jeśli masz ochotę na obserwację zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne :) mimo, że tego rodzaju srebrnego nie lubię to przy tym zdobieniu się broni ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam serię rich color z GR : )

    OdpowiedzUsuń
  13. Oooooo ajkie świetne paznokcie! :) A moje są w takim dennym stanie ach :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny mani :) Bardzo ładnie Ci to wszystko wyszło :) Cudnie!


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne pazurki<3 lakiery bardzo ładnie się na nich prezentują, i jaki śliczny wzorek:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie :) Bardzo ładne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ależ masz piękne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj,piękni,ciekawie i kolorowo tu u Ciebie.Jeśli pozwolisz zostanę i rozgoszczę się na dłużej,Ciebie zapraszam w wolnej chwili w odwiedziny do Dobrych Czasów.Pozdrawiam wiosennie.Jola,dodam tylko,że Twoje pomysły są fantastyczne

    OdpowiedzUsuń
  19. staram sie dopatrzec co uzylas do wykonania fali, czy to drucik? w sumie nie waznie liczy sie, ze super wykonanie staranne i podoba mi sie!

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne zdobienie , takie przemyślane

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniały efekt i świetny pomysł na połączenie! Czy dotarła do Pań informacja o tym, że teraz robiąc zakupy w stoiskach i sklepach GR można zgłaszać paragony do losowania dodatkowych nagród za pośrednictwem Facebooka?

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale cudowne... Mi by takie nigdy nie wyszły, trzeba mieć cierpliwość.. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)