niedziela, 21 kwietnia 2013

TYDZIEŃ 7 Temat:" POP ART"




Witajcie!

Zabawa w makijażowe stylizacje u Milomanii dobiegła końca. Niestety!:(
Niektóre stylizacje były bardzo pracochłonne i wymagały poświęcenia dużo czasu.  Wykazać mogliśmy się  swoją pomysłowością i kreatywnością. Na szczęście udało mi się wykonać wszystkie zadania terminowo. :)
A ostatnim tematem był "POP ART". Więcej o tym stylu możecie poczytać m.in. TUTAJ
Makijaż bardzo trudny, graficzny i często w jaskrawych, neonowych kolorach.
Kropki mnie dobiły!;)













Pozdrawiam!

 Ps.Wybaczcie mi moją nieobecność, ale weekend spędziłam z rodzinką.
 Aha i jeszcze jedna informacja, szykuję dla Was niespodziankę!:) Już niebawem się      dowiecie co to!:)

36 komentarzy:

  1. wow jestem pod wrażeniem, mimo trudności jakie kropki Ci sprawiły, efekt jest genialny

    OdpowiedzUsuń
  2. ooooooo łał!!! <3 Wykonałaś genilaną robotę Kochana!! :D suuuper!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny!! az nie moge sie napatrzec ;))

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zwala z nóg.. Cudnie wyszło! ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewalacyjnie! Makijaż idealnie wykonany, jesteś pro! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze bardzo profesjonalnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle kochana praca na bardzo wysokim poziomie!! bardzo estetyczna i mega komiksowa :) Dziękuję za świetny rym!!! no ja tez na zawsze bedę miała ta zabawę w pamięci :)
    Rewelka!

    OdpowiedzUsuń
  8. szoda, ze koniec bo bardzo fajnie ogladalo sie prace Wasze !

    OdpowiedzUsuń
  9. i znów perfekcyjny "makijaż" :) bomba

    ja nie miałam cierpliwości do robienia kropek, dlatego poszłam trochę na łatwiznę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super wyszło :D
    ja jutro planuję się z tym zmierzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna praca, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie wyszło :) ja tez robilam pop art, ale miałąm inny zamysl i to było na konkurs na makeupgeek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. o nie, no rozwaliłaś system! *_*

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie to wygląda :) Do jakiejś nietypowej sesji zdjęciowej jak znalazł :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacja! Uwielbiam te pop-artowe makijaże!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziewczyny, wszystkim Wam dziękuję za komentarze!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. co tu duzo pisać, wyszlo rewelacyjnie! szkoda, że nie znalazłam czasu na zabawę z Wami, ale moze następnym razem się uda
    Pozdrawiam i słonecznego dnia życzę

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie tylko Tobie jednej ta łezka w oku się zakręciła :)
    Kropki faktycznie są wykańczające, ale dają świetny efekt! Muszę jeszcze spróbować z takimi czerwonymi jak Ty! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Brak mi słów! bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjnie to zrobiłaś :) zgadzam się brwi są super!

    OdpowiedzUsuń
  21. Super makijaż:D Szkoda, że to już koniec zabawy w stylizacje, było bardzo ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Powiem krótko, zwięźle i na temat: efekt łał!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)