niedziela, 14 kwietnia 2013

TYDZIEŃ 6 Makijażowych Stylizacji z Milomanią "KOSMOS/GALAKTYKA" i LIEBSTER AWARD



Oto ja, Strażnik Wszechświata pilnujący porządku i ładu w Kosmosie! ;)

A tak na poważnie, mamy już 6 TYDZIEŃ zabawy u MILOMANII, czas leci, niestety!:(
Naszym zadaniem w tym tygodniu miało być stworzenie na swojej twarzy czegoś gwiezdnego, odległego, kosmicznego.
Ciężko nam sobie wyobrazić rozmiar wszechświata. Planety są częścią układów planetarnych, które wchodzą w skład galaktyk, te z kolei  stanowią część zgrupowania galaktyk. 
Nie wiem jak Wy, ale ja wierzę, że gdzieś tam żyją  istoty pozaziemskie. 
Stworzyłam więc   istotę kosmiczną, można by rzec postać niczym z filmu fantastycznego. 
Starałam się jak najbliżej oddać kolorystykę kosmosu i   galaktyk. Dokleiłam również paski srebrnego papieru samoprzylepnego, skojarzyło mi się to z torami ruchu planet. Również widzicie srebrne aplikacje, które wyglądają jak gwiazdy lub planety. 
Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu ta kosmiczna stylizacja!;)
























Kochani jeszcze chciałam Wam ogłosić, że zostałam nominowana do Liebster Award przez:
Joannę K z bloga http://mycreativemakeup.blogspot.com/
Malwinę z bloga http://lyssa799.blogspot.com/

Dziękuję Kobitki, jest mi bardzo miło!:)


ZASADY:

Nominacje otrzymujemy od innego bloggera. Przeważnie otrzymują ją blogi o małej ilości obserwujących do 200 , co pozwala na ich rozpowszechnianie:). Jest to swego rodzaju "nagroda" za nienaganne prowadzenie bloga. Odpowiadamy na 11 pytań otrzymywanych od osoby nominującej następnie my mamy za zadanie nominować 11 osób i podać nowe pytania:)
Nie można nominować osoby, która Ciebie nominowała.

Pytania od Joanny:
 
1. Podkład czy krem BB? Krem BB na co dzień, na większe wyjścia podkład kryjący.

2. Kiedy zaczęłaś swoją przygodę z makijażem? Pytanie lepiej gdyby brzmiało, kiedy odkryłaś w sobie pasję do makijażu, wizażu? ok. 2 lata szukałam w internecie makijażu na ślub i  zobaczyłam wiele wspaniałych stron, blogów makijażowych, kanałów na YouTube. Wciągnęło mnie to baaaardzo! Tak oto maluję sobie, ćwiczę, bawię się, sprawia mi to wiele radości, nie wyobrażam sobie w tej chwili życia bez tego!:) Jestem totalnym amatorem,  nie skończyłam w tym kierunku żadnej szkoły. Bardzo bym chciała ukończyć chociaż jakiś kurs wizażu. Wszystko zależy jak zwykle od kasy.

3. Czy wyszłabyś w dzień w makijażu typowo wieczorowym? Raczej nie, na co dzień preferuję delikatny, lekki makeup.

4. Wolisz makijaże kolorowe czy w odcieniach bieli, czerni i szarości? Na co dzień wolę makijaże w stonowanych, naturalnych kolorach, natomiast na większe wyjścia lubię te kolorowe, jak i w odcieniach bieli, czerni i szarości.:)

5. Dlaczego założyłaś bloga? Aby móc dzielić się z innymi tym co kocham. Poza tym blog to taka przestrzeń, gdzie mamy bliski kontakt z innymi fascynującymi ludźmi.

6. Czym się interesujesz? Wizażem, stylizacją paznokci naturalnych , rysunkiem ( jednak  ostatnio brakuje mi czasu na rysowanie ) :(

7. Czy wiążesz swoją przyszłość zawodową z wizażem, a może już działasz w tej dziedzinie? Bardzo bym chciałam pracować jako wizażysta

8. Czy wychodzisz gdzieś bez makijażu? Całkowicie bez to chyba nie ;)

9. Czy masz jakieś zwierzątko? Miałam kiedyś 2 pieski

10. Czy skończyłaś jakiś kurs wizażu, czy jesteś typowym samoukiem? Samouk

11. Wolisz robić makijaż sobie czy innym? Malowanie siebie, jak również innych sprawia mi dużo frajdy. Uważam jednak, że trudniejsze jest malowanie innych.

Pytania od Malwiny:
1. Czy wyjdziesz z domu bez makijażu? Zupełnie  bez, to nie.
2. Ulubiony kolor?
Fioletowy
3. Ulubiony pędzel do makijażu?
Wyda się to śmieszne, ale na razie męczę się z pędzlami LancrOne i nie są one ulubieńcami,  zbieram na Hakuro lub Maestro.
4. Bez jakiej rzeczy nie ruszasz się z domu?
Bez torebki
5. Najdziwniejsza rzecz jaką nosisz w torebce?
Ksero aktu urodzenia mojego syna.;)
6. Kawa czy herbata? KAWA
7. Trzy rzeczy, które zabierzesz ze sobą na bezludną wyspę?
radio, kartki papieru, kredki
8. Opisz siebie w 3 słowach.
Tolerancyjna, wyrozumiała, śpioch;)
9. Ile czasu dziennie poświęcasz swojemu blogowi? Wszystko zależy od wolnego czasu. Jeśli go nie mam, to tylko wchodzę na moment zobaczyć czy są jakieś komentarze lub zerkam na inne blogi. A jeśli mam czas to staram się tak ok. 3 godz. dziennie mu poświęcać.
10. Największy talent? Nie wiem czy chodzi tu o swój największy talent? Jeśli tak to chyba mam mały talent do różnych rzeczy, wymagających zdolności manualnych. 
11. Przepis na domowe SPA?
Kąpiel, masaż wodny, peeling ciała i twarzy, jakaś maseczka na twarz, krem nawilżający, dobre masełko do ciała i to tyle.;)

Nominuję następujące blogi:
http://90simplemakeup.blogspot.com/
http://artbyklauu.blogspot.com/
http://to7bmakeup.blogspot.com/ 
http://make-up-artist-domi.blogspot.com/
http://magicgrey.blogspot.com/
http://thisisitnails.blogspot.com/
http://malwina305.blogspot.com
http://milazdnianadzien.blogspot.com/
http://ksenka-owszystkimioniczym.blogspot.com/
http://bluebrush87.blogspot.com
http://annaminmakeup.blogspot.com/

Moje pytania:
1. Jesteś leniwa?
2. Eyeliner czy kredka?
3. Lato czy zima?
4. Jak spędzasz wolny czas?
5. Praca: taka jaką lubisz za mniejsze pieniądze czy taka do której nie chadzasz chętnie, ale dobrze płatna? 
6. Co uwielbiasz robić?
7. Paznokcie naturalne czy żelowe?
8. Twój największy sukces.
9. Pod podkład baza czy krem?
10. Włosy proste czy kręcone?
11. Twój ulubiony film.

To tyle na dzisiaj!!!
Buziaki!!!







45 komentarzy:

  1. Makijaż jak zawsze odjazdowy! Czym zrobiłaś te "pentelki"?
    Ciekawe odpowiedzi miło się czytało ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!:)Te tzw. "pętelki" to wycięłam paski z samoprzylepnego srebrnego papieru.;)
      Dziękuję za nominację:)

      Usuń
  2. Świetnie Ci to wyszło :)
    Mój też ulubiony kolor to fiolet ;))

    Dziękuję kochana za nominacje, postaram się na dniach odpowiedzieć na pytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. oooooooooo łał :D super!! :) Cały look kosmiczny! :D :)
    I jak fajnie Cię więcej poznać ^^ :*
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko!!!!! Padłam z zachwytu! ZNOWU! :D Wymiatasz kochana, jestem pod wielkim wrażeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jaaaa!!! znów mnie powaliłaś na kolana, na początku myslałam że paski w programie zrobione hehe a potem zobaczyła inne zdjęcia i dojrzałąm czepek :) i paseczki połyskujące i wiele innych wspanialości!!! rewelacja!!!! masakra ależ masz talent i pomysły!!! mega!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja takich rzeczy w programie to bym nie umiała zrobic! A tak, zapomniałam napisac, że jeszcze czepek do pływania sobie założyłam na głowę he he!:)

      Usuń
  6. o ja cie, jeden z najlepszych:) To pierwsze zdjęcie jest fenomenalne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dopiero odkryłam Twojego bloga i musze Ci powiedzieć że naprawde baaaardzo mi się podobają Twoje makijaże i przedewszystkim Twoje pomysły! Naprawde bardzo ładnie Ci to wszystko wychodzi!

    OdpowiedzUsuń
  8. No Kochana nic dodać nic ująć!!!! Masz talent !!! że heeeejjjj!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Talent, nad którym pracuję.;)Oj duuużo pracy przede mną!:)

      Usuń
  9. wow, świetnie wyszło, masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie że odpowiedziałaś na moje pytania :) kochana masz ogromny talent! Naprawdę ciężko uwierzyć w to, że jesteś samoukiem, Twoje makijaże są technicznie doskonałe :)
    Stylizacja galaktyczna rewelacyjna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję za nominację!:)
      Tak jestem samoukiem, w blogosferze dużo jest takich dziewczyn.:)

      Usuń
  11. Przede wszystkim wielkie WOW za pomysł! A drugie WOW za wykonanie rodem z Photo shopa, tylko na żywo :D dopiero jak się przyjrzałam zauważyłam szczegóły!
    Uwielbiam Twoje makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. zdjęcie na miniaturce (nr1) to mistrzostwo galaktyczne :D

      Usuń
    2. Picola dzięki!:) Oj trochę się napracowałam przy tej stylizacji, ale i tak zawsze sobie mówię, że mogło być lepiej.:)

      Usuń
    3. To po prostu okłamujesz sama siebie :) nie mogło być lepiej! :)

      Usuń
    4. Mogło być lepiej, dałabym więcej czerni i jeszcze więcej koloru.:)

      Usuń
  12. Mistrzostwo, inaczej tego nazwać nie można:) i dziękuje bardzo za nominacje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny makijaż, super efekt.

    OdpowiedzUsuń
  14. myślę, że ktoś tu znowu zostanie stylizacją tygodnia... :3 zazdraszczam! jest bosko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mistrzostwo ! Nie mozna tego inaczej nazwac :) Jestem pod mega wrazeniem , powalilas mnie na kolana ta stylizacja !! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie szalone stylizacje, a Ty zdecydowanie jesteś w tym baaaardzo mocna ;D
    Strasznie mi się podoba Twoja wizja kosmitki ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna praca, coś czuję, że kolejna wygrana jest w zasięgu twojej ręki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Stworzyłam tag: moja metamorfoza i już się nie mogę doczekać aż zobaczę Twoją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko, znowu mam straszyć bez makijażu.;)

      Usuń
  19. Wow niesamowicie to zrobiłaś! Mega wrażenie to na mnie zrobiło!
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  20. jestem pod wrazeniem, supeeeeeeeeeeeer

    OdpowiedzUsuń
  21. wow fantastyczny ♥.♥ powaliłaś mnie na kolana :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziewczyno jesteś fenomenalna!!! Dosłownie zwala z nóg!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. wow, zaniemowilam! cudo!
    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  24. wow!! Makijaż robi piorunujące wrazenie! sliczny! ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Tak przy okazji to zapraszam Cię do dolaczenia do ojego projektu makijażowego! Szczegółny na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko, ostatnio pełno projektów na blogach!;)A czasu brak!:(

      Usuń
  26. Kochana robię projekt i było by mi niezmiernie miło jakbyś i ty wzięła w nim udział, jestem szalenie ciekawa twoich pomysłów:) http://malwina305.blogspot.com/2013/04/projekt-makijazowo-paznokciowy-z.html?showComment=1366139718761#c425427986464727128

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za zaproszenie, jednak tym razem nie dam rady.Szkoda, że doba nie jest dłuższa.:(

      Usuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)