niedziela, 7 kwietnia 2013

TYDZIEŃ 5 Makijażowych Stylizacji "SOBOWTÓR"



Hej!

Jak zobaczyłam temat "SOBOWTÓR"  nie miałam najmniejszych wątpliwości, że będzie to Justyna Steczkowska. Wiele osób mówi mi, że jestem do niej podobna. Sama też widzę, że mamy podobne oczy, kształt twarzy, ust. Największe podobieństwo było, gdy nosiłam czarne włosy. :)
A najśmieszniejsze jest to, że mamy takie samo imię i podobne  nazwisko.:) 
Dla przypomnienia biorę udział w zabawie Makijażowe Stylizacje z Milomanią - KLIK













A Wy jak uważacie?Jestem podobna do Justyny Steczkowskiej?;)




Zachęcam jeszcze do wzięcia udziału w Jubileuszowym Rozdaniu u Milomanii.
Szczegóły TUTAJ
















Miłego dnia życzę!

Justyna Steczkowska ups Skrzeczkowska ;)

68 komentarzy:

  1. Faktycznie jesteś do niej podobna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie podobienstwo jest niesamowite ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rzeczywiscie identyczne jestescie:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę jesteś bardzo podobna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow ale jesteś do niej podobna, nawet te kości policzkowe,

    OdpowiedzUsuń
  6. Też chciałabym być podobna do kogoś znanego. ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze świetnie :) Faktycznie jesteście podobne :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteście naprawdę podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, faktycznie! Dla mnie bomba ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak myślałam,że upodobnisz się do Justyny :) faktycznie jestes do niej podobna, troszkę innych macie kilka szczegółów :) ale podobieństwo jest!
    Super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pamiętam jak pierwszy raz weszłam na Twojego bloga i od razu napisałam że jesteś do niej podobna :) a jeszcze jak zobaczyłam imie i nazwisko na FB :PP hehe no sobowtór jak się patrzy :)ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wooow, niesamowite! Identyczne usta, nos, oczy bardzo podobne. Do tego imię i nazwisko? Na prawdę się zdziwiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podobna jesteś do niej :) racja :)
    w ogóle jak dzisiaj znalazłam Twojego bloga to oglądałam, oglądałam i oglądałam :) Tak pięknie się malujesz i wykonujesz wszystkie te projekty :D super :) Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczywiście jesteś do niej strasznie podobna! Najbardziej rozśmieszyło mnie to, jak spojrzałam na Twoje imię i nazwisko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No lepiej nie mogłas z sobowtórem trafić ;) wszędzie czytałam, że dziewczyny miały problem z wyborem a tu proszę... Genialnie! ;) na dodatek makijaż podoba mi się bardziej od oryginału ;)
    Zapraszam Cię do zgłoszenia bloga do mojego katalogu z bloggerkami działającymi na FB ;) więcej info u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak widziałam, że mają problem z doborem sobowtóra.Ja miałam ułatwioną sprawę, gdyż od wielu osób słyszę, że jestem do niej podobna.:)A i jeszcze do Kayah.:)

      Usuń
  16. Na prawdę jesteście podobne :O A imię i nazwisko też bardzo podobne :D

    OdpowiedzUsuń
  17. o kurcze... ale podobieństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz wielki talent :) z przyjemnoscia patrzy sie na twoja tworczosc

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądacie jak siostry :) super!

    OdpowiedzUsuń
  20. Mega, tak myślałam,że ja wybierzesz jesteś bardzo podobna a do tego twoje dane, super!hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  21. zgodzę się, widać podobieństwo! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow!!! Na pewno na ulicy ''pomyliłabym'' Cie z Justyna!!Zapewnw masz to czesto! ;) Przepiękne makijaże!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko twarz mam podobną, bo jeśli chodzi o figurę to jestem znacznie wyższa.;)

      Usuń
  23. WOW faktycznie podobieństwo jest

    OdpowiedzUsuń
  24. jesteś podobno i to widac gołym okiem, ale według mnie jesteś jej lepszą wersją.

    OdpowiedzUsuń
  25. jak zrobiłaś to zestawienie to przez chwile myslałam, ktore zdjecia naleza do Ciebie a ktore do Steczkowskiej ;p

    OdpowiedzUsuń
  26. no faktycznie! spore podobieństwo! nieźle :) wg mnie usta i oczy uderzająco podobne! jak dla mnie to znowu będziesz stylizacją tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, usta i oczy zdecydowanie tak.:)Wybór należy do Milomanii!:)

      Usuń
  27. Świetne sobowtóstwo!!! Ochoczo przyglądałam się porównywanym zdjęciom. Jak dla mnie już jest to stylizacja tygodnia! Mega, gratuluję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są widoczne różnice, ale na pierwszy rzut oka podobieństwo jest!;)

      Usuń
  28. Noż kurde a ja do tej pory głowiłam się, kogo mi przypominasz ;D a odpowiedź tuż pod nosem, znana celebrytka i jeszcze imię i nazwisko podobne. Mega mega! Zdecydowanie sobowtór tygodnia! ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. no podobizna uderzajaca naprawde......neisamowite wykonanie i wspaniały makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  30. podobieństwo jest niesamowite :)
    a makijaż jak zwykle perfekcyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale jaja... :DD Usta to rzeczywiście macie identyczne!! :)))
    ale Ty masz piękniejszy kształt brwi :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak bliźniaczki :) Super! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. jesteś bardzo podobna aczkolwiek ładniejsza ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Wyglądasz jak jedna z jej sióstr, bardzo jesteście podobne

    OdpowiedzUsuń
  35. wowww jakie olbrzymie podobienstwo!

    OdpowiedzUsuń
  36. Dziewczyny serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze!!!!:D

    OdpowiedzUsuń
  37. zdecydowane trafienie w 10 !!! :) idealna kompozycja :)))

    OdpowiedzUsuń
  38. Wow, faktycznie jesteście bardzo podobne!

    OdpowiedzUsuń
  39. O jaaaaaaa :O Faktycznie! I jeszcze z tym makijażem jak siostry :D Niesamowite! Ja bym miała z tym zadaniem problem, bo nie wiem do kogo jestem podobna xD

    OdpowiedzUsuń
  40. heee... nieźle, nieźle ;) jasne że jesteś podobna;)

    OdpowiedzUsuń
  41. ależ podobieństwo :-)
    jednak Twoje brwi mi się bardziej podobają, są takie zadziorrrrrrrne :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Uderzające podobieństwo!!:) i zasłużone zwycięstwo:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Sobowtór w 100%!!! swoją dogą... mnie znajomi porównują do Mariny Łuczenko :P Chociaż myśle, że nie jest ono tak uderzające jak w Twoim przypadku:D Może też się pokuszę o takiego posta...jestem ciekawa opinii:P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)