wtorek, 30 kwietnia 2013

Pierwszy WIBO - BOX!:)



Witajcie!
Dla przypomnienia, zostałam  Ambasadorką Wibo 2 edycji! :)Przez 6 miesięcy Ambasadorki będą otrzymywać WIBO BOX z kosmetykami oraz gadżety do makijażu.Za szczególną aktywność podczas pracy w programie Ambasadorek WIBO zostanie wybrana 1 osoba, która otrzyma ciekawe nagrody.:)
Wczoraj wreszcie  dotarł do mnie  PIERWSZY WIBO - BOX!:)
Nie mogłam się już doczekać!:)  Chyba jako ostatnia otrzymałam to pudełeczko.
Na blogach u innych ambasadorek Wibo można już było zobaczyć co też kryje w sobie paczucha.
Przyznaję, że jego zawartość  wygląda bardzo interesująco! Są to same nowości WIBO i LOVELY. Kolory lakierów wyglądają rewelacyjnie, idealne na okres wiosna-lato.:)Przejdźmy do prezentacji!:)








Nail Obsession WIBO - pięć lakierów z kolekcji przygotowanej przez blogerki, uczestniczki pierwszej edycji programu Ambasadorek Wibo.
 
Najbardziej ucieszył mnie kolor od Amethyst, jest bardzo w moim guście.


 



Lip Sensation WIBO - trzy błyszczyki do ust z kwasem hialuronowym, nadaje efekt gładkich i jedwabistych ust. 
Już mogę Wam powiedzieć, że zapach ich jest bardzo przyjemny, słodki!:) 
Jestem  ciekawa jak się sprawdzą!:)







Doll Lash ultra Volume WIBO - wielofunkcyjny tusz do rzęs: pogrubia, wydłuża i podkręca.
False Lashes LOVELY - tusz nadający spektakularny efekt sztucznych rzęs






Classic Nail Polish Lovely
Gloss Nail Polish Lovely
seria Classic Nail Polish - składa się ze stonowanych, klasycznych kolorów o wysokim połysku 
( dostępnych jest 26kolorów )
seria Gloss Like  Gel - lakiery o formule imitującej lakiery żelowe , kolekcja zawiera największe hity kolorystyczne sezonu
Lakiery, które widzicie  zastąpią wyprzedawane kolekcje.


Poniżej zdjęcia lakierów z  obydwóch serii


Ta trójca bardzo mi się podoba





 Obecnie w drogeriach Rossmann trwa wyprzedaż lakierów z kolekcji Must Have, Color Mania, Crystal Strenght -40%. 


Najbardziej aktywna Ambasadorka Wibo wygra nagrodę główną jaką jest pobyt w hotelu Rezydent *****w Sopocie, zwiedzanie firmy WIBO wraz z osobą towarzyszącą oraz voucher na kurs w firmie APedukacja.



Bardzo się cieszę z możliwości testowania i prezentowania dla Was produktów marki Wibo i Lovely. 
Mam nadzieję, że sprostam zadaniu bycia Ambasadorką Wibo i będziecie zadowoleni z moich prezentacji i recenzji.:) 

Pytanie do Was: Jeśli chodzi o zawartość pierwszego WIBO - BOXA, to co przykuło najbardziej Waszą uwagę?Jakie kolory lakierów najbardziej Wam się spodobały.:)


Pozdrawiam serdecznie!




24 komentarze:

  1. Moja uwage przykuly te blyszczyki <3 oraz maskary ;D Jestem ich bardzo ciekawa, a watpie zeby w Anglii byly jakies sklepy w ktorych mozna dostac te kosmetyki ;<

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej jestem ciekawa tych nowych tuszy. Sama od niedawna odkryłam, że te taniutkie mascary mają potencjał. Jak dotąd moim ulubieńcem jest Wibo w zielonym opakowaniu- genialny do dolnych rzęs.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow!:) Bardzo fajna paczka:) Życzę powodzenia w "walce" o nagrodę główną:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nagroda główna rzeczywiście rewelacyjna!:)

      Usuń
  4. Gratulacje :) świetne kosmetyki! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratki kochana ♥ ♥ ♥ same cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jasne, że sprostasz i to jeszcze będziesz wymiatać :D Miłego miziania tymi wszystkimi kolorami! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle tego, że nie wiadomo od czego zacząć!;)

      Usuń
  7. pokaźna kolekcja lakierów

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawie jak się sprawdzą kosmetyki, najbardziej ciekawią błyszczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyjemnego testowania Ci życzę :)
    Świetne rzeczy dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny box ;) Wszystko mi się w nim podoba ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne lakiery, jestem ciekawa kilku kolorków, błyszczyki to tez takie nudziaki, w sam raz na dzień.

    OdpowiedzUsuń
  12. No no swietna zawartosc pudeleczka :)lakiery piekne!!!
    Ale najbardziej jestem ciekawa smakowityvh blyszczykow;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)