środa, 17 kwietnia 2013

Makijaż w stylu Brigitte Bardot DEFILADA GWIAZD z Golden Rose


Witajcie Kochani!

Mamy drugi tydzień konkursu Golden Rose DEFILADA GWIAZD. Tym razem należało stworzyć makijaż inspirowany  Brigitte Bardot. Makijaż miał być w takim stylu jak na zdjęciu obok.
Charakterystyczna dla Brigitte jest  czarna, roztarta  kreska, często była ona zakończona w szpic. Rzęsy były mocno zaakcentowane,usta obrysowane konturówką ciemniejszą od pomadki. Na zdjęciu obok dostrzec możemy również cień do powiek w odcieniach fioletu








Makijaż w stylu Brigitte Bardot DEFILADA GWIAZD z Golden Rose

Makijaż w stylu Brigitte Bardot DEFILADA GWIAZD z Golden Rose



Bardot ma bardzo jasną karnację, zastosowałam więc najjaśniejszy podkład jaki posiadam.  Na policzki naniosłam róż.
Jeśli chodzi o makijaż oka to najpierw narysowałam czarną kredką kreskę na górnej powiece zakończonej w szpic, następnie roztarłam ją czarnym cieniem, eyelinerem żelowym podkreśliłam raz jeszcze linię wzdłuż rzęs. Następnie resztę górnej powieki powieki pokryłam trzema odcieniami fioletu, cały czas  cieniując . Biały cień naniosłam pod łuk brwiowy, jak również w wewnętrzny kącik. Na dolną powiekę  skośnym pędzelkiem naniosłam czarny cień, który roztarłam delikatnie brązowym cieniem. Następnie jeszcze raz tę linię wzmocniłam, ale żelowym eyelinerem. Na linię wodną naniosłam czarną kredkę. Brwi podkreśliłam tylko cieniem do stylizacji brwi. Rzęsy dokładnie wyczesałam i przykleiłam sztuczne rzęsy.
Usta obrysowałam nieco ciemniejszą konturówką od pomadki. 


Makijaż w stylu Brigitte Bardot DEFILADA GWIAZD z Golden Rose

Makijaż w stylu Brigitte Bardot DEFILADA GWIAZD z Golden Rose


Makijaż nie jest identyczny , jest tylko inspirowany makijażem Bardot.
 Starałam się stworzyć taki makeup, który  będzie pasował też do mnie.

Użyte kosmetyki:
  • baza Revlon Photoready
  • podkład Lirene City Matt 203 Jasny
  • korektor stay all day essence
  • transparentny puder Ben Nye Fair
  • róż Astor SKIN MATCH 002 Peachy Coral
  • paletka do stylizacji brwi essence
  • baza pod cienie ArtDeco
  • kredka wykręcana do oczu Golden Rose nr01
  • czarny cień Kobo 128 Deep Black
  • gel eyeliner long-lasting Manhattan
  • fioletowy cień z paletki Sleek Curacao purple haze
  • cienie z palety 120 LancrOne
  • biały cień z paletki Wibo 
  • tusz do rzęs Define - A - Lash volume Maybelline
  • sztuczne rzęsy
  • lipliner essence nr11 in the nude
  • pomadka do ust essence 52 in the nude 


 Nie jestem podobna do Brigitte Bardot, ale mam nadzieję, że spodoba Wam się moja propozycja makijażu inspirowanego jej stylem.


Pozdrawiam!!!

 

29 komentarzy:

  1. Oczy wyglądają niesamowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Justyna jesteś dla mnie uosobieniem kobiecości!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie Ci to wyszło, ja czekam na dalsze gwiazdy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze skuszę się na kolejne stylizacje!:)Zobaczę!:)

      Usuń
  4. ładny. bardzo precyzyjnie zrobiony :) jak dla mnie to wygrasz w tym tygodniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domi Ty też pięknie wykonałaś stylizację!:)

      Usuń
  5. Ten kolor pięknie podkreśla kolor Twoich oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielka szkoda, jakbyś zmieniła zdanie to zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie:)ja też niby zgłosiłam się do tego konkursu, ale tak się złożyło, że nie mam nic z Golden Rose i nie mam za bardzo nawet gdzie kupić :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie i dokładnie - jak zawsze - Perfekcyjna Pani Wizażystka :) hehe Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no no Justynka - jestem zachwycona tym makijazem jak i poprzednimi Twoimi wcieleniami!

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezwykle zmysłowy makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten makijaż wyszedł Ci rewelacyjnie :) Jestem pod wrażeniem ;)) Uwielbiam fiolety!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny efekt! zauroczyłaś mnie tym makijażem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie masz piękne usta, z konturówką wyglądają bardzo ponętnie, tak mi się BB właśnie kojarzy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)