czwartek, 11 kwietnia 2013

Makijaż i stylizacja - Audrey Hepburn


Witam serdecznie!

O konkursie "Defilada gwiazd z Golden Rose " pewnie już wszystkie blogerki makijażowe wiedzą. Niestety nie zdążyłam z pierwszym tygodniem, w którym zadaniem było stworzenie makijażu w stylu Audrey Hepburn. Do wczoraj był termin. A co tam, mimo tego postanowiłam dzisiaj zrobić się na Audrey.;)
Hepburn miała piękne, duże oczy, idealny owal twarzy i co jest chyba najbardziej charakterystyczne grube, wyraziste brwi. Cera jej wyglądała zawsze promiennie i świeżo.
Jeśli chodzi o makijaż oka, to charakterystyczną cechą jest kreska na górnej powiece i sztuczne rzęsy. Cienie na oku są w naturalnych kolorach. Oko konturowane w załamaniu.







 Daleko mi do urody Hepburn, ale starałam się zachować wszystkie charakterystyczne cechy jej makijażu.

 








Powiem Wam, że bardzo dobrze czuję się w takim makijażu!:)

Użyte kosmetyki:

  • rozświetlająca baza pod makijaż  PAESE
  • baza Revlon Photoready
  • podkład Lirene City Matt 203 Jasny
  • korektor stay all day essence
  • transparentny puder Ben Nye Fair
  • mineral terracotta powder Golden Rose ( konturowanie)
  • rozświetlający puder wibo Your Fantasy jako rozświetlacz
  • róż Astor SKIN MATCH 002 Peachy Coral
  • czarna kredka do brwi essence
  • baza pod cienie ArtDeco
  • biała kredka Pierre Rene ( linia wodna)
  • cienie z palety elf 100
  • cień z paletki Sleek Sparkle 2 ( cień Tinsel)
  • eyeliner w żelu Manhattan
  • tusz do rzęs Astor Big & Beautiful Boom Curved czarna
  • kępki rzęs
  • lipliner essence nr11 in the nude
  • pomadka Sensique Volume&Shine nr306

To tyle na dzisiaj!
Pozdrawiam!


41 komentarzy:

  1. Makijaż wygląda pięknie :) Ja uwielbiam wszystko, co jest związane ze stylem Audrey ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! super! :) szkoda, że nie zdążyłaś, bo naprawdę świetnie Ci to wyszło :) ale fajnie, że jednak podjęłaś się wyzwania nawet po czasie i możemy podziwiać ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz stworzoną twarz do tego typu stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O mamo! BOMBA! Szkoda, że nie zdążyłaś, powaliłabyś wszystkich na łopatki! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może wezmę udział w następnych tygodniach;)

      Usuń
  5. o świetne, szczególnie podoba mi się w chuście:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyszło!! jak ta lala :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ci to wyszło. Ja nie przepadam za mocną kreską na oczach, ale kocham gęste, wyraziste brwi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam gęste , wyraziste brwi,zwłaszcza jak są naturalne.:) Sama chciałabym takie, jestem w trakcie zapuszczania.Ale wątpię by udało mi się dojśc do ideału. Póki co zagęszczam je malując kredką i cieniem.;)

      Usuń
  8. wow idealne odzwierciedlenie :) ☻♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny makijaż i wyglądasz zupełnie jak Audrey :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie! Aż chce się obejrzeć "Breakfast at Tiffany's" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super ci wyszło i wielka szkoda, że spóźniłaś się dosłownie o parę godzin, bo według mnie miała byś spore szanse, z niecierpliwością czekam na twoja Brigitte Bardot

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo Ci pasuje ten look, dopracowane wszystko do perfekcji!
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja już to mówiłam, ale nie zaszkodzi powtórzyć, że uwielbiam Twoją twórczość makijażową :)

    OdpowiedzUsuń
  14. DLa mnie idealnie ! Wszystko super dopasowane, zadbałaś o każdy szczegół :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne! zwłaszcza podoba mi się zdjęcie z chustą ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Zupełnie inaczej wyglądasz w takiej stylizacji:) Ale strasznie mi się podoba, jesteś niesamowita.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście wyglądam zupełnie inaczej niż na co dzień.;)Mój syn powiedział,że wyglądam jak Ciotka Klotka!;)

      Usuń
  17. Ty robisz to z taka perfekcja i wyczuciem stylu i sytuacji ze kazda Twoja propozycja jest idealna poprostu

    OdpowiedzUsuń
  18. zatkało mnie! pierwsze zdjęcia porównawcze są mega :)
    pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla Ciebie powinni organizować jakieś osobne konkursy, bo wszystkich bijesz na łeb i szyję ;) Piękna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz przefantastycznie! Cała stylizacja super!

    OdpowiedzUsuń
  21. no nie mów że daleko Ci do jej urody :-)
    jesteś mega urodziwą Kobietą! :) aż lece oglądać dalsze posty.. :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Amazing make up on your blog! Guess what? I really liked your blog and just started following you on GFC!
    I hope you come visit me sometime!

    If you like my blog too, here are my links:D
    Instant Milk link
    Facebook page link
    Bloglovin link

    xx

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)