sobota, 6 kwietnia 2013

Lakiery do paznokci mySecret nr102, 113 i 121




Witam Wszystkich!:)

Musiałam, no po prostu musiałam pokazać Wam te lakiery.
Numery 121, 113 102  z mySecret stały się moimi ulubionymi,
na szczególną uwagę zasługuje zwłaszcza czerń.


nr121

Nr 121 ta czerń mnie urzekła, kolor jest mocno nasycony, dobrze napigmentowany. Lakier ma wykończenie kremowe, nie smuży przy aplikacji, po dwóch warstwach mamy idealne krycie. Również czas schnięcia  jest optymalny. Konsystencja wg mnie idealna, nie rozlewa się na skórki, ale też nie jest za gęsta.:)
Niektórzy narzekają na pędzelek i uchwyt, że niewygodny, że za krótki. Kwestia przyzwyczajenia. 








nr121

Wytrzymały na odpryski, na moich paznokciach utrzymał się nawet 5 dni. SZOK!:) Ze zmyciem nie ma problemów.:)














nr113

113 - jasny, delikatny róż o kremowym wykończeniu.
Z reguły takie jasne kolory są ciężkie w aplikacji, pozostawiają smugi, spore prześwity. Ten oczywiście potrzebuje 3 warstw do pełnego pokrycia, ale za to nie smuży, nie tworzy pęcherzy. Czas schnięcia warstw nie uprzykrza nam życia.
No i utrzymuje się do 5 dni na płytce.:)









nr113

















nr102

102 to srebrny brokat zatopiony w bezbarwnej bazie. Ten lakier świetnie sprawdza  się jako lakier nawierzchniowy na różne kolorowe lakiery.  Brokat nie jest wyczuwalny na płytce. Aplikacja bezproblemowa, również długo utrzymuje się na płytce.











nr102



102 i 113 nadaje się też idealnie do frencha.:)

10ml - ok. 7zł Drogeria Natura














MIX NA PAZNOKCIACH

Na serdecznym palcu srebrny GR RICH COLOR i  102 my Secret





Na serdecznym nr 113,102 i naklejka z Donegal







Zszokowała mnie trwałość tych lakierów. Nie wiem jak jest z innymi kolorami. 
               Znacie czerń z mySecret? 
Co sądzicie o  lakierach z tej firmy, jestem ciekawa   Waszych opinii. :)


          Pozdrawiam!!!!




Ps. A teraz zabawię się w chwalipiętę ;), otóż zostałam wybrana na Ambasadorkę Wibo 2 edycji!:) Bardzo się cieszę!!!!!:)  Podglądałam Ambasadorki pierwszej edycji i  uważam, że akcja była rewelacyjna, dziewczyny spisały się na medal.:)
Przez 6 miesięcy Ambasadorki będą otrzymywać WIBO BOX z kosmetykami oraz gadżety do makijażu.
Za szczególną aktywność podczas pracy w programie Ambasadorek WIBO zostanie wybrana 1 osoba, która otrzyma ciekawe nagrody.:)
Będę starała się przedstawiać Wam wszystko czytelnie i szczegółowo . :) 
Pa pa!:) Buźka!:)


31 komentarzy:

  1. Mam 102 piękny brokacik i był to pierwszy lakier tej firmy u mnie ale teraz skutecznie rozrasta się ta rodzinka też je uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu a jakie kolorki jeszcze polecasz z tej firmy?

      Usuń
  2. Uwielbiam Twoje pazurki!! :-) Już wiem jak wykorzystam to sreberko z GR ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!:) Sreberko z GR też jest bardzo fajne.:)

      Usuń
  3. ależ masz piękne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam 113, ale widze ze 102 pieknie wyglada na paznokciach :)
    zapraszam tez na bloga modowego ; http://fashion-fashioon-bitch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są ;]

    Widziałam i gratuluję z całego serca! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Druga wersja mani jakby ładniejsza :)

    Gratuluję i Tobie i sobie, bo również się dostałam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytam czytam i zostaję na stałe :)

    http://kasiulekkochany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kolory i w ogóle fajnie umalowałaś pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja! Ja bym w życiu nie wymyśliła takich wzorów, ale cieszę się że można coś podpatrzyć od kreatywnych ludzi. CHAŁA CI ZA TO!:)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  10. znam czerń z MS- to moja czerń idealna! pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nudziak jest piękny, a do tego jaki trwały! :) Muszę się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne lakiery :) najładniejszy srebrny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje tytułu ambasadorki :) cieszę sie ,że szczęście Ci dopisało!
    Lakiero wyglądaja super ale ja i tak zazdroszczę Ci tych pieknych paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Chociaż raz na jakiś czas szczęście mi dopisuje;)

      Usuń
  14. Koniecznie muszę kupić tą czerń! A paznokcie masz piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie znam w ogóle lakierów my secret. jakoś nie sięgam po nie. jak już to pod ręką czasami są delie na promocji w superpharmie. no i czasami inglota sobie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A marudziłam ostatnio, że nie mam czerni ;) gdzieś u kogoś mi mignęły te lakiery, ale nie byłam do nich przekonana teraz pewnie przy okazji na bank po nie siegnę :)
    Gratulację co do bycia Ambasadorką, jestem ciekawa Twoich wpisów o kosmetykach Wibo :D

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowne mani ♥.☻ różowy lakier najładniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam Cię Ambasadorko! :) Gratuluję ;* :))) Oby Wibo Boxy były atrakcyjne!!!:)))

    Cudne paznokietki masz :) i prześlicznie wygląda ta siateczka..!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!:) Na pewno coś ciekawego się znajdzie!:)

      Usuń
  19. Bardzo ciekawy i efektowny pomysł:) Podoba mi się. Jest taki z "lekkim pazurkiem" :D

    OdpowiedzUsuń
  20. i z naklejką i bez świetnie się prezentuje :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)