sobota, 23 marca 2013

TYDZIEŃ TRZECI MAKIJAŻOWYCH STYLIZACJI "Księżniczki Disneya"




Kochani mamy już  TRZECI TYDZIEŃ zabawy wymyślonej przez Milomanię, czas leci nie ma co. :)  Zadaniem naszym miało być odwzorowanie kolorów wybranej przez nas księżniczki w makijażu. Oprócz tego postanowiłam , że  lekko się wystylizuję, mam na myśli dodatki. Och, nawet nie macie pojęcia jaki miałam problem z wyborem tej jedynej. Jak widzicie zrobiłam 3 podejścia, chodź początkowo w moim zamierzeniu miała być tylko jedna praca. Wybór najpierw padł na Jasmine, powód był banalny,  jej imię zaczyna się na taką samą literę jak moje. Wiem głupkowate!;) 
Niestety zbyt późno zabrałam się za malowanie, zrobiło się ciemno i zdjęcia niestety musiałam zrobić z lampą. Jak ja tego nie lubię!!!!:( 


 Jak widzicie charakterystycznymi kolorami  Jasmine są turkus, niebieski i złoto. 


Takie też kolory możecie zauważyć w moim makijażu oka.


Niezadowolona z efektu, postanowiłam spróbować ze Śnieżką.


Właściwie nic wymyślnego nie zrobiłam!:( Brak pomysłów, dziura w mózgu!;)


Oczywiście czerwone usta, jasna cera, podkreślone policzki, no i akcencik na oku w postaci niebieskiej, brokatowej kreski.



No i klops, zapomniałam o kolorze żółtym, który widoczny jest jak byk na sukience.:(

No nie! Myślałam, że wyjdę z siebie!!!!!  Nic ciekawego nie przychodziło mi do głowy!!!!:(
Kolejny dzień poszukiwań. Patrzę na te księżniczki i mam już powoli dosyć, ale się nie poddaję! ;)
W końcu  jakiś pomysł musi do tego łba wlecieć! ;)

Padło na Arielkę, ale nie tą pokazaną w sukni balowej, tylko z ogonem.
Tyle jest tu kolorów, można było więc zaszaleć.
W zasadzie nie wiem czemu jej od razu nie wybrałam, 
często z synkiem oglądałam tę bajkę.
Kiedyś leciała na jedynce w odcinkach na dobranockę.



W makijażu oka chciałam odwzorować kształt falującej płetwy syrenki i oczywiście kolorystykę. Taka moja bardziej artystyczna interpretacja. ;)




Gdy ruszałam brwią, dawało to taki  efekt falującej płetwy. He he ;)


Przyznaję, że  " Księżniczki " dały mi ostro popalić, trudno było mi stworzyć coś innego, nietypowego. ;)

Zobaczymy jak będzie z kolejnymi tematami! :)

         Buziaki!!!!

46 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, chodź wg mnie mogło byc lepiej.

      Usuń
  2. najbardziej podoba mi się makijaż Arielki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ariel wyszla Ci genialnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż Arielki wygląda bajecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. wow najbardziej podoba mi się Śnieżka!

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie się wszystkie Twoje interpretacje podobają! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie piekne alle Arielkowy makijaż jest najpiękniejszy :) Hehe ja też kiedys się "zabawiłam" w taki inny mejk i stworzyłam prostą kROLEWNĘ Śnieżkę :) http://metal-i-ja.blogspot.com/2012/11/inspiracja-krolewna-sniezka.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś bezkonkurencyjna!! Masz talent:) Pozdrowienia od Kopciuszka :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne makijaże wszystkie bardzo mi się podobają ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie to zinterpretowałaś :)
    dwa pierwsze są bajeczne :>

    OdpowiedzUsuń
  11. mi to się wszystkie 3 podobają. świetne są. chociaż faktycznie syrenka bije wszystko ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. O matko Justynka!!!! ależ to jest piękne!!!podobasz mi sie jako kazda księżniczka :) Arielka jak widac bardzo pracochłonna ale wyszło bajecznie! super robota! piękne oczka w Królewnie snieżce ale jako Jasmine podobasz mi sie jako kobieta :D
    Ehhh wszystkie piękne i jeden ładniejszy od drugiego :) no to mamy wyzwanie :) ja jeszcze nic nie zrobiłam...heheh
    Moja Mistrzyni!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pędzle w dłoń i do dzieła!!!!Na pewno zmalujesz coś extra!!!!Czekam z niecierpliwością!:)Bez przesady z tą mistrzynią.;)

      Usuń
  13. Ach i widze ,że baner zmieniłaś :) super ale tamten mi sie bardzo podobał!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tamten już mi się znudził! Tak bym chciała, żeby ktoś mi to jakoś fajnie zrobił,bardziej profesjonalnie.

      Usuń
  14. cudne! choc arielka dosc nietypowa:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym przypadku nie chodziło mi,aby upodomnic się do niej lecz zainspirowałam się jej kolorystyką, no i kształtem falującej płetwy.:)

      Usuń
  15. Wszystkie odsłony mi się podobają :)
    Arielka genialna!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie mi się podobają!
    Jesteś bardzo podobna do Jasmine. Mogła byś zagrać taką księżniczkę ;)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  17. nie mnoooo brak słow.piekne co do jednego i pomyslowe jako całosc;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zahipnotyzowałaś mnie tymi postaciami, aż brak mi słów!

    OdpowiedzUsuń
  19. Każdy makijaż jest śliczny, a ten ostatni po prostu najlepszy :D Subskrybuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D Nie subskrybuję, tylko obserwuję oczywiście ;D

      Usuń
  20. Mi podobają się wszystkie 3 makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie trzy makijaże wyszły Ci świetnie! :) ja trochę zawaliłam tę stylizację, nie miałam zupełnie pomysłu :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wiem, czy piękniej wyglądasz jako Jasmine czy Śnieżka, ale na pewno ostatnia praca mnie bardzo mocno zachwyciła, tak jak Ci mówiłam - jestem pod wrażeniem, wyszło bosko! <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesteś boska! W sumie wszystkie stylizacje mi się podobają, super, że dopracowałaś każdy element :) daje to niesamowicie realnie odwzorcowaną całość ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie Ci to wyszło ! Jestem pod wrażeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Z jednej strony najbardziej przypadł mi do gustu makijaż Śnieżki - uwielbiam go. A z drugiej strony (artystycznej) najlepsza jest Arielka! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Niesamowite! Aż mnie zatkało z wrażenia. Arielka mi się najbardziej podoba, naprawdę mega mega super! Do tego jesteś taka śliczna! :)
    No nie, moja Królewna Śnieżka przy Twoich stylizacjach się chowa, zmiotłaś nas równo ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Arielka się podoba.:)E tam, przesada, nikogo nie zmiotłam.Każda z prac ma coś w sobie!:)Zobaczymy co reszta zmaluje!:)

      Usuń
  27. Zostałaś nominowana przeze mnie do nagrody Liebster Award :)
    mycreativemakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Zaszalałaś z tymi księżniczkami najbardziej podoba mi się Jasmine

    OdpowiedzUsuń
  29. haha :DD O matko to jest fantastyczne :) W ogóle miałaś naprawdę genialne pomysły!:)
    Najbardziej podobasz mi się w wersji a'la Jasmine !:)))
    <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale fajnie piszesz o przygodach z doborem księżniczek :D Trochę się pośmiałam, ale niesłusznie się złościłaś na Śnieżkę bo podbiła moje serce - blade lico i kontrast z czerwienią na ustach - istne szaleństwo dla zmysłów :))))

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkie trzy makijaże są fenomenaalne, najbardziej podobasz mi się jako Jasmine - śliczna. Arielkę podziwiam za wykonanie i niezwykłą oryginalność.

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkie ładne, ale Arielka zdecydowanie wygrywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Rewelacyjne makijaże!:) Ale Arielka najbardziej efektowna:))

    OdpowiedzUsuń
  34. Tak przez przypadek wpadlam na Twojego bloga i zdecydowanie zostane na dluzej !
    Bardzo efektowne makijaze.
    Jestes mega kreatywna i pozytywnie ,,zakrecona``.
    Zapraszam w odwiedziny i trzymam kciuki za Ciebie !

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale super przedstawiłaś makijaże :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)