piątek, 29 marca 2013

TYDZIEŃ 4 "ZWIERZAK lub OWOC"



Witajcie!

W tym tygodniu makijażowych stylizacji zainspirować mieliśmy  się owocem lub zwierzakiem. Dla przypomnienia biorę udział w zabawie wymyślonej przez Milomanię - więcej szczegółów TUTAJ.
Wybrałam truskawkę i? Smoczy owoc - pitaję.
Uważam, że jest to jeden z najładniejszych egzotycznych owoców.
Dzisiaj króciutko, bez rozpisywania się.;)




















Nie wiem czy spodoba Wam się moja interpretacja, wszystko robione w expresowym tempie!!!!!;)

Na blogu pojawię się dopiero po świętach, dlatego już złożę Wam życzenia!:)



Z okazji Świąt Wielkanocnych:
miłości, która jest ważniejsza od wszelkich dóbr,
zdrowia, które pozwala przetrwać najgorsze.
Pracy, która pomaga żyć.
Uśmiechów bliskich i nieznajomych, które pozwalają lżej oddychać
i szczęścia, które niejednokrotnie ocala nam życie

Buziaki!!!!

48 komentarzy:

  1. Mega usta i oczy <3 Naprawdę inspiracja nieźle Ci wyszła :)
    I wzajemnie wesołych świat.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale soczyście ;) super ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zajebiś*cie nam się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Je... jak to jest robione na szybko... MEGA!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super! poraz kolejny udowodniłaś ,że jestes mega zdolna...upsss co ja mówię nie udowodniłaś ale jesteś mega zdolna! Fajny owoc z tej pitaji nigdy nie jadłam wygląda trochę jak rzodkiewka z makiem :)heheh
    Ale prace nieziemskie extra!
    Wesołych Świąt Justynko! i wszelkiej pomyślności!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nigdy nie jadłam tego owocu, muszę sprawdzic gdzie można go kupic.:)A zdolni to jesteśmy wszyscy!!!!!:) Dziękuję za życzenia!!!!:)

      Usuń
  6. o wow jestem pod wrażeniem! jesteś bardzo uzdolniona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś genialna <3

    Wesołych Świąt kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak z bajki:) Nie wiem, czy się nie powtarzam, ale...MASZ OGROMNY TALENT!:) Również życzę wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  9. truskawka na ustach jest świetna! te malutkie truskaweczki są urocze ^^ pitaja trochę agresywna, ale też daje radę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. No coś niesamowitego, wygląda to nieziemsko, pozostaje tylko podziwiać. Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję Kochana! :* :)
    oooo ale świetne stylizacje!!! :D rewelacja!!!! :D usta wymiatają kompletnie!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Zarówno usta jak i drugi makijaż są meeega! :)

    Wzajemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale bajer, a skąd dorwałaś takie małe truskaweczki?chyba, że to coś innego

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach, aż mi się przypomniały cudowne, beztroskie wakacje w Wietnamie i słodki, soczysty smak i zapach smoczego owocu...mmmmniam...
    A makijaż zrobiony cudownie, świetnie sobie poradziłaś ;) Truskawkowe usta są mega! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przyczyniłam się do tak miłych wspomnień.:)

      Usuń
  15. Nie tylko smoczy owoc jest tu najpiękniejszy... :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wow śliczny ♥

    Wesołych Świąt! ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. o kurde, nie mam pytań. Mega z Ciebie zdolna dziewczyna :) WOW!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Hejka zapraszam do wzięcia udziału w konkursie temat: postacie z horroru(interpretacja własna, wcale nie musi być rozlew krwi:)) malwina305.blogspot.com Mam nadzieje, że weźmiesz udział, jestem bardzo ciekawa twojej interpretacji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, dziękuję za zaproszenie:) Może wezmę udział, wszystko zależy od wolnego czasu, nie obiecuję.

      Usuń
  19. Twoje truskawkowe usta mnie powaliły!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Truskaweczka skradła moje serce :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Błogosławieństwo Pana nad tym blogiem!

    OdpowiedzUsuń
  22. Pitaja wyszła Ci jak "żywa" i te słodkie malutkie truskaweczki

    P.S. zostałaś nominowana do Lebster Award http://lyssa799.blogspot.com/2013/04/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialnie! i te zdjęcia :D masz ogromny talent i pomysłowość

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie Justynko ;) Pomysłowo;) Super wyszło;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem w szoku! niesamowicie wyglądają usta!

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję zostania Ambasadorką 2 edycji Wibo! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Podoba mi się Twoja wizja artystyczna:) Makijaż prezentuje się niezwykle interesująco:) Nie brakuje Ci oryginalnych pomysłów i talentu:)

    Gratuluję zostania ambasadorką Wibo;) Na pewno dobrze spożytkujesz te kosmetyki:) Pojawią się w niejednym makijażu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie!:)Oj spożytkuję na pewno.:)

      Usuń
  28. Gratuluję zostania ambasadorką, mi też się udało :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Wiem kochana i również gratuluję!:)

      Usuń
  29. Gratuluję talentu! :) Ślicznie wyszło. Bardzo podoba mi się ten makijaż oka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam artystyczne makijaze,super wyszlo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem artystyczne makijaże to Twój konik!:)Dziękuję!:)

      Usuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)