poniedziałek, 4 marca 2013

TYDZIEŃ 1 - ,, Żywioły" Makijażowe stylizacje z Milomanią




Witam serdecznie!

Postanowiłam wziąć udział w zabawie zatytułowanej " Makijażowe stylizacje", wymyślonej przez Milomanię. Polega ona na wykonaniu pracy w danym tygodniu o podanej tematyce. Więcej szczegółów KLIK.
Zachęcam gorąco do wzięcia udziału!!!! Stylizacje wprawdzie nie należą do łatwych, ale dziewczyny, które kochają malować powinny sobie dać radę.:)
Od dzisiaj rusza tydzień, w którym inspirujemy się żywiołami: ZIEMIA, POWIETRZE, OGIEŃ i WODA.
Ja wybrałam OGIEŃ, który ogrzewa i ożywia. Mam dosyć zimy, dlatego też  postanowiłam przywołać ciepełko !!!!!:) 










Miałam ochotę na coś graficznego, postanowiłam, że stworzę makijaż wzorując się na szablonach tatuaży symbolizujących ogień.





Do wykonania makijażu użyłam:

Twarz:
  • baza Revlon Photoready 002
  • podkład Lirene City Matt 203 Jasny
  • korektor pod oczy essence Stay all day
  • puder sypki mySecret
  • pure pigment KOBO Professional 403 true red, 507 gold dust,
    cień z paletki Sleek Curacao - Tequila Sunrise
Oczy:
  • baza ArtDeco pod cienie
  • pure pigment KOBO Professional 403 true red, 507 gold dust
  • cień z paletki Sleek Curacao - Tequila Sunrise
  • trochę czerni 128 deep black KOBO Professional
  • ASTOR Liquid EYEliner stimulong 090 black
  • tusz do rzęs Max Factor 2000 calorie curved brush
  • sztuczne rzęsy, które pomalowałam lakierami do paznokci

Usta:
  • konturówka czerwona do ust
  • błyszczyk zmieszany z pigmentami: pure pigment KOBO Professional 403 true red, 507 gold dust 








Mam nadzieję, że spodoba Wam się moja interpretacja!:) 

Pozdrawiam gorąco!!!!!

22 komentarze:

  1. Rozgrzałaś mnie do czerwoności!!! WoW! Gratuluje czasu Justynko to pierwsza praca w tej zabawie na którą udało mi się wejść i zobaczyć :)
    Super Ci to wyszło, iście ogniście! i napracowałaś się niezmiernie! i jeszcze rzęsy sama zrobiłaś! super! brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sobotę do południa przysiadłam, bo w tygodniu to ciężko.:)Cieszę się, że Tobie się podoba.:)

      Usuń
  2. Robi wrażenie, naprawdę widać ogień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! powiem tylko tyle bo brak mi słów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Justynka - Swietna robota! jestem pod wrazeniem! pomyslowo tez przerobilas rzesy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie, artystycznie. Sztuczne rzęsy wyszły super;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Artystka przez dużeee A!
    Wyszlo genialnie! :) Zdecydowaniem czuć w tym makijażu ognistość! Cała stylizacja idealnie spójna i dopracowana w najmniejszym szczególe! :)
    Piękny z Ciebie ogień! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Matko aż się zarumieniłam!Dziękuję!:)Duszą artystyczną może i jestem, ale do "Artysty przez duże A" to mi DUUUUUŻO brakuje. Alex Box to jest artystka przez DUUUUUŻE A.:)

      Usuń
  7. WoW :) Niesamowity efekt.. precyzja! Pomysł! Wykonanie.. NIESAMOWITE <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyny buźka dla Was!:* Dziękuję za komentarze!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajnie wyszlo...czuc ognisty powiew wedle zamierzenia :)
    czystosc wykonania i pomysl - brawo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny makijaż, bardzo podoba mi się ta interpretacja :)zapraszam do obejrzenia mojej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, super, aż mi się cieplej zrobiło ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)