wtorek, 12 marca 2013

Starość nie radość, młodość nie wieczność. TYDZIEŃ 2 - "Postarzanie twarzy"



Witojcie!

Kolejny tydzień zabawy u Milomanii "Makijażowe stylizacje"!!!
Bardzo się cieszę, że jednak zdecydowałam się wziąć udział, tematy są rewelacyjne!:) Nigdy wcześniej nie wykonywałam tego typu makijaży. Jest to więc nowe, ale jakże twórcze doświadczenie. Poza tym jest okazja aby poznać nowych  utalentowanych ludzi. :)
No ale nie przeciągając już dłużej.  Postanowiłam, że zrobię pół twarzy w wersji staruszki, a pół twarzy w makijażu jaki przeważnie robię na co dzień .











Pomysł ten zrodził się gdy ujrzałam zdjęcie, które Milomania zamieściła w TEMACIE 2. ( zdj.widoczne poniżej ).



Wiecie co, śmiechu było przy tym co niemiara.:) Mój mąż nie mógł na mnie patrzeć. :) A ja jeszcze bardziej go denerwowałam, mówiąc "Kochasz mnie? No zobacz jaka jestem piękna? Nie opuścisz mnie aż do śmierci?". Hahahaha!!!!! :D A tak na poważnie, zobaczcie jaką iluzję można stworzyć poprzez makijaż, charakteryzację. To jest niesamowite!!!!:)






A co tam nie przejmujmy się starością: Don't worry be happy!!!!:D

Pozdrawiam!

55 komentarzy:

  1. Hehe rewelacja! :) Świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha łał! Ostatnia fota wymiata ;))) Świetnie Ci to wyszło! Dla mnie to też będzie wyzwanie, boję się normalnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś musi byc ten pierwszy raz! Też się bałam, w ogóle fakt zobaczyc siebie starą! Ale po zrobieniu tej stylizacji tylko się śmiałam!:)

      Usuń
  3. Świetnie Ci to wyszło ;) super babcia z Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe oj pośmiałam się troszkę.... jaka zmiana :p życzę Ci obyś jak najdłużej była taka śliczna jak w chwili obecnej :***

    OdpowiedzUsuń
  5. faktycznie wyszło Ci to rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. najleopsza przemiana w staruszke jaka do tej pory widziałam , bo efekt jest tak naturalny !

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam już kilka świetnych prac w tym temacie, ale Twój makijaż jest NIESAMOWITY!
    Stworzona przez Ciebie starośc wygląda bardzo naturalnie, można by się pomylic!;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!:) Ja myślę, że wyszło mi tak sobie, jak na pierwszy raz może byc.:)

      Usuń
  8. o jej świetnie ci to wyszło;)

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW *.* Niesamowity efekt! :D Ale jako babcia też jesteś piękna :)

    http://colorfulmadworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. wyszło Ci normalnie wow :) brak słów

    pobiłaś mnie totalnie :) ale co się dziwić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie gadaj!Mi się Twoja wersja bardzo podoba!:)Jeszcze się ubrałaś jak babcia!:)

      Usuń
  11. swietny efekt! :) i naprawde super to wyglada tak po polowie.. Talencik jest :]

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyszło rewelacyjnie, z takimi umiejętnościami i to pięknie zestarzeć się można :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Laseczki fajnie, że się Wam podoba!:) Mojemu mężowi jednak nie spodobałam się jako stara kobieta!Hehe...

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowite, prawdziwa z ciebie artystka!

    OdpowiedzUsuń
  15. ale czad! genialnie to wyszło, jak prawdziwa staruszka

    OdpowiedzUsuń
  16. super! pięknie ci to wyszło (i staro ;D)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super efekt osiagnelas :) Napisz prosze tutorial do tego bo ciekawa jestem jak to osiagnelas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj jest świetny tutorial http://karolinazientek.blogspot.com/2013/02/nowe-znaczenie-before-charakteryzacja.html Ta dziewczyna to ma talent!!!:)

      Usuń
  18. zaje!!!!!!!!!!!!!!fanie ..o matko bosko...rewelacyjnie Ci to wyszło!!!!wow jestem pod ogromnym wrażeniem!! aż mój mąż powiedział ej no fajnie wyszła :D
    Justa rewelacja, bardzo bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjnie to zrobiłaś!! Jestem pod ogromnym wrażeniem, wysoko postawiłaś poprzeczkę. Ja w czwartek robię się na "babcię" :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie ci to wyszło, podziwiam !

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne przeobrażenie :)

    I będziesz śliczną panią w średnim wieku :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale superowo! Kiedyś podobne rzeczy robiliśmy na zajęciach w szkole wizażu:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Woooow genialnie Ci to wyszło :O Uczyłam się postarzania na zajęciach w szkole, ale mi tak fajnie nie wychodzi, mówią, że robię zbyt plastycznie przez co sztucznie wygląda ;P
    Ale będziesz fajną babcią :> ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Niesamowite naprawde!!! Z przyjemnoscia obserwuje!!!

    Zapraszam do mnie na MAKIJAZ I KONKURS juz jutro o 18 na czas polski!
    ♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪
    klaudiamayer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. kapitalna zmiana ,swietnie Ci to wyszlo....sama nigdy jeszcze nie bralam sie za postarzanie siebie czy tez kogos...na razie nerwy robia to ,ale permanentnie w postaci siwych wlosow w ogromnej ilosci siwulcow...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!:)Hahaha!:D Ja na razie jeden u siebie siwy znalazłam.:)Emi spróbuj tej charakteryzacji,to jest fajna zabawa!:)

      Usuń
  26. no po prostu genialnie ;D jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  27. zamurowało mnie!!! idealna charakteryzacja!

    OdpowiedzUsuń
  28. Babuszka Justynka :0 Super wyszło, naprawdę podziwiam umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń
  29. lepiej ci to nie mogło wyjsc. Genialnie przeprowadziłaś te stylizacje. Dla mnie bomba.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ojejuńciu! Lewa strona zdjęcia jak innej kobiety! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Barwna, cudownie !! :)) Uwielbiam tego typu charakeryzacje .. :) Strasznie mnie to kręci i fascynuje! Uważam że wykonałaś Genialną robote i serdecznie Ci gratuluje!!! ;*

    OdpowiedzUsuń
  32. hahahah własnie przeczytałam opis.. :DDD Biedny mąż !!! :D hahah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Muszę kiedyś na nim zrobic charakteryzację postarzania twarzy!:)Ciekawe jaki z niego będzie dziadziuś!;)

      Usuń
  33. Już wcześniej podziwiałam ale nie zdążyłam skomentować, jesteś mistrzynią w tym co tworzysz.

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow, że się tak powtórze - ale to najlepsze określenie :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  35. HAHAHA! Mąż przeszedł szkołę życia? :D chyba podeślę zdjęcia Narzeczonemu, żeby sprawdzić jak szybko potrafi uciekać xD
    Swoją drogą świetny pomysł z tą połówką - bardzo ładnie się postarzałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  36. wow swietnie ci wyszlo:) piekna babunia bedzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. jestem pod wrazeniem Twoich zdolnosci ;)
    przejrzałam wiekszosc bloga i mysle ze moge dodac do obserwowanych , lubie patrzec na dobrze prowadzone blogi :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa, bardzo się cieszę!!!!:)

      Usuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)