piątek, 8 marca 2013

Lakiery Golden Rose seria SELECTIVE



Witajcie Kochane Kobiety!

Serię lakierów SELECTIVE firmy Golden Rose już pewnie znacie. Przedstawię Wam dzisiaj cztery z nich. 
Lakiery zamknięte są w dużej buteleczce o pojemności 16ml, polecane są więc do salonów kosmetycznych.
W ofercie mamy 50 pięknych kolorów. Formuła gwarantuje trwałość manicure i efektowny połysk koloru. 
Pędzelek jest standardowy, bardzo wygodny w aplikacji.
Każdy lakier ma swoją nazwę.


Popatrzmy jak prezentują się na paznokciach.

Golden Rose SELECTIVE  - Atomic Green nr 41
ATOMIC GREEN nr 41 - to piękna metaliczna zieleń ze złotymi i zielonymi drobinkami, które cudnie mienią się w słońcu. Drobinki rozjaśniają choinkową zieleń, światło odbija się tworząc srebrny metaliczny blask. Ten kolor wg mnie pasuje doskonale w okresie zimowym, ale w ofercie tych lakierów mamy sporo innych bardziej letnich propozycji. Lakier bardzo dobrze się aplikuje, krycie przy dwóch warstwach, trwałość 3 dni. Nie ma problemów ze zmywaniem.

Golden Rose SELECTIVE - Atomic Green nr 41

Kolejny metaliczny lakier to BRONZE GODDESS nr 49 - kolor odrobinę wpada w  burgund.
Golden Rose SELECTIVE - Bronze Goddess nr 49

Lakier posiada w sobie srebrny pyłek, połysk rzeczywiście jest bardzo efektowny  i również 2 warstwy są potrzebne aby otrzymać zadowalające krycie. Nie jest potrzebny  top coat, lakier wytrzymuje spokojnie 3 dni. Kolor bardzo modny był w okresie zimowym.
Golden Rose SELECTIVE - Bronze Goddess nr 49
Golden Rose SELECTIVE - Bronze Goddess nr 49
No i mój faworyt CHABROWY - ROYAL BLUE nr 42 - kolor bardzo intensywny, ale po prostu skradł moje serce.
Golden Rose SELECTIVE - Royal Blue nr 42
Takie intensywne kolory radzę nakładać na bazę.

Golden Rose SELECTIVE - Royal Blue nr 42
Trwałość 3 dni bez top coat.

Ostatni to CRANBERRY ICE  nr 32 - wreszcie bardziej wiosenny kolor. Czerwień wpadająca w róż o kremowym wykończeniu. Połysk znowu olśniewający, aplikacja bezproblemowa, jedynie z trwałością  gorzej - 2 dni. Kolor ten nieco długo wysycha na płytce.

Golden Rose SELECTIVE - Cranberry Ice nr 32
Golden Rose SELECTIVE - Cranberry Ice nr 32
Golden Rose SELECTIVE - Cranberry Ice nr 32

Lakiery GR z serii SELECTIVE kosztują jedynie 6,90zł. Mamy więc dużą pojemność za niską cenę. Jeszcze jedna informacja SELECTIVE  mają bardziej lejącą konsystencję porównując je do GR RICH COLOR, niemniej jednak nie są problematyczne w malowaniu.

Ta seria przyznaję należy do udanych, mamy dobry produkt za niską cenę, no i  pojemność, dzięki temu lakier będziemy mieć na długo.
Metaliczne kolory nie sprawiają żadnych problemów.

Dostępność: m.in. goldenrose-styl.pl
Zachęcam do polubienia GoldenRose - Styl na Facebook-u KLIK

Znacie tę serię? Co o niej myślicie?:)


 
  DROGIE PANIE DZISIAJ NASZE ŚWIĘTO!:) 
DZIEŃ KOBIET  8 MARCA!
KAŻDA Z NAS 
JEST WYJĄTKOWA , 
NIE ZAPOMINAJMY O TYM!!!!!:D




                                                                                  POZDRAWIAM!:)



30 komentarzy:

  1. Ta malinowa czerwień jest extra!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam dwa lakiery z tej serii i bardzo je lubię.

    OdpowiedzUsuń
  3. 32 najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę wypróbować tę serię- lakiery są piękne.
    wszystkiego naj! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się ten ostatni malinowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachęcilaś mnie :) każdy prezentowany przez Ciebie kolor 'ma coś w sobie' i każdy chętnie widzialabym na swoich paznokciach! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ten niebieski to piękny kolor...:)

    OdpowiedzUsuń
  8. o kurczę:0 pierwszy raz słysze o tej serii lakierów :) ten czerwony jest ładny wpada moim zdaniem w taki trochę malinowy kolor ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten malinowy piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam!
    Jeśli interesują Cię naturalne metody dbania o zdrowie i urodę serdecznie zapraszam do zapoznania się z tym pomysłem:
    http://ziola-suplementy.blogspot.com/2013/03/o-pudekach-z-naturalnymi-niespodziankami.html

    OdpowiedzUsuń
  11. podobają mi się wszystkie prócz brązu, ale ja po prostu nie lubię takich kolorów u siebie. Czerwień i niebieski przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię lakiery tej firmy. Malinka przepiękna:)

    OdpowiedzUsuń
  13. 41 zakochałam się ♥

    Wszystkiego najpiękniejszego :* ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. 32 najpiękniejszy :) Ślicznie się prezentuje <3


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz jedne z najpiękniejszych paznokci jakie widziałam :)
    Koralowy jest naaaj piękniejszy :))
    A płytkę paznokcia masz .. rewelacyjną :) Moje już coraz lepiej wyglądają odkąd odstawiłam odżywke nail tek :) Chyba bardziej mi zaszkodziła niż pomogła..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja strasznie boję się odżywek do paznokci.:( Raczej jestem zwolennikiem dostarczenia organizmowi odpowiednich składników odżywczych poprzez odpowiednią dietę czy jakieś suplementy dostępne w aptece.:)

      Usuń
  16. O rany ale piekne kolorki!!! ale ten atomic green zawładnął moim sercem od pierwszego wejrzenia!
    I jakie ty masz piekne paznokcie!!!! wow!

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej podoba mi się 32 i 42 :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie jeśli będziesz mieć ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nr 32 jest zdecydowanie moim faworytem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. moj faworyt to ostatni :) lubie takie kolorki

    OdpowiedzUsuń
  20. jej masz śliczną płytkę paznokcia;) moja ukochana czerwień prezentuje się wyśmienicie;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie;) dpiero zaczynam, ale moze Ci się spodoba;) kamiladzwonkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne kolory! Ta seria akurat bardzo przypadła mi do gustu, a mam różne wzloty i upadki z lakierami GR : ))

    OdpowiedzUsuń
  22. Seria piękna, a chaber zdecydowanie jest moim faworytem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne kolory , nie miałam lakierów z tej serii ale chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)