czwartek, 21 marca 2013

Jolly Jewels 115 na wiosnę! Czemu nie.:)





"Wiosna - cieplejszy wieje wiatr,
 Wiosna - znów nam ubyło lat,
 Wiosna, wiosna w koło, rozkwitły

 bzy    
 Śpiewa skowronek nad nami,
 Drzewa strzeliły pąkami,
 Wszystko kwitnie w koło, i ja, i Ty."











Hej Kochani!

Dzisiaj cały dzień chodzi za mną ta piosenka Skaldów i mam  baaaaardzo dobry humor!!!!:D Hurra WIOSNA!!!!:D To co, że pogoda nas nie rozpieszcza! W końcu zaświeci słońce!!! :D Wraz z nadejściem wiosny, zmieniłam nieco wygląd bloga!Już chyba byłam nieco znudzona  tamtym ;)

Pokażę Wam jakie mani nosiłam ostatnio. :) 
Z serii Jolly Jewels Golden Rose mam tylko 2 lakiery nr 115 i 106, ale mimo iż są  ciężkie w obsłudze, to na paznokciach wyglądają bardzo efektownie.
Nr 115 ostatnio dosyć często gości u mnie na paznokciach, nie pamiętam teraz, która z blogerek to napisała - " wielokolorowe konfetti zanurzone w mlecznej bazie ". Rzeczywiście tak  wygląda!!!! Na wiosnę  taki kolorowy lakier wg mnie jest idealny.:)



Tu Jolly Jewels nr 115 w połączeniu z Wibo Express growth.
Jolly Jewells najlepiej nakładać na bazę peel off z essence - jeden ze sposobów na bezproblemowe usunięcie lakieru. Można też nasączyć
 w zmywaczu wacik, następnie owinąć nim palec, na to dać folię aluminiową. Po ok.5 min . zsuwamy wszystko nieco przyciskając - lakier schodzi bez problemu . Wiem, Ameryki nie odkryłam!;)


Nr 115 lubię zestawiać z innymi lakierami. W ogóle bardzo podoba mi się różnego rodzaju mix na paznokciach. :D
Jest wtedy bardzo kolorowo i oryginalnie!










I kolejne zestawienie lakierów: Jolly Jewles 115 z GR Rich Color nr15.


Tu zainspirowałam się SimpleLittlePleasues. Tam akurat jest propozycja z brokatowymi lakierami , musiałabym spróbować jeszcze jak wyszłoby z brokatowym Jolly Jewels106. :)




 Może akurat też skusicie się na tego typu zdobienie?


Miłego dnia życzę!!!!!



Ps. Mam parę spraw do załatwienia, ale potem obiecuję zajrzeć na Wasze blogi. Oj mam DUUUUŻE zaległości!!!!!












25 komentarzy:

  1. piekne polaczenia kolorystyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te lakiery, moja siostra go ma i malowałam nim raz pazurki, ale ich zmywanie to dla mnie masakra ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga propozycja mnie oczarowała, wyszło tak pastelowo i zdecydowanie wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja lepiej czułam się w pierwszym mani!;)

      Usuń
  4. drugie zdobienie jest niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że za drugim podejściem to zdobienie lepiej by mi wyszło!;)

      Usuń
  5. Obie wersje są cudowne, ale druga chyba naj:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow oba wyglądają przepięknie :) ale 2 podbiła mi ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga propozycja- rewelacyjna!:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam lakiery GR... prześliczne mani :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Boże ja naprawdę Kocham ten lakier GR... Jak go pierwszy raz zobaczyłam to oniemiałam :)
    on wygląda jak cukierek!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pazurki z niebieskim świetnie pomalowane !

    OdpowiedzUsuń
  11. drugi manicure świetny :)

    obserwuję i zapraszam http://mjsmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten malinowy lakier wygląda fajnie :) Właściwie, wszystkie wyglądają bosko :D
    Dziękuję za odwiedzinki mojego bloga :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej kurcze! Ale rewelacyjny ten lakier !!! :)
    A pazurki po prostu boskie! W tych drugich to się zakochałam na maksa!! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. już któryś raz widzę lakiery z serii Jolly Jewels Golden Rose i jestem nimi coraz bardziej zachwycona! ;D muszę poszukać ich u siebie, bo manicure wykonany tymi lakierami wygląda pięknie!

    pzdr i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)