piątek, 22 lutego 2013

Zimie mówię stanowczo - NIE!!!!!!




Witajcie Dziewczyny!



Wiele z Was pewnie też ma już dosyć zimy! Ja zimie mówię stanowczo NIE! To zdecydowanie nie moja pora roku. Zawsze odczuwam straszny spadek formy, zły nastrój dosłownie mnie prześladuje. Chcę słońca, ciepła, dłuższych dni i śpiewu ptaków!!!!!
Uwielbiam ten okres, gdy wszystko budzi się z zimowego snu. He,  czekam z utęsknieniem   również  na swoje przebudzenie.;)  Czuję się tak, jakbym była w  letargu. Help me!!!!! Brakuje mi kolorów!!!!!




Aby poprawić sobie humor postanowiłam zaszaleć z kolorem w makijażu. Jest żółty, zieleń, fiolet i fuksja. Makijaż może nie jest zbyt wymyślny, ale na pewno kolory są bardzo energetyczne.























Do wykonania makijażu użyłam:
  • korygująca baza pod podkład Revlon
  • podkład Catrice Photo Finish 030 Caramel Beige
  • rozświetlający korektor pod oczy Bell 010 light
  • sypki puder mySecret
  • Bronzing Pearls  Gordani Gold Oriflame
  • Brwi: kredka do brwi essence 02brown, cień ciemny brąz
  • baza ArtDeco pod cienie
  • cienie z paletki Sleek Curacao, cień z paletki Sparkle 2, cienie z palety LancrOne
  • gel eyeliner Manhattan
  • tusz do rzęs MaxFactor 2000 Calorie Curved  Brush 
  • usta: lip tint Bell 6        





Sleek Curacao

1. Na wewnętrzną część górnej powieki nałożyłam żółty cień z paletki Sleek Curacao
2. Na środkową część górnej powieki nałożyłam zielony cień z paletki Sleek Curacao
3. Na zewnętrzną część górnej powieki nałożyłam zmieszane cienie z palety LancrOne i cień z paletki Sleek Sparkle 2 granat - Twinkle, rozcieramy granice cieni















Paleta LancrOne

4. Dalej nakładamy fiolet z paletki Sleek Curacao w kształt litery przypominającej V, na zewn. kącik górnej powieki i nad załamaniem powieki, cień nad załamaniem rozcieramy ku górze
5. Pod cały łuk brwiowy nakładamy matowy biały cień i w wewn. kącik oka i rozcieramy, tak aby biel połączyła się z fioletem
6. Następnie rysujemy kreskę na górnej i dolnej powiece eyelinerem żelowym z Manhattan, również linię wodną 
7. Tuszujemy rzęsy. ( w zewn. kąciku na górnej powiece przykleiłam sztuczne rzęsy)





Sleek Sparkle 2




















Makijaż jest dosyć mocny, na pewno nadawałby się na jakąś imprezę. Te z Was, które uważają, że za dużo jest  tu intensywnych kolorów, mogą usta pomalować pomadką lub błyszczykiem w  bardziej naturalnym  kolorze . Zamiast tak mocnej kreski podkreślić oko w bardziej subtelny sposób kredką do oczu, tak aby zagęścić tylko linię rzęs.
Ja akurat jestem spragniona kolorów, dlatego pozwoliłam sobie na coś mocniejszego i kolorowego!!!!:)











Z niecierpliwością czekam na pierwsze oznaki wiosny!!!!!

Pozdrawiam serdecznie!


24 komentarze:

  1. Wykonałaś prześliczny makijaż. Ja także zdecydowanie już tęsknię za wiosną!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakże kolorowo ! Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ahh... Jak mi brakuje wiosny ;]
    Makijaż świetnie i pozytywnie nastraja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też chcę już wiosnę!!! a makijaż świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialny wiosenny:) ale do wiosny jeszcze daleko oj daleko

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście idealny na wiosnę!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Justyna przepoekny makijaz i naprawde energetyczny !zdecydowanie ja tez czekam ma wiosne i upatruje jej nawet w kosmetykach ;) pozdrawiam wiosennie tak zeby postraszyc zike hihi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna ta Twoja tęsknota za wiosną :) Piękna Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. również tęsknie za wiosną :D
    ps. fajny makijaż :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Czuc wiosnę :)
    Ja też nie lubię zimy...a kysz zimo! czekam na wiosne z zasmarkanym nosem, masakra!
    Makijaz typowio wiosenny mam nadzieję, że zwiastujesz nim wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bardzo bym chciała wywołac wiosnę!Ja dopiero co się wykurowałam, grypa dała mi popalic.

      Usuń
  11. Makijaż wygląda świetnie,idealny na zimę,tak fajnie nadaje koloru :)Pozdrawiam ciepło i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny, kolorowy makijaż oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super! Ta paletka z świecącymi cieniami jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jaa też mówie nie ! i świetny makijaż ;)

    zapraszam na konkurs na moim blogu, atrakcyjne nagrody ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy jest jakiś makijaż w którym Ci źle kochana?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czuję się w ciemnym smoky eyes.:(

      Usuń
  16. Super makijaż, też już czekam na wiosnę!

    OdpowiedzUsuń
  17. Już by mogła być wiosna :) I fajny kolorowy makijażyk;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)