czwartek, 14 lutego 2013

Zdobienie walentynkowe









 Wszystkim Zakochanym życzę spełnienia marzeń i dużo szczęścia!!!!!!:)
 















Z tej okazji przygotowałam dla Was zdobienie w klimatach    walentynkowych. 
  


Moją inspiracją stały się  te oto babeczki 





Do wykonania  mani użyłam: KOBO Professional Colour Trends 12 Lisboa, Rimmel London 60 seconds 315 Ready, Aim, Paint!, Biały lakier do zdobień Inglot, ozdoby.


Przepraszam Was za tak krótki post.  Miałam w planach przygotować więcej zdobień. 
Niestety rozchorowałam się, dopadła mnie grypa. :( 


Buziaki dla Was!!!!
 


31 komentarzy:

  1. masz prześliczne paznokcie :)
    zdobienie cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne!
    Zazdroszczę talentu i cierpliwości - ja bym chyba nie poradziła sobie z wykonaniem takiego wzoru na paznokciach. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super cieniowanie widzę pod spodem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniałe;)

    zapraszam na moje mini rozdanie:
    http://owiecccckowa-szafa.blogspot.com/2013/01/mini-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki piękny wzorek :) Podoba mi się to cieniowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pazurki są świetnie zrobione :)
    Zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale są cudowne:) Serduszka wyglądają jak lukrowane. ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze pazurki są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy blog!

    zapraszam do siebie!

    www.secret-kate.blogspot.com

    obserwujemy?;*

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładna walentynkowa porpozycja i ciekawe wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne zdobienie na paznokciach - niesamowita kreatywność. Z przyjemnością obserwuję :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękne zdobienia ;) Jestem zachwycona! Chyba najlepsze zdobienia jakie widziałam na blogach z okazji Walentynek ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziewczyny cieszę się, że zdobienie przypadło Wam do gustu!:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Justynko ależ Ty masz pomysły! super to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekne paznokcie !ja nie umiem robic takich zdobien :(
    Zdrowka Ci zycze ,wracaj do nas szybko

    OdpowiedzUsuń
  16. piekne piekne i jeszcze raz piekne!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczne zdobienie, szkoda, że nie mam tyle cierpliwości do swoich paznkoci;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdobienie! Świetny blog,obserwuję!!

    OdpowiedzUsuń
  19. niesamowity mani! jedna z najlepszych walentynkowych propozycji, jakie widziałam! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. jesooo SZOK!! :D pierwszy raz widzę takie cudne walentynkowe!! Najładniejsze pazurki jakie widziałam!!! SERIO :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)