piątek, 1 lutego 2013

Sparkle 2 i - Divine Sleek - makijaże


Witajcie Dziewczyny!

Dzisiaj kilka słów o paletce Sparkle 2 i - Divine, którą wygrałam w rozdaniu zorganizowanym przez Artist Domi i sklep Minti Shop.
Przesyłka przyszła do mnie błyskawicznie i   mogłam ją wykorzystać do makijażu sylwestrowego.
W paletce znajdziemy 4 cienie perłowe, reszta posiada migoczące drobinki.
Sparkle 2 została rozsławiona jako paletka idealna na karnawał, ale ja uważam, że spokojnie możemy ją użyć również na co dzień. Migoczące drobinki mocno mienią się jedynie w paletce,  gdy nałożymy cienie  na powiekę, drobinki są ledwo zauważalne, a cień  ma bardziej matowe wykończenie.   Mnie taki efekt bardzo się podoba, nie świecimy się jak choinka. ;)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 



                                               Przesyłka elegancko zapakowana przez Minti                   


 

Pierwsze zdjęcie zrobione w świetle dziennym, drugie w świetle sztucznym
Widzicie? Drobinki są prawie niewidoczne.

Oczywiście już to wiecie, że mamy 12 cieni w dobrej jakości i w przystępnej cenie. :)

Pierwszy makijaż:




Drugi:



Trzeci:



Znacie tę paletkę? 
Która paletka Sleek jest Waszą ulubioną?



Miłego dnia życzę! :D Buziaki!!!!



30 komentarzy:

  1. wszystkei piekne ! a drugi najbardziej w moim stylu;)
    swietnie zapakowane;]

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne kolorki i piękne makijaże:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknę makijaże- najbardzije mi sie podoba nr 1:) Mam też te paletkę ale jeszcze jakoś nie eksperymentowałam-chyba zacznę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne makijaże, każdy ma coś w sobie, może spróbuje zrobić coś podobnego jak w trzecim; też chcę te paletkę:) Powiesz mi kochana czego używasz do podkreślenia brwi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!:)Jeśli chodzi o brwi to różnie, zależy jaki efekt chcę uzyskac. Jak dotąd używałam zestawu do stylizacji brew essence, ale ten ciemniejszy brąz ma trochę dziwny odcień i teraz często sięgam po matowe brązy z cieni do powiek.:)

      Usuń
  5. Wyglądają przyjemnie, a Twoje makijaże zniewalające! Masz talent.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak oni miło pakują kosmetyki ;)) makijaże super ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż nr 2 - miodzio... Reszta też faja, ale nie na moje warunki urodowe do odtworzenia.
    BTW Minti pięknie pakuje produkty.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze myslalam ze mconiej beda blyszczec te cienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zanim ją dostałam, też myślałam, że te cienie są bardziej brokatowe!:)

      Usuń
  9. Makijaże świetne, paletka musi być moja;p
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  10. makijaże cudne! zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. genialne makijaże! Jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  12. e tam karnawał :D .. zgadzam się z Tobą- takie kolory można nosić na codzień!:)
    Śliczną jesteś dziewczyną :) We wszystkich makijażach Ci do twarzy, ale ten pierwszy- strzał w dziesiątkę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta paletka jest piękna, ale jeszcze piękniejsze są makijaże, które z nią zmalowałaś, o rany! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. moja ulubiona jest sleek Storm ale najabrdziej jestem zakochana nie w sleeku a w Nakeed2 widze, ze jest rozchwytywana i teraz chyba sephora zajmuje sie sprzedaza tego cudenka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ubolewam strasznie, że u mnie w mieście nie ma Sephory.:(

      Usuń
  15. No gratulacje kochana, super, że wygrałaś bo bardzo ma fajn e kolorki a Ty stworzyłaś z nich świetne makeupy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna paletka- cudne makijaże i śliczna Ty ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo mi sie podoba ta paletka:D a makijaze cudne!

    OdpowiedzUsuń
  18. UWIELBIAM PALETKĘ OH SO SPECIAL NAD PSRKLE 2 SIE ZASTANWIAŁAM ALE PRZY MOICH SZARONIEBIESKICH OCZACH BAŁAM SIE ZE NIE BEDE UMIAŁA JEJ DOBRZE WYKORZYSTAC BO MALUJE SIE CIEPŁYMI KOLORAMI I BRAZAMI
    ALE TWOJE MAKIJAZE SA SUEPR. CZY UZYWASZ PACYNKI ZAŁĄCZONEJ DO PALETKI CZY JAKIES INNE PĘDZLE?
    MYŚLĘ ZE SPOKOJNIE MOGŁABYS MIEĆ KANAŁ NA UOY TUBE Z MAKIJAŻAMI
    SA ŚWIETNE
    TEZ TAK CHCE UMIEĆ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam sprzętu by nagrywac w dobrej jakości filmiki, a do nakładania cieni użyłam pędzelków.:)

      Usuń
  19. Ostatni makijaż najładniejszy jak dla mnie :) paletka super, ja niestety nie miałam okazji żadnej paletki testować. Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne kolory, podoba mi się ten drugi makijaż:)
    Otagowałam cię:)
    http://torebka-klaudek884.blogspot.com/2013/02/tag-i-zagadkowy-wos-na-gowie.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze nie posiadam tej paletki chociaż kusi, kusi mnie bardzo...
    A teraz to kuszenie sięgnęło już zenitu, bo zostałam zauroczona... - przede wszystkim Twoimi makijażami. Wszystkie bardzo mi się podobają, ale gdybym miała wybrać swojego faworyta to dwa pierwsze są ach... :)

    OdpowiedzUsuń
  22. znam paletkę, ale nie jestem przekonana do błyszczących cieni :) najbardziej podoba mi się ostatni makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  23. mam ta paletke i bardzi ja lubie i polecam kazdemu:) stworzylas nia przepiekne makijaze!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)