środa, 27 lutego 2013

BELL - BB CREAM SKIN ADAPT MAKE-UP i BB CREAM LIGHTENING Eye Concealer




Witam Was Dziewczyny!

Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję dwóch produktów marki Bell. Są nimi fluid dopasowujący się do skóry i rozświetlający korektor pod oczy z serii BB Cream.
Na rynku mamy mnóstwo produktów a'la BB Cream, co do ich cudownych właściwości pielęgnacyjnych mam pewne wątpliwości. Z pewnością tego typu produkty mają lżejszą konsystencję niż kryjące podkłady, a co za tym idzie nie zapychają i nie obciążają aż tak skóry.  Świetnie sprawdzają się na co dzień, kiedy chcemy jedynie ujednolicić koloryt naszej skóry. 
Zapraszam!:)






                



                 

                BB Cream Skin Adapt 7in1 Make-Up
                          Fluid dopasowujący się do skóry


BB Cream Skin Adapt 7in1 Make-Up
Idealna cera bez efektu maski!
"Specjalnie opracowana formuła BB CREAM SKIN ADAPT 7 in1 MAKE UP wspaniale dopasowuje się do koloru skóry, dzięki czemu cera wygląda naturalnie i świeżo, a co najważniejsze pozbawiona jest efektu maski , typowego dla ciężkich podkładów.
Kosmetyk łączy ze sobą właściwości fluidu z pielęgnującym działaniem kremu:
• Wyrównuje koloryt cery,
• Niweluje niedoskonałości ,
• Rozświetla skórę,
• Wygładza,
• Nawilża,
• Redukuje oznaki zmęczenia,
• SPF 15, chroni skórę przed szkodliwym promieniowaniem UVA i UVB


Tajemnica BB Cream Skin Adapt 7in1 Make-up kryje się w precyzyjnie wyselekcjonowanych składnikach tego kosmetyku.
Dodatek gliceryny i innych nawilżających składników sprawia, że skóra zyskuje elastyczność, jest bardziej nawilżona i zrelaksowana. Wyraźnie poprawia się jej kondycja i wygląd. Witamina E zawarta w formule kosmetyku, która jest silnym antyoksydantem, działa na skórę odmładzająco. Neutralizuje ona wolne rodniki, zapobiegając utracie ze skóry kolagenu i elastyny oraz dodatkowo łagodzi podrażnienia. Zawarta w formule kremu specjalnie modyfikowana krzemionka zapewnia tzw. efekt Soft Focus – rozprasza światło, optycznie minimalizując niedoskonałości.
REZULTAT: Gładka, rozpromieniona i młodziej wyglądająca cera!"


Cena: ok. 23,50zł / 30ml

 MOJE SPOSTRZEŻENIA I OPINIA

Fluid zamknięty jest w tubce z nakrętką, wiele kremów pod oczy ma podobne opakowanie. 

  
Poniżej przedstawiam skład produktu:


Produkt ma bardzo przyjemny zapach i konsystencję. Jest o wiele lżejszy niż BB z Garniera. Ja posiadam odcień 011 Natural, muszę przyznać, że teraz, gdy nie jestem opalona ten kolor jest idealny. Dostępny jest w czterech kolorach - link podaję tu KLIK.



 Z aplikacją nie ma najmniejszego problemu, dobrze rozprowadza się na twarzy. Rzeczywiście idealnie wtapia  się w skórę. Skóra staje się przyjemna w dotyku, kolor  jest wyrównany. Minimalnie koryguje nasze niedoskonałości, podkreślam nie jest to produkt, który ma za zadanie mocno kryć. Daje efekt bardzo naturalny, co akurat bardzo lubię. Nie wyglądam przynajmniej jak plastikowa lalka.;)  Zimą produkt  sprawdza się u mnie fenomenalnie. Nawilża i rozświetla, ale w delikatny sposób. Wytrzymuje cały dzień, nie ciemnieje. Po nałożeniu fluidu z pewnością moja cera wygląda lepiej, jednak nie zauważyłam, aby sam BB Cream z Bell polepszył kondycję mojej skóry, wygląda ona cały czas tak samo. Cena wg mnie przystępna. 
W skali 1-6 daję 5. Minus za to, że nie odczułam jakichś specjalnych właściwości pielęgnacyjnych.



BB Cream Lightening 7in1 Eye Concealer

Przywróć blask swojemu spojrzeniu!



"Kłopoty z podkrążonymi oczami i zmęczonym spojrzeniem? Rozświetlający korektor pod oczy BB Cream Lightening 7in1 Eye Concealer pozwoli szybko i skutecznie uporać się z tymi problemami.
Kosmetyk łączy ze sobą właściwości korektora z pielęgnującym działaniem kremu pod oczy:
• Rozświetla
• Tuszuje cienie pod oczami
• Ukrywa oznaki zmęczenia
• Nawilża
• Wygładza naskórek
• Dopasowuje się do koloru skóry
• Zawiera filtr SPF 15


Jego formuła jest tak skomponowana, by zapewnić skórze pod oczami maksymalne nawilżenie, poprawić jej kondycję a jednocześnie ukryć zmęczenie i zatuszować niedoskonałości. Odpowiednia kompozycja składników dba o gładkość i elastyczność delikatnej skóry pod oczami. Zawarta w formule korektora specjalnie modyfikowana krzemionka zapewnia efekt „Soft Focus” - rozprasza światło, co optycznie minimalizuje niedoskonałości. Zastosowanie perłowych pigmentów sprawia, że skóra staje się rozświetlona i wygląda na bardziej wypoczętą.
Dla pełnej ochrony wrażliwej i delikatnej skóry pod oczami w korektorze zastosowano filtr SPF 15, który chroni ją przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych.
Efekt jest widoczny natychmiast!"
 Cena: ok.11zł / 5ml

  MOJE SPOSTRZEŻENIA I OPINIA
  
Jest to korektor z pędzelkiem, produkt wydobywamy przekręcając końcówkę.

 
Dostępny jest w dwóch odcieniach 010 Light i 011 Sand.
Poniżej nr 010.

Skład:

 
  

Niestety korektor nie podbił mojego serca. Bardzo zmartwiło mnie to, że  nawet nałożony w małej ilości wchodzi w zagłębienia zmarszczek wokół oczu i podkreśla je. Nie odczułam, aby nawilżał , raczej miałam odczucie wysuszenia i ściągnięcia.:( Poza tym mam dosyć spore cienie pod oczami, które ten korektor nie jest w stanie zakryć. Po prostu produkt nie dla mnie. Może sprawdziłby się u młodszych dziewczyn.

Poniżej przedstawiam Wam efekt przed i po nałożeniu Fluidu BB Cream i korektora BB Cream z Bell.



Również użyłam tych produktów przy tym makijażu.


Produkty dostępne są w Drogerii Natura, zachęcam do zajrzenia na stronę Bell.

 Miałyście może któryś z tych kosmetyków? Jakie są Wasze odczucia? Podzielcie się.:)


Pa!:)



2 komentarze:

  1. moze warto sie zainteresowac tym bb , pomysliny

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również go mam i jestem podobnego zdania, bardzo dobry. Mam kolor Nude, najjaśnejszy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)