poniedziałek, 7 stycznia 2013

Zimowe zdobienie



Oj, trochę zaniedbałam bloga, to mój pierwszy wpis w Nowym Roku. 
Mam nadzieję, że Sylwestra spędziłyście w wesołym towarzystwie i bawiłyście się świetnie:D
Na dzisiaj przygotowałam dla Was mani zimowe. Najpierw zrobiłam ombre, następnie srebrnym lakierem namalowałam płatki śniegu i dodałam białe kropki.
Brrr..... zrobiło się mroźno, co?:)



 
 Do tego zdobienia użyłam:


Poniżej mani bez płatków śniegu, samo ombre.:)


Czekam z utęsknieniem na wiosnę!:) A Wy?:)
Pozdrawiam!

22 komentarze:

  1. fajne... ładnie wygląda...

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te pazurki! Ja również czekam na wiosnę, oby nadeszła szybko z bukietem kolorów i miłymi temperaturami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne pazurki ;))

    Oj ja też czekam na wiosne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne;) jeszcze ponoć ma być mroźno... Brrr.

    OdpowiedzUsuń
  5. przy Twoich wzorkach i paznokciach to ja w kompleksy popadam, talenciara z mega paznokciami.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie umiem robić ombre. próbowałam. wzięłam granat, czerń i pacynkę i próbowałam jakoś uzyskać przejście i mi nie wyszło :( wkurzyłam się i zmyłam. masz jakieś rady? bo Twoje ombre jest idealne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. btw to czy już dostałaś paletkę? daj znać jak dojdzie ;)

      Usuń
  7. Przepiękne:) Ja też już chcę wiosnę:D

    OdpowiedzUsuń
  8. ślczne, ale chyba pracochlonne :P
    I.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pieknie Ci wyszlo,nie moge sie napatrzec:)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne paznokcie;)!
    ja na wiosnę nie czekam
    na razie cieszę się ze śniegu;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. I like your blog, is nice!!!! check out my blog: http://thatsloverobyblog.blogspot.it/
    I follow you, tuo follow me too????? xoxo
    Rob

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześlicznie Ci wyszło to zdobienie :) piękne masz paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne mani!! I ja również czekam na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)