piątek, 25 stycznia 2013

Rozświetlająca baza pod makijaż PAESE



Witajcie!


Jakiś czas temu zakupiłam rozświetlającą bazę pod podkład firmy Paese. Skusiła mnie w miarę niska cena i fakt, że jeszcze nic nie miałam z tej firmy.  
W moich zbiorach kosmetycznych gościła tylko korygująca baza pod makijaż firmy Revlon, która przyznaję rewelacyjnie sprawdza się w upalne dni. Potrzebowałam jednak bazy, która będzie idealna   na okres jesienno - zimowy, kiedy to moja cera staje się bardziej sucha i wygląda na zmęczoną. 
Rozświetlająca baza może bowiem dodać blasku naszej cerze, sprawićże będzie wyglądać świeżo i promiennie.
Spójrzmy co też pisze o niej  producent. :)

OPIS PRODUCENTA:


Rozświetlające mikropigmenty odbijają światło subtelnie ożywiając zmęczoną i niedotlenioną skórę twarzy. Wyraziście zmniejsza drobne zmarszczki oraz sprawia, że skóra staje się matowa przez wiele godzin. Można nakładać na całą twarz lub punktowo dla podkreślenia partii twarzy. Daje uczucie kaszmirowo gładkiej skóry i idealnie miękkiej w dotyku. W połączeniu z podkładem - tworzy perfekcyjny i trwały makijaż przez cały dzień.
Pojemność 15ml

MOJE SPOSTRZEŻENIA I OPINIA:







Produkt zamknięty w szklanej, przezroczystej buteleczce, dzięki czemu widzimy zużycie produktu.

Bazę wydobywamy za pomocą pompki, która dozuje odpowiednią ilość kosmetyku. 



Baza rzeczywiście posiada rozświetlające mikropigmenty, poniżej na zdjęciu można je dostrzec. Poza tym  ma bardzo przyjemny zapach. :)



  Skład mamy na opakowaniu.

Skład: Cyclopentasiloxane, Dimethicone Crosspolymer, Dimethicone/Vinyl Dimethicone,
Crosspolymer, Dimethiconol, Isohexadecanes, Synthetic Sapphine, Dimethicone, Parfum, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Linaloon, Alpha - Isomethyl lonone, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Butylparaben, Propylparaben, Isobutylparaben, Alumina, Tin Oxide, Mica Cl 77491,Cl 77492, Cl 77499, Cl 77891, Cl 75470


Konsystencja lekka, aksamitna, świetnie rozprowadza się na skórze. Daje uczucie jakby nawilżenia, skóra staje  się gładka i miła w dotyku.  Drobinki rozświetlają cerę w subtelny sposób,  bardzo podoba mi się ten efekt blasku. Nie zatyka porów i jest bardzo wydajna.  Mamy 2 lata ważności.

Podkład na bazie rozprowadza się równomiernie . Rzeczywiście makijaż jest trwały przez cały dzień.
Zimą nakładam bazę na całą twarz, nawet na strefę T, kiedy to moja skóra nie wydziela tyle sebum.  Można ją też używać bez podkładu.  
Natomiast wiosną, latem będę  stosować ją  punktowo, na suche partie twarzy. 

Polecam ją osobom posiadającym cerę suchą, normalną i mieszaną.
Jest to dobry produkt w przystępnej cenie ok. 30 zł.
Produkty PAESE dostępne są w różnych sklepach internetowych,  również na Allegro.

Znacie  tę bazę? Używacie baz rozświetlających?

Miłego dnia!:)


18 komentarzy:

  1. ja ze względu na suchą skórę potrzebuję rozświetlenia, ale ta baza chyba (przynajmniej na zdjęciu taj wygląda:)) ma sporo tych drobinek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Razem z podkładem są praktycznie niewidoczne. :)

      Usuń
  2. Nie znam kosmetyków Mariza, ale ta baza wygląda interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie Mariza tylko PAESE. http://www.paese.pl/

      Usuń
  3. do mojej suchej cery sprawdziłby się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koniecznie zaprezentuj ja na blogu z wersja pod podkladem :-) jestem ciekawa czy bardzo widac te drobiny i jak sie podklad prezentuje :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, dodam niebawem zdjęcie.:)

      Usuń
    2. Już zaktualizowałam, jest zdjęcie!:)

      Usuń
  5. Fajna, kupiłabym mamie ale ja przy tłustej cerze staram się raczej unikać dodatkowego rozświetlenia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj zainteresowałaś mnie kochana tą bazą- widziałam u mnie w mieście stoisko z tymi kosmetykami i zajrzę na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam produktu ,ale wyglada obiecujaca:)
    Mialam tylko kiedys taka z Oriflame ,ale w zasadzie nie robila nic:(mysle nad zakupem bazy rozswietlajacej z Gosh:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ją. Myślę, że nie jest dla każdego i nie na każdą okazję, bo rozświetla baaaardzo mocno. Jednak szczególnie do makijaży ślubnych i przy sesjach fajnie się sprawdza. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie teraz zimą świetnie się sprawdza. A ten blask powoduje, że nie wyglądam na zmęczoną.:)

      Usuń
  9. Byłam przekonana , że jest droższa ta baza :) Ostatnio myślałam o bazie z Oriflame, ale po komentarzu Ani chyba się jeszcze raz zastanowię...

    OdpowiedzUsuń
  10. jutro bede wlasnie kupowa baze, więc rozejrze się za tą :)
    I.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze tej bazy nie znam, ale Twoja recenzja spowodowała, że nabrałam chęci by się z nią spotkać 'twarzą w twarz'. ;)
    Z tej firmy posiadam jedynie potrójne cienie i chyba dobrze nam się współpracuje szczególnie, że gdy teraz na nie patrzę to jeden odcień dobił nawet dna... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie baza wygląda na ciekawy produkt ;)
    Ja miałąm kiedyś bazę Cashmere z Dax Cosmetics-też była dobra ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)