środa, 16 stycznia 2013

Makijaż studniówkowy dla Marty


 Witajcie! 

Ostatnio miałam przyjemność malować piękną dziewczynę, a mianowicie siostrzenicę mojego męża. Marta wybierała się  na studniówkę, ale jako osoba towarzysząca. Ubrana miała być w czarną sukienkę,  dodatki miały być srebrne, a paznokcie granatowe. Marta na co dzień w ogóle się nie maluje, jedynie czasami tuszuje rzęsy. Prosiła mnie, aby makijaż nie był zbyt mocny, aby mogła czuć się swobodnie. 









Tak Marta prezentowała się przed - po lewej stronie. Po prawej w makijażu na studniówkę - z racji, że zrobiło się  ciemniej na dworze, zdjęcie wyszło też nieco ciemniej. Wybaczcie!

Do wykonania makijażu użyłam:  

- bazy rozświetlającej pod makijaż PAESE ( Marta ma suchą skórę, tak więc baza wraz podkładem rozświetliła  cerę)    
- podkład Catrice Photo Finish Liquid Foundation 18h  030Carmel Beige  
- korektor pod oczy essence stay all day 16h long lasting 10 natural beige
- puder sypki mySecret
- pudrem brązującym Catrice 020 deep bronze wymodelowałam lekko twarz
- szczyty kości policzkowych lekko musnęłam rozświetlającym pudrem wibo YOUR FANTASY

- brwi wyregulowałam i rozczesałam za pomocą odżywki do rzęs i brwi essence, aby nadać ładny kształt 
- baza ArtDeco pod cienie

- Oczy : 
  • zaczęłam malować od zewnętrznego kącika -  naniosłam więc czerń i nieco wyciągnęłam cień ku górze KOBO 128 Deep Black, 
  • na środkową część powieki naniosłam biały cień z połyskującym pyłkiem z paletki Bell Fashion colour, 
  • wewnętrzny kącik rozświetliłam perłowym cieniem Martini z paletki Sleek Curacao,
  • w miejscu, gdzie łączył się cień biały z czernią naniosłam mieszankę dwóch odcieni fioletu z palety LancrOne
  • na środkową część naniosłam jeszcze cień sypki STAR DUST z mySecret nr10  SREBRNY PYŁ
  • czarny cień roztarłam nad załamaniem powieki cielistym cieniem z palety LanrcOne
  • pod łuk brwiowy naniosłam biały matowy cień, też z tej palety
  • aby zagęścić linię rzęs podkreśliłam ją czarną kredką Pierre Rene Smoky eyes pencil 01 i lekko roztarłam
  • brzeg dolnej powieki podkreśliłam kredką Pierre Rene  na 1/3 długości, roztarłam ją lekko fioletem, na resztę powieki naniosłam biały cień z Bell, wszystko roztarłam, aby cienie się połączyły
  • linia wodna biała kredka Pierre Rene 6
- tusz do rzęs Max Factor 2000 Calorie Curved Brush
- baza utrwalająca do ust essence
- usta lekko podkreśliłam konturówką w jasnym odcieniu różu, następnie naniosłam pomadkę w chłodnym odcieniu  różu essence i na to błyszczyk essence XXXL shine
19 nude candy

Starałam się, aby makijaż nie był zbyt mocny, a jednak zachował cechy makijażu wieczorowego.  W świetle sztucznym cienie z pyłkiem pięknie się mieniły.
Marcie bardzo spodobał się ten makijaż, a co było najważniejsze,  dobrze się w nim czuła. :)
Oczywiście efekt najlepszy byłby z dodatkami i w sukience.





                                                                 




Śliczna!!!!Prawda? :D

Pozdrawiam!
 


 

 

 

 

 

 






               


41 komentarzy:

  1. Piekna dziewczyna, szkoda, ze na co dzień nie podkreśla swojej urody. Ciekawa jestem jaką dobrała fryzurę do swojego wizerunku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta ma długie włosy. Włosy miały byc rozpuszczone i pofalowane.:)

      Usuń
  2. Piękna dziewczyna - śliczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż, bardzo podoba mi się jak jest oko podkreślone, ale troszkę za ciemny podkład wg mego uznania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcie bez makijażu było robione w innym świetle, wyszły zimne kolory. to może trochę zmylic.

      Usuń
  4. duża róznica:) ładne z makijażem

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny makijaż na ślicznej modelce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękinie pokreśliłas tym makijażem urodę Marty , super !!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny makijaż, pięknie wyglądała.:)
    Obserwuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow :) Ale zmiana! Dopiero w makijażu zobaczyłam jakie ma piękne oczy!!!
    Śliczna jest rzeczywiście.. :) Słodka :)
    i te usta pełne... <3 Zawsze o takich marzyłam <3

    OdpowiedzUsuń
  9. a trzabylo nie sluchac Marty skoro na co dzien sie nie maluje to tym razem zaszalalabym w makijazu.
    Makijaz sliczny szkoda ze musialas sie ograniczac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, bałam się, że nie będzie się czuła w czymś mocniejszym i bardziej kolorowym.:) A co tam, posłuży mi jeszcze jako modelka do malowania. Zobaczymy jak będzie wyglądac w innych makijażach.:)

      Usuń
  10. wiem, ze zdjęcie nie oddaje dobrze kolorków, napewno w rzeczywistości było lepiej :) ja bym dała jasniejszy podkład i skupiła sie bardziej na konturowaniu twarzy.
    Śliczna dziewczyna!!!! szkoda,że nie dała mocniej oka pociągnąć bo ma naprawdę piekne rysy twarzy, piekne oczy i mega sliczne usta! cud, miód, malina :)
    Justynko dobra robota! najważniejsze by osoba pomalowana czuła sie w nim dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rzeczywistości jaśniej ta cera wyglądała. U mnie w domu zrobic dobre zdjęcie graniczy z cudem. Tak jak pisałam, jeszcze zaszaleję z Martą, mam wreszcie twarz do malowania.:)

      Usuń
    2. No to ciekawa jestem rezultatów :) Połączenie pięknej i zdolnej musi zakończyć się piękną pracą :)

      Usuń
  11. Uh! Wspaniale Ci wyszło! Bardzo mi się podoba, że wydobyłaś wszystko co najładniejsze i podkreśliłaś urodę bez przesadniej ilość kolorów. SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny makijaż, starannie wykonany :) Nic tylko podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. niesamowita różnica! superefekt.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wooow ale różnica, piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo jej to pasuje ! :)
    W wolnej chwili zapraszam. ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wyszło! a wszystkie Marty to fajne dziewczyny :D hyhy

    OdpowiedzUsuń
  17. Nice look!

    http://initialed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny makijaż - cudownie wydobyłaś jej oczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. No i jak jej sięudała studniówka?:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)