środa, 23 stycznia 2013

Lakiery do paznokci Beauty Shine by Donegal - nr 7123 i nr 7108




Witam serdecznie!

Dzisiaj post będzie poświęcony lakierom do paznokci  Donegal. Jest to nowość wprowadzona przez firmę.
Pierwsza seria lakierów o nazwie Beauty Shine by Donegal   obejmuje 32 kolory pełne blasku.

OPIS PRODUCENTA: 
  • Poznaj paletę kolorów Beauty Shine, dzięki użyciu nanocząsteczek usunięcie lakieru staje się bardzo proste i szybkie. Zastosowane przez nas składniki pozwalają  na ultraszybki czas schnięcia.
  • Dzięki formule ECO, lakiery Beauty Shine są w pełni bezpieczne dla zdrowia,  nie zawierają substancji szkodliwych, takich jak Toluen, Formaldehyd czy DBP.
  • Produkt nie pozostawia przebarwień na naturalnej płytce. Nanocząsteczki zawarte w produkcie pozwalają osiągnąć maksymalną trwałość do 5 dni bez odprysków i pęknięć. Nowoczesna samopoziomująca formuła gwarantuje, że lakier nie pozostawia smug, a jego nakładanie będzie dla Ciebie czystą przyjemnością.  Intensywny pigment gwarantuje, że jedna warstwa lakieru w pełni kryje naturalną płytkę paznokcia, a efekt połysku jest olśniewający.
  • Pojemność : 6 ml.
Cena: 6,99zł na stronie Donegal + koszty przesyłki
Zacznę od prezentacji dwóch kolorów, które otrzymałam.
Pierwszy z nich to bardzo ciemna czerwień - nr 7108. Bardzo podoba mi się taki odcień czerwieni, jest bardzo elegancki.





Tak prezentuje się kolor w chłodnym oświetleniu

Drugi lakier to nr 7123 - zielononiebieski, wg mnie bardzo letni kolor.




MOJE SPOSTRZEŻENIA I OCENA: 
Beauty Shine to lakiery zamknięte w kwadratowej buteleczce, mają krótki pędzelek, podobne są nieco do tych z mySecret. 
Kształt włosia pędzelka  jest klasyczny.






Te dwa kolory aplikowałam na bezbarwną bazę, przy intensywnych kolorach  radzę jednak tak robić.
Aplikacja lakieru pozytywnie mnie zaskoczyła. Rzeczywiście lakier świetnie się rozprowadza na płytce, nie smuży. Konsystencja jest idealna, a pigmentacja pozwala nam na pomalowanie paznokci jedną warstwą. 
Chodź i tak z przyzwyczajenia nakładam dwie.:)
Wysycha na płytce dosyć szybko. Ze zmywaniem również nie ma najmniejszego problemu.
Połysk na paznokciach również mnie zachwycił, myślałam sobie, czyżbym znalazła lakier idealny?
Niestety mój zachwyt  skończył się następnego dnia , kiedy to pojawiły się pierwsze odpryski na końcach paznokci, no i lakier jakby stracił swój blask. Już nie lśnił tak jak na początku.:(  Dotyczy to jednego jak i drugiego koloru.
Jedynym ratunkiem na te lakiery jest dobry top coat.

 Plusy:
+ ciekawa paleta kolorystyczna
+ nie zawierają substancji szkodliwych, takich jak Toluen, Formaldehyd czy DBP
+ konsytencja
+ aplikacja
+ zmywanie
+ szybko schnie na paznokciach
+ pigmentacja

Minusy:  
- trwałość
- pojemność
- cena 

Lakiery i inne akcesoria kosmetyczne dostępne są na stronie internetowej www.donegal.com.pl 

Poniżej zdobienie  nieco już w klimatach walentynkowych. :)



Nr 7123 - idealny kolor na lato, również w połączeniu z Golden Rose fajnie się prezentuje.:)



Miałyście może już do czynienia z lakierami Donegal?


Pozdrawiam!
Życzę miłego dnia!!!!:)









  
















28 komentarzy:

  1. czerwony jest niesamowity, świetnie że szybko schną

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne paznokcie ten niebieski strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne masz kolorki :) Ja również mam jeden kolor lakieru Donegal :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cena powinna być raczej w plusach, bo przecież 6,99zł to nie tak dużo.
    Przy okazji zapraszam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są tańsze innych firm, a w takiej samej jakości.

      Usuń
  5. oba kolorki bardzo ładne :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię wszelkie mini lakiery więc chętnie bym i te przygarnęła

    OdpowiedzUsuń
  7. Oba kolory bardzo ładne, a ten niebieski ślicznie się prezentuje w duecie z Golden Rose. :)
    Chyba żyję na jakiejś innej planecie, bo zupełnie nie miałam pojęcia, że Donegal produkuje także lakiery do paznokci... ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne oba kolory, a z ozdobami już całkiem kradną moje serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorki bardzo ładne, szkoda że z trwałością tak kiepsko

    OdpowiedzUsuń
  10. kolory tej serii są cudne!

    a można je gdzieś dostać stacjonarnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem można znaleźc produkty Donegal w tzw.drogeriach osiedlowych. W mojej okolicy jest drogeria, która sprzedaje ich akcesoria.

      Usuń
    2. muszę w takim razie poszukać. Dzięki!

      Usuń
  11. Byłam pewna, że są dużo droższe :) Chociaż jak dodamy do tego koszty przesyłki to pewnie cena przerazi :( Ta czerwień jest przepiękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. oba wygladaja powalajaco;))
    zapraszam na rozdania;]

    OdpowiedzUsuń
  13. oba są śliczne ale mojemu ♥ bliższa jest czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie się prezentują te kolorki, zwłaszcza przy tak zadbanych dłoniach.
    Pozdrawiam Maya :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Niebieskie z 1 propozycji super natomiast czerwone z tymi cyrkoniami rewelacyjne! alez zdolniacha z Ciebie!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. otrzymałam dwa w innych kolorkach i faktycznie szybko ścierają się końcówki... bez topu wytrzymują w miarę ok 1-2 dni góra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety z trwałością kiepsko!:(

      Usuń
  17. Fajne połączenia srebra z czerwienią :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. mam 2 lakiery :) jeden już na blogu. Zdobienia śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. kolor (niebieski) w połączeniu z tym brokatem rewelacyjnie wygląda !! ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)