piątek, 28 grudnia 2012

Szałowy Jolly Jewels nr106



Witam serdecznie po Świętach!
Mam nadzieję, że był to dla Was niezwykły czas spędzony w rodzinnej, miłej atmosferze. :)
Po sielance wracamy do codziennych obowiązków.:)
Do blogowania również!:)
Zbliża się Sylwester, okres karnawałowy, toteż każda z Pań  chce wyglądać wystrzałowo!
Jak wiemy brokaty królują w tym sezonie, zapanowało istne szaleństwo: brokat na paznokciach, na powiekach, na ustach.
Jeśli nie wiecie jak pomalować paznokcie na zabawę sylwestrową, to proponuję Wam serię lakierów Golden Rose Jolly Jewels
Do wyboru macie wszystkie najmodniejsze kolory karnawału - KLIK.


Idealny będzie Jolly Jewels nr 106. Lakier posiada mnóstwo migoczących brokatowych drobinek w kolorze złota, zieleni, fioletu, kobaltu, zatopionych w bezbarwnej bazie.
Lakier jest tak ozdobny, że nie potrzebna jest nam dodatkowa biżuteria w postaci pierścionków.
Lakier jest dosyć gęsty przez co może trochę sprawiać trudności w aplikacji. Schnie szybko, a na paznokciach utrzymuje się 4 dni.
Najlepszy efekt osiągniemy, gdy najpierw nałożymy jakiś kolor bazowy np. czarny lub fiolet i na to nałożymy brokatowy Jolly Jewels
Ja najpierw nałożyłam jasny przezroczysty róż ( taki do francuskiego manicure ) , końcówki pokryłam czernią i na to Jolly Jewels, dodałam jeszcze kilka ozdób. Po nałożeniu brokatowego lakieru zalecam zabezpieczenie go preparatem typu top coat
Nr 106 daje efekt rybiej łuski, niektórym kojarzy się z ogonem syreny. 
Jeśli chodzi usuwanie brokatów, to najlepiej nasączyć waciki zmywaczem i owinąć nimi paznokcie, na to dać folię aluminiową. Po ok.5min. zsuwamy waciki i lakier schodzi bez problemów. Można tez zastosować specjalną bazę ułatwiającą usuwanie lakieru bez używania zmywacza.
Cena: 12,90 zł + koszt przesyłki  w sklepie internetowym goldenrose-styl.pl 




Zdjęcia zrobione w świetle dziennym


Zdjęcia zrobione w świetle sztucznym






Dotarły już do mnie lakiery wygrane w konkursie. :)
Niedługo pokażę Wam jak prezentują się na paznokciach. 
Od lewej Golden Rose Rich Color nr16, Rich Color nr15, Jolly Jewels 115 i top coat Quick Dry z szerokim pędzelkiem.



Jeszcze pytanie do Was, znacie serię Jolly Jewels? Polubiłyście te lakiery? 
Brokat na paznokciach: TAK czy NIE?

Pozdrawiam!:)









Ps. Już nadrabiam czytanie Waszych postów, przepraszam, że przez Święta nie zaglądałam do Was.:( Mam nadzieję, że rozumiecie, chciałam ten czas spędzić z rodziną a nie przy komputerze.:) 

28 komentarzy:

  1. Pięknie prezentuje się ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne, tylko szkoda , że nie potrafię sama sobie takich zrobić :<
    Zapraszam na swojego bloga przy okazji xD

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny ;p
    dzisiaj sobie właśnie kupiłam lakier z tej serii, tylko że ma niebieskie drobinki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie to wygląda, że nie jest nałożony na całą płytkę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. o wow, piękne, iście Sylwestrowe:)

    OdpowiedzUsuń
  6. przecudownie to wygląda :) cudo ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazwyczaj jednak nie Brokat u innych ok, u siebie jakoś mniej, ale na sylwestra poszłabym z takim manicure. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. chcialabym i takie paznokcie i taki wzorek a jako ze nie moge miec i jednego i drugiego to chociaz popatyrze sobie na Twoje dzielo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Też ma ten lakier piękny jest:) Bardzo ładne zdobienie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie Ci wyszły te pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak z czymś takim funkcjonować? :( przecież te aplikacje i brokat muszą o wszystko zaczepiać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co brokat zabezpieczam top coat-em, jakoś mi nie przeszkadzają. :)Lubię takie świecidełka na paznokciach.:)

      Usuń
  12. Piękne masz te pazurki! Aż mi się łezka w oku zakręciła, gdy przypomniałam sobie czasy, gdy moje wyglądały podobnie :( Również często malowałam paznokcie w taki sposób, tylko, że na końcówki używałam samego brokatu srebrnego lub robiłam french z różową końcówką i to pokrywałam brokatem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne pazurki :)) superowy ten lakier, nie używałam ich jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie!
    Tak sylwestrowo-karnawałowo. :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Brokaty? Jasne, że jestem na TAK :)

    Twój mani jest piękny- mnie też kojarzy się z syreną. Idealny na karnawał i sylwestra.

    Jeszcze nie mam żadnej GR JJ (jeszcze!;), ale zamierzam kupić właśńie #115.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się spodobał.:)

      Usuń
  16. Ale błyskotki! super już na fb podziwiałam :)
    Ty to masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne połączenie :) Bardzo mi się podoba ten Mani :)) Szkoda że ja mam takie krótkie paznokietki..

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak dla mnie przepieekne!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. posiadam dwa lakiery z tej serii i jestem jak najbardziej za:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)