czwartek, 6 grudnia 2012

MIKOŁAJKI 6.12.2012 r.



Witam Was Dziewczyny bardzo serdecznie w ten Wesoły Dzień!!!!!
Mam nadzieję, że humor dopisuje Wam 
i
znalazłyście w swoich butach to,
co sobie zażyczyłyście.:)
( buty oczywiści były czyste ;) )
Ja życzę Wam 
SPEŁNIENIA WSZYSTKICH MARZEŃ!!!
SAMYCH RADOSNYCH CHWIL!!!!:D


Wrzucam dzisiaj do kącika artystycznego 3 portrety.
Jest to ta sama osoba, przedstawiona w różnym wieku.
Technika ołówek, suche pastele.
:)







Tak myślę, żeby namalować coś do swojego gościnnego pokoju.
Nie mam niestety  ostatnio weny, co by to mogło być.
Chciałabym żeby obraz miał wymiar 100x70. Pejzaże - trochę nudne, akty pasują tylko do sypialni, może Wy mi pomożecie?
Nie mam kompletnie pomysłów.:(


Pozdrawiam serdecznie!!!!

Ps. Jest rozdanie cieni Inglot na blogu MILOMANIA.
Szczegóły Klik :)





10 komentarzy:

  1. ale świetne te portrety wow :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fenomenalnie, masz talent Kochana :)
    Życzę Ci duuużo weny ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, ja to uwielbiam wszelkie surrealistyczne obrazy, ale wiem, że nie każdy lubi.
    A Mikołaj przyszedł mimo tego, że butów nie wyczyściłam.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też podobają mi się surrealistyczne obrazy!Niestety to akurat nie pasowałoby do charakteru mojego wnętrza.:(

      Usuń
  4. Ty to masz talent :)
    A pomysłów co by to mogło być to na tą chwilę brak :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Artystka!
    Obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana organizuję konkurs na moim blogu z firmą renee.pl do wygrania jest wybrana przez ciebie para bucików. Zapraszam Cię do wzięcia udziału :* http://efffastyl.blogspot.com/2012/11/konkurs-z-renee-do-wygrania-mega-para.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)