sobota, 22 grudnia 2012

Makijaż + życzenia świąteczne :)



Tylko okres zimowy, świąteczny i karnawałowy sprawia, że  popiel i srebro bardzo podobają mi się na powiece. Natomiast wiosną, latem i jesienią nie widzę się w tych kolorach i unikam ich jak ognia.
Zauważyłam  u siebie pewną tendencję , wiosną lubię  kolory pastelowe, latem uwielbiam kolorowy makijaż  oka w intensywnych kolorach, jesienią  fiolet, złoto, brąz, a zimą często wybieram chłodne odcienie.
Szarości na powiece pasują do czerwieni na ustach, wygląda to bardzo świątecznie.
Myślę, że taki makijaż nadawałby się spokojnie też na zabawę karnawałową. Można też doczepić aplikacje przy oku, jak kto woli.:)


                                                
 Zdjęcia niestety robione w sztucznym oświetleniu. Wybaczcie!:(
 
Tu na paznokciach akurat miałam Golden Rose Selective BRONZE GODDESS nr 49, niezwykle świąteczny kolor  wpadający nieco w burgund, który jest też bardzo modny.
Świetnie pasowałaby tu pomadka w tym kolorze. :)







Jest to mój ostatni post przed świętami. Zniknę na ten okres, 
będę cieszyć się wspólnym wolnym czasem z rodziną. :D 
Chciałabym więc już złożyć Wam Życzenia Świąteczne.:)




Również chciałabym Wam serdecznie podziękować za to, że zaglądacie tutaj, komentujecie, że jest Was coraz więcej!Cieszy mnie to niezmiernie, dodajecie skrzydeł i energii. :D
DZIĘKUJĘ!!!!!
Pozdrawiam Was bardzo serdecznie!!!:)




25 komentarzy:

  1. no ja dziś również kończę blogowanie na okres świąt :) wieczorem pojawi się ostatni post :) wesołych Świąt życze :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba pobyc z rodzinką! Dziękuję za życzenia!:)

      Usuń
  2. Bardzo ladny makijaz i piekne pazurki :) zycze Ci pelnych ciepla i spokoju Swiat Bozego Narodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak spokój się przyda, odpoczynek w gronie rodzinnym - to jest to!Dzięki!:)

      Usuń
  3. śliczny makijaż- śliczne pazurki :)

    Dziękuję kochana A Tobie życzę aby spełniło Ci się każde z marzeń, a wszystko czego zapragniesz by Twoje było . Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku 2013

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie dopracowany makijaż! No i pięknie wygląda z aplikacjami!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny makijaz Justynko!
    Ja również Ci życzę Wesołych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi sie makijaz zwlaszcza te gwiazdki :) Wesolych Swiat zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze co pomyślałam to to, że wyglądasz baaardzo seksownie :) Pięknie Ci w czerwonej szmince :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, czerwona szminka jest zdecydowanie dla Ciebie:)

      Usuń
    2. A ja tak rzadko używam czerwieni, tylko na wyjątkowe okazje.:)

      Usuń
  8. Wesołych Świąt i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesolych swiat:D
    makijaz piekny, usta cudnie go podkleslaja:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wesołych Świąt i jeśli masz ochotę zapraszam do świątecznego tagu: http://jjjustii.blogspot.com/2012/12/swiatecznie-cd-plus-tag-gotowa-na-swieta.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Makijaz mi sie bardzo podoba :) Jakiej szminki uzylas ? Piekny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sensique - atłasowa pomadka do ust, ale nr nie mam.:(

      Usuń
  12. Niesamowity kolor lakieru! Masz przepiękne pazurki :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)