niedziela, 30 grudnia 2012

Makijaż Sylwestrowy - propozycja wizażystki Manhattan


Przed świętami na stronie Manhattan na Facebooku odbył się konkurs Sylwester z Kamilą - osobistą Wizażystką Manhattan.
Trzeba było odwzorować makijaż zaprojektowany przez panią Kamilę. 
Ciekawa byłam, jak wyglądałabym w takim makijażu.  Aparat niestety przekłamał kolor na oku, zamiast zieleni, wyszedł niebieski.:( Hmmm..... Na twarz nałożyłam jasny podkład Lirene City Matt  203 JASNY, nieco rozjaśniłam swój naturalny kolor skóry.




Te kolory nawet ładnie podkreśliły moją tęczówkę, ale jakoś na Sylwestra nie czułabym się w tym wydaniu. Ten makijaż bardziej pasowałby mi na letnią zwariowaną imprezę. Jak zajrzycie na stronę Manhattan, to wiele jest tam kolorowych cukierkowych propozycji makijażowych.

Co myślicie o tym makijażu? :)


Do blogowanie wrócę dopiero w Nowym Roku, dlatego złożę już Wam życzenia.:)

Życzę Wam Szampańskiej Zabawy 
i
 Szczęśliwego Nowego Roku!!!!!
Buziaki!!!!


Pozdrawiam!









Ps. W Nowym Roku przygotuję kilka propozycji na okres karnawałowy. :) Pa pa!:)

16 komentarzy:

  1. Ale cukieraśnie! Rewelacyjny makijaż, uwielbiam Twój dobór kolorów i brak nudy. Oj, masz talent i trafiasz do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. w 100% odwzorowany! jak dla mnie nawet i lepszy niz na zdjeciu choc to ten sam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety aparat zmienił kolory.:(

      Usuń
  3. ciekawy pomysl:D podoba mi sie zestawienie kolorow:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie go odwzorowałaś podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też brałaś udział :)ja też :) no ale widzisz szczęście nam nie dopisało a wygrały prace, któe według mnie wcale idealnym odwzorowaniem nie były. No cóż, nie mnie oceniać ale zasady moim zdaniem nie zostały zachowane.
    Twoje odwzorowanie jest super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to też brałaś udział :) Byłam ciekawa jak będę wyglądac w tym makeupie.:)Jestem wkurzona, bo aparat zmienił tak kolory.

      Usuń
  6. w 100% idealnie udalo Ci sie odwzorowac ten makijaz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem też to zdecydowanie letni makijaż.
    Szczęśliwego Nowego Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyszlo Ci naprawde swietnie ! Moim zdaniem swietne odwzorowanie .
    Czekam na propozycje karnawalowe:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odwzorowanie idealne, ale jak dla mnie to za dużo kolorów :) I faktycznie bardziej na lato. Ale ładnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dla mnie perfekcja :) Super Ci się to udało :)
    Jednak zgadzam się z Tobą- mnie również średnio pasuje ta proposycja na sylwestra:))
    Jednak na inną okazje do twarzy Ci w tym make upie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, idealnie go odwzorowałaś, podziwiam umiejętności; sama chyba źle czułabym się w takich kolorkach.

    OdpowiedzUsuń
  12. odważne połączenie kolorystyczne, ale wygląda to świetnie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)