poniedziałek, 3 grudnia 2012

Gwiezdne paznokcie


 

Na dzisiaj przygotowałam dla Was manicure inspirowany kosmosem. Technika wykonania jest pewnie większości z Was znana.
Na czarny bazowy lakier 
( essence 85 galactic black) naniosłam gąbeczką srebrny Golden Rose RICH COLOR nr 20, fioletowy Bell Fashion colour i kobaltowy kolor z Lemax.
Aby urozmaicić zdobienie dodatkowo nakleiłam naklejki - gwiazdki Donegal.  




Zabezpieczyłam całość bezbarwnym lakierem. Naklejki bardzo długo utrzymują się na paznokciach. Gdyby nie to, że lakier zaczął mi się ścierać, nosiłabym to mani pewnie ponad tydzień, a tak zmuszona byłam zmyć wszystko po 4 dniach.
Naklejki jak również inne akcesoria kosmetyczne dostępne są w na stronie Donegal.



Jak Wam się podoba gwiezdny manicure?
Pozdrawiam!:)

28 komentarzy:

  1. bardzomi sie podoba taki mani. Fajnie pasuję te gwiazdki naklejane, na początku myslałam, że są ze stempelka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi stempelki niestety nie wychodzą.:(

      Usuń
  2. lubię ten motyw na paznokciach choć rzadko go robię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się, efekt jest super!
    Mam pytanie, czy bardzo czuć na paznokciu te gwiazdki? bo kiedyś używałam naklejek i bardzo mi przeszkadzało, że czułam je ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej nanieśc z 2 warstwy na to lakieru bezbarwnego lub jakiegoś utwardzacza, wtedy naklejki są mniej odczuwalne, a płytka jest bardziej gładka.:)

      Usuń
    2. Dziękuję :) Wtedy użyłam jedynie Seche Vite i nic poza tym więc pewnie dlatego. A ja mam problem z tym, jeżeli coś czuję na paznokciach ;)

      Usuń
  4. Śliczne, naprawdę wyglądają magicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pazurki, bardzo mi się podobają, aż się zastanawiam nad kupnem tych naklejek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale czadowe muszę sobie te naklejki sprawić:D

    OdpowiedzUsuń
  7. dla mnie nakładanie lakierów gąbeczką to jakaś czarna magia. próbowałam kiedyś ombre zrobić i to była porażka w moim wykonaniu :(

    OdpowiedzUsuń
  8. ale cudo ♥ jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny efekt :) i bardzo fajny zestaw naklejek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale sliczne i z tymi naklejkami efekt rewelacyjny!!

    OdpowiedzUsuń
  11. czy Ty potrafisz cos zmalowac na paznokciach by brzydko wygladalo - podziwiam Twoje dziela i na swieta z checia zdradzilabym czerwien na rzecz takiego cuda.

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz piękne paznokcie a tym samym to, co na nich stworzysz, pięknie się prezentuje - KOSMICZNIE :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow,świetny efekt Ci wyszedł :)
    ja niestety nie mam takich zdolności :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteście kochane!Te komentarze dodają skrzydeł!Będę starała się pokazywac Wam jak najwięcej zdobień.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow - ale piękne, tak precyzyjnie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)