poniedziałek, 17 grudnia 2012

Golden Rose Rich Color nr 14



Golden Rose Rich Color nr 14 to piękny purpurowy kolor - róż wpadający w fiolet. 

Tu modelka ubrana w purpurową sukienkę

Jest to niezwykle elegancki kolor, oczywiście zaraz po klasycznej czerwieni. Bardzo przypadł mi do gustu, lakier ma kremowe wykończenie i prześliczny połysk. Akurat te 2 lakiery z serii Rich Color, które miałam możliwość przetestować czyli 14 i 20 mogę Wam zdecydowanie polecić. O 20 pisałam TU. W przypadku 14 rzeczywiście na upartego wystarczyłaby jedna warstwa, jest bardzo dobrze napigmentowany. Radzę przy mocnych, ciemniejszych kolorach stosować bazę pod lakier, dzięki temu zapobiegniemy zabarwieniu płytki paznokcia, poza tym zmywanie lakieru będzie o wiele łatwiejsze. 
Lakier na paznokciu dobrze się aplikuje, nie smuży, wysycha standardowo - nie jest to może błyskawiczne, ale też nie jest jakoś uciążliwie długie. Na bazie wytrzymał 4 dni. 
10,5 ml kosztuje 6,90 + przesyłka w sklepie internetowym goldenrose-styl.pl



Aby zrealizować rabat wpisz podczas składania
zamówienia kod rabatowy: ZESTAW



Na koniec przedstawiam Wam świąteczno-karnawałowe zdobienie z Rich Color nr 14 w roli głównej. :)


A jak jest z Wami, lubicie kolor purpurowy? :)
Pozdrawiam!






17 komentarzy:

  1. Kolor jest świetny ALE zdobienie pierwsza klasa :) Ogromnie mi się podoba, takie moje :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny kolor i to zdobienie bardzo do niego pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny kolor, prześliczny, masz cudowne paznokcie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ze zdobieniem wygląda idealnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podobny kolor z Wibo i często go używałam w wakacje :) Teraz niestety czekam aż moje paznokcie odżyją :(

    OdpowiedzUsuń
  6. ale cudowny kolor, i to zdobienie, do tego paznokcie jak marzenie

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba i pewnie jak go spotkam to pewnie kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny ♥ a wzorki cudo♥

    OdpowiedzUsuń
  9. ze zdobieniem wygląda nieziemsko! ;) mimo że nie znoszę różu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. róż cudny, tylko ja się nie lubię z różem na paznokciach jakoś. no i piękne zdobienia ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. O jeju jaki sliczny lakier i paznokcie :)
    dopiero dzis trafiłam na Twojego bloga i dodaje do obserwowanych bo bardzo mi sie podoba:) przy okazji zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny, a ze zdobieniem idealnie wpisuje się w klimat świąteczny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor widzę przypadł Wam do gustu!:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekny roz ...w dwoch wersjach pazurki sie pieknie reprezentuja ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jaki śliczny! :)
    szukałam w necie kolorystyki lakierów Rich Color i zauroczyły mnie te zdjęcia. Na pewno go kupię! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)