wtorek, 18 grudnia 2012

Elf św. Mikołaja ;)



Chciałam tylko wypróbować nowy rozświetlający eyeliner do kresek z metalicznym połyskiem Golden Rose, sprawdzić jak prezentuje się na oku ;) Tak kombinowałam, że wykombinowałam makijaż oka, który skojarzył mi się z elfami św.Mikołaja.:) Dokleiłam kilka błyszczących, popielatych  aplikacji i finito. :)
W ogóle jeśli chodzi o aplikacje - zwłaszcza kryształki, to hit w okresie karnawałowym! Złote, srebrne, czarne, popielate! Te z Was, które lubią odrobinę ekstrawagancji, z doczepionymi aplikacjami będziecie na pewno  się wyróżniać. :) 

Dior makeup



Przypomniał mi się makijaż jaki wykonałam biorąc udział w zabawie Inspired by places, a dokładnie makijaż inspirowany Nową Zelandią. Również nadawałby się do stylizacji elfa.
KLIK Tylko uszy spiczaste bym musiała dorobić . Hehe...;)


Lubicie eksperymentować z makijażem, nieco zaszaleć, czy raczej preferujecie delikatniejsze, klasyczne makijaże?

Pozdrawiam!:)

24 komentarze:

  1. no na konkurs swietna praca!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale superowy elfik ♥ śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie jak zawsze, metaliczny eyeliner bardzo przypadł mi do gustu. Twoje kreski są perfekcyjne.

    OdpowiedzUsuń
  4. jak robisz zdjęcia, że widać błysk tych cieni? ten jaśniutki się mieni jak śnieg. prześliczny. trochę jakbyś jeszcze zielonego to by było nawet 200% elfa, bo tak to jest 100% ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu robiłam przy lampce biurowej, nie mam niestety specjalnych lamp.

      Usuń
  5. zapraszam na świąteczny konkurs, do wygrania DOWOLNE BUTY! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja preferuję klasykę, ale ten makijaż jest bardzo ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny Elfowy makijażyk :) świetliste refleksy wyglądają jakby śnieżek pruszył :)i całośc ma taką świąteczną moc! Super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się makijaż faktycznie elf św mikołaja. Co do tego czy lubię eksperymentować z makijażem bardzo lubię! Zresztą to widac w moich pracach- mam nadzieję) PS: dodaje do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  9. Makijaż piękny, a Twoje brwi są dla mnie idealne! :) Ja uwielbiam eksperymentować z makijażem, ale na mniej zobowiązujące wyjścia stawiam na klasykę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie prezentuje się ten makijaż. Świątecznie, ale i przypominający o sylwestrze :) Ja zdecydowanie wolę intensywne kolory, ale mimo wszystko staram się dostosowywać makijaż do wyjścia czy spotkania ;) Dodaję blog do obserwowanych z przyjemnością!

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacja! Dziewczyno masz wyobraźnie!:) Ten makijaż jest wyjątkowy i oryginalny!
    ...jak się domyśliłaś pewnie- ja wolę eksperymentować z make upami:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie muszę się domyślac, w Twoim przypadku to wiem.:)

      Usuń
  12. Ja niestety nie potrafię, ale bardzo mi się podoba twoja wyobraźnia i wykonanie...:)


    Zapraszam do mnie na rozdanie, są aż 4 nagrody do wygrania o wartości 300 pln

    http://otulona-zapachem.blogspot.com/2012/12/moje-pierwsze-rozdanie-i-nagrody.html

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne makijaże , normalnie zazdroszczę Ci umiejętności takich tworzenia :)
    Przy okazji zapraszam na swojego bloga ;D bo twój będę starała się regularnie odwiedzać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne makijaże... normalnie oniemiałam z wrażenia :)

    Pozdrawiam i obserwuję Malinową Klubowiczkę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)