wtorek, 6 listopada 2012

Zmywacz do paznokci o zapachu mango



Zmywacz, jak to zmywacz, ma zmywać lakier do paznokci. 
Ten jednak jest dosyć nietypowy, 
a mianowicie nie jest płynną substancją,
 lecz żelową. 
Przyznaję, że nie miałam nigdy zmywacza w takiej postaci. 
 Ciekawa byłam bardzo 
jak owy żel do paznokci poradzi sobie z lakierami.:)




OPIS PRODUCENTA:                                                                                                                              

Zmywacz do paznokci w żelu o zapachu mango usuwa lakier, jednocześnie pielęgnując i chroniąc płytkę paznokcia. Zawarte w preparacie witaminy A, B, E, F, H odżywiają paznokcie  w widoczny sposób poprawiając ich wygląd. Prowitamina B5 intensywnie nawilża, zmiękcza i uelastycznia naskórek. Łagodny owocowy zapach oraz żelowa konsystencja zapewnia komfort użytkowania.


MOJE SPOSTRZEŻENIA I OPINIA:                                                                                                        

Zmywacz Donegal w żelu zamknięty jest 150ml buteleczce plastikowej. Co bardzo mi się spodobało, to zabezpieczenie otworu butelki, dzięki temu wydobywamy odpowiednią ilość produktu bez marnowania go.  


Od razu zwróciłam uwagę na zapach , wreszcie zmywacz, który nie śmierdzi, wręcz przeciwnie  zapach jest przyjemny, nie drażni, pachnie rzeczywiście morelką.:D
Obawiałam się, że na tym skończy się mój zachwyt. Sądziłam, że żel nie da sobie rady ze zmywaniem.
A tu kolejna niespodzianka.:) Wacik z żelem przyciskam do paznokcia i lekko pocieram, gotowe lakier bez problemu schodzi , a w dodatku rzeczywiście mamy uczucie nawilżenia paznokcia i skórek. Zwykłe zmywacze niestety strasznie wysuszają płytkę i okolice paznokcia, tu tego nie ma.

Tak wygląda konsystencja żelowa zmywacza

Skład: Acetone, Aqua, Tetrahydroxypropyl Ethylenediamine, Propylene Glycol, Polysorbate 20, Panthenol, Linoleic, Acid, Linolenic Acid, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Bioflavonoids, Biotin, Pyridoxine HCL,Carbomer, Butyl Acetate, Parfum, Benzyl Benzoate, Citronellol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Cl 26100

Przy częstym stosowaniu przez miesiąc zużyłam pół butelki. 
Czyli butelka 150ml powinna starczyć nam na 2 miesiące.
Cena: 5,39 zł + przesyłka : na stronie sklepu Donegal 
Opłaca się przy większych zakupach :(
Produkty Donegal można też dostać w niektórych osiedlowych drogeriach.
Plusy:
ZAPACH
KONSYSTENCJA
WYDAJNOŚć
DZIAŁANIE - dobrze zmywa i nie wyszusza
Minusy: 
DOSTĘPNOŚć
+/- cena
Akcesoria kosmetyczne firmy Donegal dostępne na stronie  Tu.

Znacie ten zmywacz? Czy jest to dla Was nowość? :)

                 Pozdrawiam!

19 komentarzy:

  1. Dla mnie nowość:) Musze go wypróbować, może nie dla zapachu, ale dla tego żelu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie nowość, którą chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. co do żelowej formy to nie nowość, ale donegal to pierwsze słyszę :) a może zostawia też na paznokciach zapach mango? ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę świetnie rozwiązanie, tym bardziej za tak niską cenę :) Gdy mój się skończy, czas na kupno tego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze względu na podobną tematykę bloga, będę Cię obserwować :) Jeśli masz ochotę - zapraszam do mnie :)

      Usuń
  5. ciekawy, dosyć że fajnie pachnie to ma żelową konsystencję

    OdpowiedzUsuń
  6. mam go i dla mnie troche smierdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzialam juz ten zmywacz u kolezanki , ale zapomnialam ,ze mam go kupic :( Dzieki za przypomnienie ;) Dodaje do obserwowanych i nominuje : http://tmcbeauty.blogspot.com/2012/11/wyroznienie-liebster-blog.html POZDRAWIAM :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej :) Wyrożniłam Cię na swoim blogu, więcej info:
    http://metal-i-ja.blogspot.com/2012/11/wyroznienie.html
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny gadżet, chętnie bym go widziała u siebie, cenowo też jest ok, tylko wolałabym nabyć w stacjonarnym sklepie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety z dostępnością kiepsko:(

      Usuń
  10. Tego jeszcze nie widziałam :) i pewnie trudno będzie zobaczyć;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale ciekawy pomysł na zmywacz w żelu:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)