piątek, 30 listopada 2012

Ozdobna kreska



Ostatnio na moim blogu  dużo postów dotyczących paznokci i lakierów.
Zaniedbałam nieco makijaże. Toteż dzisiaj wstawiam makijaż z ozdobną kreską.
Po zrobieniu czarnej zwykłej kreski, powiało nudą - myślę sobie!!!!
Wpadłam na pomysł, aby ją trochę urozmaicić i zrobiłam złotym  eyelinerem małe punkciki. Nie chciałam przesadzić z udziwnianiem jej, makijaż miał być   jednak dzienny. :)
Możecie oczywiście wykorzystać takie zdobienie na jakąś imprezę ( dzisiaj Andrzejki :D ).  Dla mocniejszego efektu
można również przykleić cyrkonie w taki punktowy sposób. 







Twarz:

  • baza pod podkład Revlon Photoready 002 ( na strefę T )
  • baza rozświetlająca pod podkład Paese ( na pozostałą partię twarzy)
  • podkład Astor Skin Match 202 Natural
  • puder sypki mySecret
  • Golden Rose mineral terracotta powder ( konturowanie twarzy )
Oczy:

  • baza pod cienie Art Deco
  • cienie z paletki e.l.f.
  • cień mySecret double effect 408
  • eyeliner w żelu Manhattan
  • essence Glam liner liquid eyeliner royal spendour
  • kredka essence long lasting 01 black fever 
  • biała kredka essence
  • mascara MaxFactor 2000calorie
  • kredka do brwi essence 02brown, zestaw do stylizacji brwi essence
Usta:

  • błyszczyk essence XXXLshine 19NudeCandy







Jakoś tak zimowo się zrobiło!Co?
Co myślicie o takim zdobieniu na oku? 

Pozdrawiam!
Miłego dnia!


38 komentarzy:

  1. Całkiem fajnie, niby klasycznie a coś ciekawego się dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klasyczna kreska z małymi akcentami.;)

      Usuń
  2. ślicznie , widziała bym taką kreseczkę na święta albo na sylwestra:)

    OdpowiedzUsuń
  3. z daleka wyglądało jak cyrkonie. fajny pomysł - oryginalny i niecodzienny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znajoma jak mnie zobaczyła w tym makijażu, to też w pierwszej chwili myślała, że mam cyrkonie.:)

      Usuń
  4. orginalny pomysł, całość wygląda bardzo fajnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna odskocznia od zwykłej, czarnej kreski ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Kreseczka idealna, złote kropeczki super dopełniają całość, dobrze, że cień bazowy nie jest zbyt krzykliwy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam, aby makijaż nadawał się na dzień, ale w wersji wieczorowej można użyc mocniejszego koloru na powiece.:)

      Usuń
  7. piękna ta kreska :) zresztą cały makijaż cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny i niespotykany pomysł na kreskę , podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszęe się, że się Wam podoba.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie Ci to wyszło! Pomysł bardzo fajny jeszcze nigdy nie robiłam ozdobnej kreski w taki niecodzienny sposób! mam kilka brokatowych eyelinerów , to poprubuję :)
    A poza tym chciałam Ci powiedzieć, że czekałam na jakiś Twój makijaz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Extra :) Kiedyś widziałam cos w tym stylu biało czarne:)) i nie kwadraciki tylko trójkąty :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomysł bardzo fajny, dziś mam wyjście więc sobie odgapie Twój makijaż jeżeli pozwolisz :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi nigdy świecidełka na powiekach nie wychodzą :( Masz śliczne paznokcie - w jaki sposób wykonywałaś wzorki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te co mam tutaj w poprzednim poście jest zbliżenie. Sondą naniosłam złoty lakier Golden Rose ( te wywijasy ), i brokatowym z Inglota kropki.:)

      Usuń
  14. Oryginalnie ;)Na prawde świetny efekt,fajny blog :)Zapraszam do mnie w wolnym czasie http://julunia148.blogspot.com/ obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  15. ale ślicznie- ale Ty w ogóle śliczna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj ja też oj ja też :) więc witaj w klubie sroczek :D

      Usuń
  16. bardzo prosty pomysł, ale jaki efekt!

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej :)
    właśnie zaczynam blogowanie
    zycie-z-kosmetykami.blogspot.com/
    zapraszam !! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. perfekt!!!!!

    Kochana organizuję konkurs na moim blogu z firmą renee.pl do wygrania jest wybrana przez ciebie para bucików. Zapraszam Cię do wzięcia udziału :* http://efffastyl.blogspot.com/2012/11/konkurs-z-renee-do-wygrania-mega-para.html

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawie pomyślane, bardzo fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna kreska, świetny pomysł i wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny efekt, ale cyrkonie były by już przesadą albo ja jestem minimalistką w makijazu ostatnio...

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny pomysł, do tej sukienki idealny:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pomysł na oko fantastyczny! Mam podobną sukienkę jak na zdjęciu:) nie wiem czy sama zdołam ale spróbuję tak umalować oko na sylwestra:)
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  24. przecudowna ta kreska :) Jestem pod wrazżeniem nie tylko tej pracy :) czekam na więcej ! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)