wtorek, 27 listopada 2012

Mani Andrzejkowe

Ostatnio zwariowałam na punkcie kobaltowego koloru, zwłaszcza na paznokciach.
Pewnie wiele z Was ma już za sobą imprezę Andrzejkową,
dużo osób bawiło się w minioną sobotę.
Trochę późno  wrzucam propozycję Andrzejkową, ale przecież kalendarzowo Andrzejki są w ten piątek, więc jeszcze zdążyłam.
     

 Do tego mani zainspirowało mnie to zdjęcie

W modzie jest też wiele propozycji nawiązujących do epoki baroku - zdobnictwa.   
 Poniżej barokowe inspiracje i moja interpretacja.

Złote motywy zdobnicze na czarnym tle, ja wybrałam kobalt jako kolor bazowy.
Myślę, że mogłam jednak użyć czerni,
z kobaltem wyszło bardziej mani świąteczne - kojarzy mi się z  bombką.:D
Ale co tam święta już tuż tuż! :)

Miłego dnia Wam życzę!

26 komentarzy:

  1. Jeden i drugi mani cudowny ;] Ja andrzejki dopiero będę ze znajomymi robić w tą sobotę ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne taki kolor dodaje odwagi;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba mani piękne, co za precyzja podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne.. a widzisz, u mnie konkurs na andrzejkowy mani do piątku a do wygrania świetny lakier Priti NYC. szkoda, bo wyszły Ci super! chyba, że wymyślisz jeszcze jeden i się zgłosisz;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz śliczne pazurki ;) mani super, obydwa mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oba są przepiękne to barokowe wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale cudeńka- zarówno pierwszy jak i druga dość misterna robota :) cudo ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Drugie pazurki mnie zachwyciły, piękne. Pierwsze też super, idealne na imprezę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Boże jakie piękne, masz ty talent Justynko!!! bardzo mi się podobaja w kazdej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję Wam dziewczynki za ciepłe słowa!:D

    OdpowiedzUsuń
  11. zakohauam się w tym pierwszym <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz przepiękne paznokcie i zazdroszczę Ci tej długiej płytki. Andrzejki nie Andrzejki, takie cuda można nosić na co dzień, na Święta, na Sylwestra, Studniówkę... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne paznokcie! Szczególnie te drugie prezentują się pięknie :) Musiałaś się sporo namęczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Twój mani kojarzy mi się z arabskimi pałacami:) Jest świetny:) A ja na andrzejki wybieram się w sobotę:D

    OdpowiedzUsuń
  15. te pierwsze paznokietki wygladaja przepieknie... te kolory, idelanie dopasowane :)

    OdpowiedzUsuń
  16. drugie wygląda niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow :)) jesteś fenomenalna... W obu Mani Twoje pazurki wyglądają zjawiskowo:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)