piątek, 9 listopada 2012

Liebster Blog - wyróżnienie


Witajcie Kobitki!
Nie jestem fanką tego typu zabaw, ale tym razem zrobię wyjątek. :)
Zostałam wyróżniona przez Hannah i Aneckę

 

Na czym to polega?

''Wyróżnienie Liebster Blog otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie."


 
Pytania od Hannah i moje odpowiedzi:

  1. Włosy proste czy kręcone? obojętne
  2. Eyeliner czy kredka? eyeliner
  3. Podkład czy BB cream? na co dzień BB
  4. Pod podklad baza czy krem? baza
  5. Ulubione czasopismo? nie mam ulubionego
  6. Kawa czy herbata? kawa
  7. Lato czy zima? lato
  8. Dieta czy ćwiczenia? ćwiczenia
  9. Róż czy bronzer? bronzer
  10. Paznokcie naturalne czy żelowe? naturalne
  11. Szpilki czy trampki? trampki

Pytania od Anecki i moje odpowiedzi:

1. Jesteś leniwa? wszystko zależy od nastroju, jak jest zły, to nic mi się nie chce
2. Częściej korzystasz z internetu w kompie/na tablecie/ w komórce? komputer
3. Boże Narodzenie czy Wielkanoc? Boże Narodzenie
4. Futro sztuczne czy prawdziwe? sztuczne
5. Ile książek przeczytałaś w październiku? oj przyznam, że z czytaniem u mnie kiepsko
6. Praca: taka jaką lubisz za mniejsze pieniądze czy taka do której nie chadzasz chętnie, ale dobrze płatna? taka jaką lubię za mniejsze pieniądze
7. Imię pierwszego chłopaka z którym byłaś dłużej niż pół roku :) ?
8. Obcasy czy płaskie obuwie? płaskie obuwie
9. Jaki styl muzyczny preferujesz? w zasadzie nie preferuje jakiegoś stylu, słucham zróżnicowanej muzyki
10. Wesele czy za kwotę wesela wypasiona podróż? wesele
11. Miasto czy wieś? miasto

Moje wyróżnienia: 3 ( złamałam zasadę ) :(

Milomania 
Ania 
Margariitka 


Moje Pytania do Was:
  1. Pomadka czy błyszczyk?
  2. Długie włosy czy krótkie?
  3. Długie paznokcie czy krótkie?
  4. Nieśmiała czy przebojowa?
  5. Spodnie czy sukienka?
  6. Warzywa czy słodycze?
  7. Czerń czy biel?
  8. Wolny czas przed kompem czy aktywnie( jakiś sport)?
  9. Rozważna czy romantyczna?
  10. Twój ulubiony film?
  11. Ulubiony lakier do paznokci? 
             Pa pa!!!

3 komentarze:

  1. W wieli kwestiach się z Tobą zgadzam :) Co do wesela - jest tylko jedno w życiu (przynajmniej teoretycznie:)) więc trzeba skorzystać! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację :) Postaram się jak najszybciej na nią odpowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)