piątek, 16 listopada 2012

Golden Rose Classics Charming nr83


Jesień w pełni, toteż dzisiaj przedstawię Wam lakier Golden Rose idealnie pasujący do tej pory roku. 
Classics Charming nr83 to piękny brąz łamany pomarańczą o kremowym wykończeniu. 
Zostały mi jeszcze dwa kolory do zaprezentowania Wam.:)
Ten kolor, przyznaję bardzo mi się spodobał!:D  Szkoda tylko, że trwałość Classics Charming jest słaba. :(
Zapraszam do oglądania!!!!:D Opis tej serii Tu i Tu.





















Również skusiłam się na mani biżuteryjne, kropki w kolorze Classics Charming nr78 wykonałam przy pomocą sondy + cyrkonie na serdecznym i pierwszym palcu.





I jeszcze taka propozycja - połączenie nr 83 i 78.:)







Lakiery i kosmetyki kolorowe Golden Rose dostępne w sklepie internetowym   
goldenrose-styl.pl


A jakie Wy lubicie  kolory na paznokciach jesienią?:)


      Pozdrawiam!!!!Pa pa!!!
 

11 komentarzy:

  1. Ale super paznokietki :)
    slicznie wyglądają z tymi kamykami! tak na bogato :)

    OdpowiedzUsuń
  2. strasznie mi się podoba jak zdobisz paznokcie. ja mam do tego 2 lewe ręce :(

    OdpowiedzUsuń
  3. ale śliczny kolorek- ten mani z wzorkami jest boski ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne paznokcie, kolor i wzór też:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się druga propozycja ale z cyrkoniami mu też ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. To połączenie z cyrkoniami jest bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne pazurki, i kolor fajny. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie z tymi dwoma różnymi kolorami :))) Ciekawie to wygląda:))

    Jeśli szukasz takiego sweterka to ja kupiłam u tej szafowiczki: http://szafa.pl/profil/Dewelinka_1989 :))) ale nie każdy lubi tak bez przymierzenia...;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się kropki :) A moimi ulubionymi kolorami na paznokciach są ostatnio czerń i ciemny brązowobordowy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)