wtorek, 6 listopada 2012

Golden Rose Classics Charming nr78



Dzisiaj post krótki i przedstawiający kolejny kolor lakieru do paznokci Golden Rose z serii Classics Charming.
Na temat tej serii pisałam TU i TUTAJ.
Nr 78 to ciemny  popiel zmieszany ze srebrnym pyłkiem, daje efekt  metalicznych paznokci.



Maksymalnie utrzymuje się 3 dni. Z aplikacją nie ma problemu, wysycha niestety długo.:(
Zapraszam do oglądania!:)






Ta seria , jak również inne lakiery i kosmetyki kolorowe firmy Golden Rose dostępne są w sklepie internetowym goldenrose-styl.pl

         
           Miłego dnia!!!

14 komentarzy:

  1. Piękny, na wieczorne wyjście idealny.

    OdpowiedzUsuń
  2. masz niesamowite paznokcie właśnie. czy to naturalne czy tipsy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naturalne! Tylko takie. Żadnych tipsów! Kiedyś chciałam nauczyc się robic sztuczne, ścięłam swoje na krótkie i zrobiłam sobie akryle. Ale jakoś nie mam przekonania do sztucznych.

      Usuń
    2. oraaany. zazdroszczę. może zdradź co robisz aby mieć takie piękne paznokcie...

      Usuń
  3. piękny kolor i paznokcie
    obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny kolor :) lubię ciemniejsze..i do tego Golden Rose :) dobry kosmetyk w dobrej cenie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)