sobota, 10 listopada 2012

Ażurowe naklejki c.d.





Pokazywałam Wam już ażurowe naklejki Donegal, ale białe, dla tych co nie widzieli przypomnienie TUTAJ.
Podobno naklejki Donegal nie mają dobrej opinii, ale te ażurowe są nowością i są całkiem fajne. 
Wykonane są z cieniutkiej folii, która dopasowuje się idealnie do kształtu paznokcia.
Rzeczywiście, nie miałam problemów z ich aplikacją. 
Kiedyś miałam też naklejki essence i były okropne, sztywne, nie mogłam  dopasować ich do mojego kształtu paznokci. W ostateczności wykorzystałam pomysł z Sephory i wykombinowałam takie coś na paznokciach link Tu.
Ale nie o nich dziś mowa. :) 



Ażurowe naklejki są dostępne w różnych wzorach, tu widzicie czarne kwiatki. Kupiłam je za 5,70zł w pobliskiej drogerii. Bazę jaką zastosowałam to lakier KOBO colourTrends 12 LISBOA. Na koniec całość pokrywamy bezbarwnym lakierem. Naklejki wytrzymują 3 dni.






W zestawie znajduje się 10 naklejek w 5 różnych rozmiarach





Naklejki dostępne są również na stronie donegal.com .


Miałyście te naklejki? Czy jest to dla Was nowość?

              Pozdrawiam!!!:) 



16 komentarzy:

  1. Wygląda to świetnie! Masz piękny kształt paznokci!
    Ps. Zapraszam Cię na moje rozdanie, jeśli lubisz kosmetyki Balea, z pewnością Ci się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie wyglądają
    nie widziałam ich jeszcze ale jak trafię to może kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny wzór, skojarzył mi się z witrażem. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam, ale są bardzo efektowne. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super to wygląda. ale podejrzewam, że ja bym nie umiała sobie z nimi poradzić :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba :) Szkoda jednak, że w zestawie nie ma dwudziestu naklejek. Widziałam takie w Naturze ale za 10zł albo i więcej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie to wygląda, nigdy takich nie miałam..

    OdpowiedzUsuń
  8. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczyny te akurat naklejki są godne polecenia.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wyglądają na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawy wzorek i bardzo estetycznie wygląda. Podoba mi się. Jeśli trafie wreszcie do Drogerii natura na pewno sie skuszę...

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądają uroczo, jakby malowane czarną konturówka. Śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cieszę się, że przypadły Wam do gustu.:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)