sobota, 6 października 2012

Zapowiedź - Lakiery Golden Rose Classics CHARMING


Witajcie Kobitki!
Dzisiaj zapowiedź!:) Już niedługo pod lupę pójdą te oto lakiery Golden Rose.
Kolory bardzo mi się spodobały, myślę, że na porę jesienno-zimową idealne.:D
Zobaczymy jak będą wyglądać na paznokciach. Seria Charming posiada 60 uroczych, różnorodnych kolorystycznie lakierów. Paleta zawiera żywe, jak również naturalne kolory, te klasyczne i te, będące hitami sezonów.
Dzięki nowej współpracy przetestuję dla Was lakiery widoczne powyżej.

Który kolor Wam się podoba najbardziej?:D Piszcie w komentarzach!
Od którego zacząć?

Pozdrawiam 
Życzę miłego wieczoru!:D
Justyna




7 komentarzy:

  1. 11 chce zobaczyć, piękny odcień

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie mi się podobają, sama nie wiem po który sięgnęłabym jako pierwszy, może nr 83 albo 57.

    OdpowiedzUsuń
  3. na jesień to nr 11. bordo jest teraz modne. mięta to był hit lata. a reszta to kwestia gustu. ciekawa jestem nr 78. pomarańcze i róże są nie dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdania widzę różne!Tu powtórzył się nr11, z Facebook-a 57 i 78.Mam więc dylemat, od którego zacząc?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)