czwartek, 25 października 2012

The Queen of the Damned - Królowa potępionych/przeklętych


Zapanowało istne szaleństwo na blogach, a to za sprawą zbliżającego się Halloween. Tyle najróżniejszych charakteryzacji, upiornych i przerażających.;)
Jest to czas, kiedy można poszaleć i wcielić się w jakąś postać z horrorów.
Charakteryzacji jest od wyboru, do koloru: upiory, czarownice, wampiry, diabły, zombie itp.

Tytuł ,, The Queen of the Damned "( Królowa potępionych ) zaczerpnęłam z powieści pisarki Anne Rice - jest to trzeci tom cyklu Kroniki Wampirów.
Przypadkowo weszłam na stronę opisującą książkę, no i ten tytuł mnie zaciekawił.
Postanowiłam więc wcielić się w Matkę Wampirów.
Swoją drogą muszę kiedyś przeczytać Kroniki Wampirów.
Na podstawie tej książki i fragmentów Wampira Lestata  powstał też film Królowa Potępionych.






                                                                                                                                                              



,,Po sześciu tysiącach lat Akasha, matka wampirów i królowa potępionych, wstaje ze swego kamiennego tronu. Jej zamiary szybko stają się jasne: przejęcie władzy nad światem żywych i umarłych.''

Widziałam fragmenty filmu i tam królowa potępionych, to ciemnoskóra, bardzo seksowna wampirzyca.
Tu podaję link do fragmentu filmu: Królowa potępionych

Ja jednak nie chciałam upodabniać się do Akashi filmowej, stworzyłam własną Królową .:)
Nie jest ona piękna, wręcz przeciwnie jest odrażająca. Odrobinę  się oszpeciłam ;)

A co najlepsze, że napstrykałam tyle fot, że nie mogłam się zdecydować, które pokazać. Masakra jakaś!


Poniżej fotki paznokci: :)



Do pomalowania paznokci użyłam Golden Rose ClassicsCharming nr 11 i essence colour&go 85 galactic black.


                                                                                                                                                                  

O rany nie mogę na siebie patrzeć.




                                                                                                                                                                   

Do wykonania makijażu użyłam:
  • mydło, aby wygładzić brwi 
  • Kobo Professional Magic Corrector ( biały na twarz i brwi )
  • korektor essence Stay all day
  • sypki puder mySecret
  • czarna kredka essence kajal 01
  • czarny cień KOBO 128 Deep Black
  • KOBO 116 Dark Chocolate 
  • brązy, popiele  paletka cieni elf ( cieniowanie twarzy )
  • 020 deep bronze SunGlow Catrice
  • paletka Astor120 Smokey Brown: złoty cień
  • wibo paletka podwójnych cieni z jedwabiem i wit.E ( czarno-białe )
  • tusz do rzęs Sensique XXL volume 
  • lipliner Celia
  • Astor Perfect Stay - flamaster do ust 200Grenadine
  • atłasowa pomadka do ust Sensique ( czerwień )
  • sztuczna krew, kły
Brwi niestety nie udało mi się zakamuflować do końca,  to co miałam z kosmetyków, to użyłam:(
 

Ha ha ha zobaczcie metamorfozę:
                                                         PRZED
 

                                                     PO

W dzień niewinna i spokojna, nocą odrażająca i głodna. ;)
 Strzeżcie się więc, gdy noc nadchodzi Królowa Wampirów wychodzi na polowanie.
Może upoluję, którąś z Was? Ha Ha Ha Ha 
Dobra, koniec tych upiornych myśli.


    Dobranoc moje robaczki ;)
Justyna

Ps. A to moja trumna z komputerem, haha ;)


17 komentarzy:

  1. HAHAH trumna mnie rozwaliła hahahahaha
    świetnie ci wyszło taka gotycka dosyć ta wampireska moja to cholera wie jaka jest ja to nie mam wyczucia stylu chyba:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja jest uwspółcześniona wersja :D Ja jestem takim starym wampirem z dawnych lat, w końcu to matka hehe.

      Usuń
  2. ożesz. tak czytam czytam i mrocznie i napięcie aż takie czułam, aż w końcu ta trumna i śmiech rozładowujący napięcie. xD zaszalałaś mówiąc szczerze i nieźle to wyszło. paznokcie ekstra. w ogóle zazdroszczę, bo moje aktualnie się tak łamią, że się do niczego nie nadają :(

    OdpowiedzUsuń
  3. wow jestem pod wrażeniem, dla mnie to sztuka!
    jesteś przeraźliwa, aż się boję,
    ale trumna hehe:D

    mam nadzieję, że będziesz także zadowolona z tego peelingu jak ja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wcześniej miałam go na oku, ten zapach kusi.:D

      Usuń
  4. tak sie zastanawiam czy wole Cie przed metamorfoza czy po jedno mi sie podoba i drugie takie upiorne tez ma pazura:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha to może od jutra new image przybiorę, image wampira!!!!ha ha :D Zamiast się upiększac, będę się oszpecac.;)

      Usuń
  5. haha, no no niezła metamorfoza :) świetna inspiracja na halloween! :) / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. wow ale się musiałaś napracowac ;P cudn miód!

    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakier hmm złoty, ale firmę ciężko mi określić, nie pamiętam skąd go mam :) Na buteleczce jest napisane: CLASSICS metallic NAIL LACOUER

    Dokładnie to ten pierwszy przodu: http://shop.goldenrosemalta.com/405-491-large/classics-metallic-nail-lacquer.jpg

    O kurcze taka piękna dziewczyna a zrobiła z siebie takiego potwora ! Ale wiem, że własnie taki był cel i wyszło Ci to bardzo dobrze:) Pewnie najgorszy był demakijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuję za info, GoldenRose.No proszę.:)Bardzo mi się ten lakier podoba.:)
      A z tym oszpeceniem to rzeczywiście celowo, Halloween to w końcu!:D

      Usuń
  8. omg, aż się przestraszyłam !!! Świetne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)