poniedziałek, 29 października 2012

Golden Rose Classics Charming - tym razem nr 91



Niestety dni coraz krótsze i chłodniejsze. Brrrr.... ja chcę lato!!!!! Energię tracę!!!!! Niech ktoś da mi zastrzyk z ogromną dawką pozytywnego myślenia!!!!
Wstawiam więc dziś paznokcie pomalowane nr 91 z serii Classics Charming - energetyczny kolorek wg mnie, taka
koralowa brzoskwinia.  Bardzo lubię ten kolor :), tu paznokcie z akcentem na serdecznym, z bliżej  nieokreślonym wzorkiem ( a takie moje widzimisię ).
Niestety lakier wytrzymał mi 2 dni.:(
Ta seria ma to do siebie, że nie utrzymuje się zbyt długo na paznokciach, potrzebuje wsparcia w postaci preparatu utrwalającego. 
Plusem jest ciekawa paleta kolorów i cena!!! Niesamowicie niska: 3,50zł za 7,5ml. Ten lakier ma kremowe wykończenie.
Classics Charming jednak potrzebuje jeszcze jednego wsparcia w postaci preparatu przyspieszającego wysychanie. Sam radzi sobie kiepsko.
Za to aplikacja bezproblemowa, żadnych smug i pęcherzyków. Połysk jest po prostu taki jak powinien być.



















Na serdecznym Golden Rose Classics Charming 82,90,91.



Te i inne lakiery, jak również kosmetyki kolorowe Golden Rose możecie kupić w sklepie internetowym goldenrose-styl.pl


Podoba Wam się taki kolor? Lubicie lakiery Golden Rose?:)

Życzę miłego dnia!!!!
Justyna

9 komentarzy:

  1. piękny to Ty masz ale kształt paznokci;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem fajny przyjemniaczek ;] Szkoda,ze z trwałością i wysychaniem już troszkę gorzej.

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja nigdzie nie widziałam tej serii, kolorek śliczny lubię takie i do tego jeszcze kremowy :)
    ja przepadam za to za za samą wersją Classics

    OdpowiedzUsuń
  4. jaaki fajny wzorek! kolor trochę nie w moim guście, ale ładnie wygląda

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)